Presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Presidentsverkiezingen VS 2024
Precies. Dus waarom daarop focussen dan?
Je bent overigens wel druk in de weer vanavond Sammy.

- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Juist. Maar ik heb ook wel een paar familieleden die er alles, maar er dan werkelijk álles zouden aan doen om er jonger uit te zien en ook alle kleuren van pilletjes slikken om een energieke indruk te geven. Is hun gezondheid daarom goed?
Los daarvan zie ik geen van beide heren zitten als presidentskandidaat.
Zijn schoondochter Lara Trump is al vicevoorzitter van de Republikeinse partij benoemd. Hoeveel meer macht kan Trump nog over de Republikeinse partij en over het politieke bestel in de VS verwerven?Abatoetnie schreef: ↑25 februari 2024, 15:46 Als Trump nog een tweede keer verkozen wordt dan zijn we weg tot in de eeuwigheid, hij zal dan zijn "mannekes" of "vrouwkes" placeren voor de daaropvolgende verkiezingen, als hij al zijn eigen kinderen niet op die plaats zet.
Heb jij iets tegen vrouwen in de politiek? Wie zou deze mooie en intelligente vrouw niet kiezen? Ik weet het: andere jaloerse vrouwen 

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
One may need to rethink what they are actually choosing ...PaperbackWriter schreef: ↑26 februari 2024, 12:41Juist. Maar ik heb ook wel een paar familieleden die er alles, maar er dan werkelijk álles zouden aan doen om er jonger uit te zien en ook alle kleuren van pilletjes slikken om een energieke indruk te geven. Is hun gezondheid daarom goed?
Zelf bedacht? Knap seg!EarthNvstr1 schreef: ↑13 maart 2024, 20:14One may need to rethink what they are actually choosing ...PaperbackWriter schreef: ↑26 februari 2024, 12:41
Juist. Maar ik heb ook wel een paar familieleden die er alles, maar er dan werkelijk álles zouden aan doen om er jonger uit te zien en ook alle kleuren van pilletjes slikken om een energieke indruk te geven. Is hun gezondheid daarom goed?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, maar zie nu dat het verkeerd is, moet zijn:Sammy2 schreef: ↑13 maart 2024, 23:17Zelf bedacht? Knap seg!EarthNvstr1 schreef: ↑13 maart 2024, 20:14
One may need to rethink what they are actually choosing ...
One may need to rethink what one is actually choosing ...
Trump was een speelbal tijdens zijn jaren als president precies omdat hij geen mannekes of vrouwkes heeft in de administratie. Mannekes en vrouwkes van de democraten in de administratie zoals CIA, FBIO, justitie, ...hadden hem vleugellam gemaakt.Abatoetnie schreef: ↑25 februari 2024, 15:46Als Trump nog een tweede keer verkozen wordt dan zijn we weg tot in de eeuwigheid, hij zal dan zijn "mannekes" of "vrouwkes" placeren voor de daaropvolgende verkiezingen, als hij al zijn eigen kinderen niet op die plaats zet ... en als hij geen poging doet om de grondwet te wijzigen zodat hij nog een derde, vierde keer verkozen kan worden.
Biden zou inderdaad ook beter een stapje opzij zetten, is er in dat megaland echt niemand die klaar staat om deze twee oudjes te bekampen ?
't Is een beetje saai in de koers vandaar deze reactie![]()
Neen, de Republikeinen hebben geen mannekes of vrouwkes in de administratie of het gerechtcpnx schreef: ↑6 april 2024, 14:45Trump was een speelbal tijdens zijn jaren als president precies omdat hij geen mannekes of vrouwkes heeft in de administratie. Mannekes en vrouwkes van de democraten in de administratie zoals CIA, FBIO, justitie, ...hadden hem vleugellam gemaakt.Abatoetnie schreef: ↑25 februari 2024, 15:46
Als Trump nog een tweede keer verkozen wordt dan zijn we weg tot in de eeuwigheid, hij zal dan zijn "mannekes" of "vrouwkes" placeren voor de daaropvolgende verkiezingen, als hij al zijn eigen kinderen niet op die plaats zet ... en als hij geen poging doet om de grondwet te wijzigen zodat hij nog een derde, vierde keer verkozen kan worden.
Biden zou inderdaad ook beter een stapje opzij zetten, is er in dat megaland echt niemand die klaar staat om deze twee oudjes te bekampen ?
't Is een beetje saai in de koers vandaar deze reactie![]()

Laatst gewijzigd door anonymous9433 op 6 april 2024, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hieronder een foto van het Hooggerechtshof, het hoogste federale gerechtshof in het rechtssysteem van de Verenigde Staten. Zes van de 9 rechters zijn Republikeins.

Vleugellam gemaakt? Ik zou zeggen "in toom gehouden". Dat is het gevaar van een volgende regering Trump: er zal niemand meer zijn met gezond verstand of die hem durft tegenspreken. Trump zal ongeremd de grootste stommiteiten kunnen doen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, nogal wat fouten in zo'n korte post. Om te beginnen is dat een foto van een oude samenstelling. Ketanji Brown Jackson & Amy Coney Barrett ontbreken.
Ten tweede zijn de rechters zijn niet Republikeins (noch Democratisch). Zij staan boven het politieke gehakketak.
Hieronder het huidige SCOTUS:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell