Problemen bij Argenta internetbankieren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Problemen bij Argenta internetbankieren
Ik heb kunnen inloggen, maar de wegpagina werd tergend langzaam opgebouwd.
Heb nog net kunnen zien dat mijn inkomen gestort was en floeps ik vloog er terug af.
Zielig!
Heb nog net kunnen zien dat mijn inkomen gestort was en floeps ik vloog er terug af.
Zielig!
zolang het is om uw intresten te bekijken is er nog geen man over boord maar je zal maar eens een dringende overschrijving moeten doen en er een paar dagen echt niet op geraken...
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Internetbankieren werkt nog steeds niet...Nightwolf schreef:zolang het is om uw intresten te bekijken is er nog geen man over boord maar je zal maar eens een dringende overschrijving moeten doen en er een paar dagen echt niet op geraken...
Voor klanten die via Argenta op de beurs spelen...amai!
werkt wel maar zeer zeer traag
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Argenta beheert zijn servers niet zelf hoor. Heel dat internet-gebeuren wordt beheerd door Cegeka.
dat 'alle klanten hun intrest willen bekijken' is maar een flauw excuus om zich achter weg te steken. Dat is bij alle banken zo maar bij andere banken gaat internetbankieren wel nog steeds vlot. Bovendien is het al jaaaaaren hetzelfde liedje begin januari dus moeten ze maar investeren in meer capaciteit...
Ik ben net een dik half uur bezig geweest om 3 overschrijvingen in te geven. Ik ben echt de tel kwijt geraakt dat ik mij opnieuw moest inloggen, zogezegd door een time-out... Het moet zeker een keer of 20 geweest zijn.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
ARGENTA
't Is vandaag weer van dat. De hele dag onmogelijk om in te loggen met het gevolg dat ik nu (19u30) nog steeds niet aan mijn geld kan. Achterlijk! Voor mij hoeft Argenta niet meer met hun antieke software en servers.
Ook hier bij Argenta niet binnen te geraken.
Kunnen ze daar geen staatssteun aanvragen om de IT in orde te krijgen ?
Kunnen ze daar geen staatssteun aanvragen om de IT in orde te krijgen ?
Re: ARGENTA
Echt klote,je bent niet alleen , en trouwens dit is een gekend fenomeen bij Argenta, telkens weer opnieuw.A380 schreef:'t Is vandaag weer van dat. De hele dag onmogelijk om in te loggen met het gevolg ik nu (19u30) nog steeds niet aan mijn geld kan. Achterlijk! Voor mij hoeft Argenta niet meer met hun antieke software en servers.
Antwoord van hun Help Desk :
Geachte lezer
Hartelijk dank voor uw e-mail. U krijgt van ons binnen de week een antwoord. Zo kunnen wij uw bericht met zorg behandelen.
Met vriendelijke groet
Contact Center
Argenta Spaarbank nv
PS: dit is een automatisch bericht. U kunt geen antwoord versturen naar het afzenderadres
Het is ongehoord, een hele dag lang geen internetbankieren en nu is het nog niet opgelost.
Al een geluk dat ik mijn betalingen niet meer via Argenta doe.
Al een geluk dat ik mijn betalingen niet meer via Argenta doe.
Het is een ramp op grote schaal ! Op de Home Site staat de melding:
Heb dergelijke problemen bij géén enkele andere bank en ik ga ervanuit dat men daar op deze tijdstippen OOK veel bezoeken krijgt.De voorbije dagen was het enorm druk op Argenta’s internetbankieren. Veel cliënten wilden, net zoals u, hun interesten nakijken of nog snel een rekening betalen. Daardoor raakte het internetbankieren overbelast. Ook nu kunt u nog hinder ondervinden. Voor dringende betalingen gaat u best langs bij uw kantoorhouder.
Argenta doet er alles aan om het internetbankieren terug vlot te laten werken. Door de toestroom aan nieuwe cliënten kent het internetbankieren nu nog grotere pieken dan de vorige jaren. We nemen dan ook de nodige maatregelen om in de toekomst voorbereid te zijn op dit grote aantal bezoekers.
Wij danken u voor uw begrip en wensen u het allerbeste toe voor het nieuwe jaar.
Om zot van te worden ...
Internetbankieren bij ArgentA
Tijd is geld, en tijd hebt u altijd te kort.
Met Argenta Internetbankieren kunt u heel wat tijd uitsparen. Uw bankzaken kunt u immers gemakkelijk van thuis uit doen: uw dagelijkse verrichtingen, maar ook het openen van rekeningen, beleggingen, domiciliëringen, ...
Vindt u niet onmiddellijk wat u zoekt? Kijk in de veelgestelde vragen. Ook onze handleiding kan u verderhelpen: Complete handleiding Internetbankieren [PDF, 1,43 Mb].
Argenta Internetbankieren is volledig gratis! Eenvoudig en gratis, beter doen is moeilijk!
http://www.argenta.be/nl/internetbankie ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarschijnlijk bedoelen ze slechter doen is moeilijk ...
Internetbankieren bij ArgentA
Tijd is geld, en tijd hebt u altijd te kort.
Met Argenta Internetbankieren kunt u heel wat tijd uitsparen. Uw bankzaken kunt u immers gemakkelijk van thuis uit doen: uw dagelijkse verrichtingen, maar ook het openen van rekeningen, beleggingen, domiciliëringen, ...
Vindt u niet onmiddellijk wat u zoekt? Kijk in de veelgestelde vragen. Ook onze handleiding kan u verderhelpen: Complete handleiding Internetbankieren [PDF, 1,43 Mb].
Argenta Internetbankieren is volledig gratis! Eenvoudig en gratis, beter doen is moeilijk!
http://www.argenta.be/nl/internetbankie ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarschijnlijk bedoelen ze slechter doen is moeilijk ...
Misschien kan men vanuit Spaargids eens een reactie vragen bij Argenta ?
Wat verwacht je dan van reactie? Ik denk niet dat je meer info gaat krijgen dan wat er op de homepage staat.