Powered by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening
Powered by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening
Hallo,
Vandaag een gesponsorde mail ontvangen via Spaargids van Deutsche Bank. Een mail om aan te moedigen om uw spaargeld te investeren bij Deutsche bank.
Ik weet dat dit een commercieel forum is maar Deutsche Bank? Dat is zowat de Monsanto van de financiële wereld.
Wat denken jullie hierover?
Ik post dit ook om te zien of dit toegelaten gaat worden.
correctie/aanvulling titel: de echte titel van mail was 'Powered by Deutsche Bank: Trap niet meer in de val van de spaarrekening' ipv 'Powered by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening'. - correctie spelling 'powered'.
Vandaag een gesponsorde mail ontvangen via Spaargids van Deutsche Bank. Een mail om aan te moedigen om uw spaargeld te investeren bij Deutsche bank.
Ik weet dat dit een commercieel forum is maar Deutsche Bank? Dat is zowat de Monsanto van de financiële wereld.
Wat denken jullie hierover?
Ik post dit ook om te zien of dit toegelaten gaat worden.
correctie/aanvulling titel: de echte titel van mail was 'Powered by Deutsche Bank: Trap niet meer in de val van de spaarrekening' ipv 'Powered by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening'. - correctie spelling 'powered'.
Laatst gewijzigd door Giskart op 22 februari 2020, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Powerd by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening
Deutsche Bank mag evengoed reclame maken als elke andere bank, via alle kanalen die haar ter beschikking staan.
Laatst gewijzigd door Yaris op 22 februari 2020, 04:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen idee hoe dat noemt maar het principe waarbij bedrijf A reclame maakt bij klanten van bedrijf B omdat ze vinden dat hun product op de klanten van B gericht is, kent zelfs opgang bij de banken.
In die zin dat KBC en ING al actief hun klanten gaan voorstellen aan andere klanten of acties organiseren om een aankoop bij eender welk bedrijf te gaan promoten.
En euhhh...banken die iets gratis doen ? Bestaat dat ?
Spaargids : ik vind ook wel dat eender wie die de Persgroep ervoor betaalt reclame mag maken.
Jammer genoeg zal misschien niet iedereen het onderscheid maken tussen reclame en informatie...
Nadelen en voordelen zullen door DPG wel afgewogen zijn en er is beslist in het voordeel van inkomsten zeker ?
Foutje in de titel... POWERED... als iemand kan, voeg eens een E'tje toe.
Mijn inwendig authisme is aan het protesteren op mijn maag als ik dat lees.
Zal wel een typfout zijn. No blame or pun intended.
In die zin dat KBC en ING al actief hun klanten gaan voorstellen aan andere klanten of acties organiseren om een aankoop bij eender welk bedrijf te gaan promoten.
En euhhh...banken die iets gratis doen ? Bestaat dat ?
Spaargids : ik vind ook wel dat eender wie die de Persgroep ervoor betaalt reclame mag maken.
Jammer genoeg zal misschien niet iedereen het onderscheid maken tussen reclame en informatie...
Nadelen en voordelen zullen door DPG wel afgewogen zijn en er is beslist in het voordeel van inkomsten zeker ?
Foutje in de titel... POWERED... als iemand kan, voeg eens een E'tje toe.
Mijn inwendig authisme is aan het protesteren op mijn maag als ik dat lees.
Zal wel een typfout zijn. No blame or pun intended.
De lezers van Spaargids zijn verstandig genoeg om te beseffen dat reclame die ze van een bank krijgen via Spaargids geen aanbeveling door Spaargids zelf inhoudt. Meer nog, ik heb Spaargids nog nooit een bank of bankproduct weten aanbevelen. Alle informatie die ze geven is vrijblijvend.
Ik heb hier nochtans de vraag in die zin al weten stellen : Waarom beveelt spaargids a of b aan ?
Dat ging dan over de banners.
Je overschat het publiek hier, vind ik
Op zich is er niets mis met een goed idee te hebben over de groep.
Dat ging dan over de banners.
Je overschat het publiek hier, vind ik
Op zich is er niets mis met een goed idee te hebben over de groep.
Die banners zijn reclame en worden op de site gezet omdat de adverteerder ervoor betaalt.
Waarom zou een bank geen reclame meer mogen maken, als ze er maar voor betalen?
-
anonymous8
Re: Powered by Spaargids: Trap niet meer in de val van de spaarrekening
Spaargids-HLN-VTM... tralalie-tralalaa