Banca Monte Paschi
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Banca Monte Paschi
Hallo,
Wat denken jullie van de Banca Monte Paschi?
Ik overweeg er eventueel een Fidelita spaarrekening te openen, maar met de situatie in italië weet ik niet zo goed?
Hebben jullie een beter voorstel i.v.m. het openen van een nieuwe spaarrekening?
Groeten, Bots.
Wat denken jullie van de Banca Monte Paschi?
Ik overweeg er eventueel een Fidelita spaarrekening te openen, maar met de situatie in italië weet ik niet zo goed?
Hebben jullie een beter voorstel i.v.m. het openen van een nieuwe spaarrekening?
Groeten, Bots.
Re: Banca Monte Paschi
Waarom niet de Rabo Plus Account van Rabobank? Zelfde rentetarieven maar de hoogste kredietwaardigheid.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lees zeker eerst eens goed hun « Reglement op de Gereglementeerde Spaarrekeningen « of volg deze discussie van begin dit jaar :
viewtopic.php?f=1&t=10185#p83532
viewtopic.php?f=1&t=10185#p83532
Hallo,
In mijn start topic had ik niet vermeld dat het een extra spaarrekening zou zijn (spreiding),
ik ben al klant bij Rabo & Deutsche bank. Ik ben op zoek naar een extra bank.
Groeten, Bots.
In mijn start topic had ik niet vermeld dat het een extra spaarrekening zou zijn (spreiding),
ik ben al klant bij Rabo & Deutsche bank. Ik ben op zoek naar een extra bank.
Groeten, Bots.
Wacht nog even, binnenkort komt NIBC naar België.
Of hun Termijndeposito « Paschi PREMIUM »
4,00% op 3 jaar
4,40% op 5 jaar
https://www.montepaschi.be/nl/01_partic ... remium.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
4,00% op 3 jaar
4,40% op 5 jaar
https://www.montepaschi.be/nl/01_partic ... remium.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees hier wat de Spaargidsers over die bank denken.BOTS schreef:Wat denken jullie van de Banca Monte Paschi?