Geen makelaarsloon bij Keytrade
TIP
Geen makelaarsloon bij Keytrade
Beste forumleden
gisteren heb ik Bekaertaandelen bijgekocht via mijn Keytrade rekening, vandaag het borderel even bekeken, ik heb enkel beurstaks betaald en geen makelaarskosten... Op site van Keytrade niets te vinden over een actie. Is dit normaal of gewoon een fout van hen?
Grtz
gisteren heb ik Bekaertaandelen bijgekocht via mijn Keytrade rekening, vandaag het borderel even bekeken, ik heb enkel beurstaks betaald en geen makelaarskosten... Op site van Keytrade niets te vinden over een actie. Is dit normaal of gewoon een fout van hen?
Grtz
Re: Geen makelaarsloon bij Keytrade
Misschien dat je je rekening bij Keytrade geopend hebt toen er een dergelijke actie was dat je een paar gratis transacties kon krijgen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tomasz schreef:Beste forumleden
Grtz
Zit de oplossing van het misterie misschien in het woordje BIJgekocht.
Indien oorspronkelijk een gedeelte van je transacties zijn uitgevoerd, en je order liep nog steeds, dan is het perfect mogelijk dat jij daar geen makelaarsloon op moet betalen : vb order van 50 000 euro, reeds 12500 vroeger uitgevoerd : makelaarsloon 24,95 euro
dan moet je bij de huidige transactie geen makelaarsloon meer betalen, omdat dit nog altijd in de schijf van 50 000 euro en 24,95 euro makelaarloon valt
Sorry voor late reply, ben tijdje stevig ziek geweest.
't zit niet in dat bijkopen, ik heb ook geen gratis transacties, 't is echt heel raar (maar wel positief), 'k heb screenshot van 't borderel in bijlage gestopt, zie zelf maar
't zit niet in dat bijkopen, ik heb ook geen gratis transacties, 't is echt heel raar (maar wel positief), 'k heb screenshot van 't borderel in bijlage gestopt, zie zelf maar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.