postpakket vanuit UK KOMT AAN VIA BPOST OF POSTNL?
postpakket vanuit UK KOMT AAN VIA BPOST OF POSTNL?
Weten jullie of een bestelling vanuit de UK met Royal Mail tegenwoordig door de Bpost of PostNl wordt geleverd? Ik denk vroeger sowieso via Bpost, maar ben niet zeker of dit vandaag nog altijd zo is..?
Re: postpakket vanuit UK KOMT AAN VIA BPOST OF POSTNL?
Dat zijn nog maar twee van de mogelijke opties. Mijn laatste pakje uit de UK kwam binnen via de een of andere privébezorger.
Ik heb het onlangs ook aan onze postbode gevraagd en die snapt er ook al niet meer de logica van.
Ik heb het onlangs ook aan onze postbode gevraagd en die snapt er ook al niet meer de logica van.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Traceer de nummer van uw pakje met 17Track dan weet je het meteen. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Oeps, misschien hangt het af of ze vanuit de Uk met Royal mail of een privé-bezorger hadden geleverd..kweet niet of je nog weet wie de koerier was die ze hadden gebruikt in Engeland?
Om het te traceren is ook niet ideaal want dan moet je wel eerst de bestelling plaatsen, want ik verkies Bpost gezien je meer zeker bent van de aankomst van je pakje (indien je niet thuis bent, ligt het op het postkantoor), maar met privé-bezorgers heb je er soms het raden naar..
Ik kreeg toen een tracking number voor Royal Mail. Die website verwees meteen door naar parcelforce.com (hetgeen volgens mij hun pakjesdivisie is).
Het pakje kwam hier aan via DPD, als ik mij goed herinner.
Dus dat is vrij onlogisch.
Vorige week nog een pakje van Coolblue via BPOST gekregen. De leverancier - niet de vaste postbode - kwam in een auto van een autoverhuurbedrijf. Verder geen uniform of logo van BPOST.
Whatever... die doen blijkbaar ook al aan uitbesteding.
Het pakje kwam hier aan via DPD, als ik mij goed herinner.
Dus dat is vrij onlogisch.
Vorige week nog een pakje van Coolblue via BPOST gekregen. De leverancier - niet de vaste postbode - kwam in een auto van een autoverhuurbedrijf. Verder geen uniform of logo van BPOST.
Whatever... die doen blijkbaar ook al aan uitbesteding.
- PinkPanther1970
- Full Member

- Contacteer:
Denk je? Bij mij zijn ze vorige maand op enkele weken tijd 4 pakjes kwijtgespeeld.
ja dat is raar, je zou verwachten dat het via Bpost goedkoper gaat..
PinkPanther1970 schreef: ↑14 april 2020, 16:51
![]()
![]()
Denk je? Bij mij zijn ze vorige maand op enkele weken tijd 4 pakjes kwijtgespeeld.
-
anonymous9
Hier ook 2 pakjes niet toegekomen die met Bpost waren verzonden. Ze moesten hier al een week zijn. Eentje met zeer persoonlijke spullen die door Corona niet rechtstreeks konden afgehaald worden. Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven. Een kennis heeft dezer dagen na bijna 14 dagen toch nog zijn pakje gekregen. Ze hebben het bij Bpost nu drukker dan anders...erazi schreef: ↑14 april 2020, 19:03PinkPanther1970 schreef: ↑14 april 2020, 16:51
![]()
![]()
Denk je? Bij mij zijn ze vorige maand op enkele weken tijd 4 pakjes kwijtgespeeld.Dat is nu juist de reden waarom ik aarzel die bestelling te plaatsen..
![]()
![]()
Zolang je het pakje maar krijgt,maakt toch ni uit wie het levert... Toch??? Waar julli je druk over maken...
Indien je de thread had gelezen zou je weten dat het wel iets uitmaakt, want de ene zal het pakje op een erkend afhaalpunt achterlaten indien niet thuis en de ander niet. Het ene postbedrijf is het andere niet he en dan hangt het ook nog af welke chauffeur ze momenteel in jouw gemeente in dienst hebben...
Zolang ge uw pakske waar ge voor betaald hebt maar in uw bezit krijgt hé, denk dat dat het belangrijkste is... Toch???erazi schreef: ↑17 april 2020, 14:39Indien je de thread had gelezen zou je weten dat het wel iets uitmaakt, want de ene zal het pakje op een erkend afhaalpunt achterlaten indien niet thuis en de ander niet. Het ene postbedrijf is het andere niet he en dan hangt het ook nog af welke chauffeur ze momenteel in jouw gemeente in dienst hebben...