problemen met nieuwe bankkaart van ING
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
problemen met nieuwe bankkaart van ING
Met de nieuwe bankkaart van ING kan men wel inkopen betalen maar niet inloggen in zelfbanking!
Kantoor Leuven centrum lijkt nog steeds onwetend over dit probleem, een bediende heeft me gevraagd om te bellen na de helpdesk van ING om te 'resetten'. Ik ben naar een ander ING kantoor en daar hebben ze zelf naar helpdesk gebeld en daar heeft helpdesk gezegd dat een probleem is met nieuwe kaart en daar mee bezig is maar geen info wanneer het probleem opgelost zal zijn, graag reacties van anderen klanten of ze ook problemen hebben.
ik vind een ernstige fout van ING en ook dat de klant eigen rekening niet kan beheren en leeft in onzekerheid..
ik vind een ernstige beroepsfout van ING en ben van mening dat ING een schadevergoeding moet betalen aan de betrokken klanten...
Kantoor Leuven centrum lijkt nog steeds onwetend over dit probleem, een bediende heeft me gevraagd om te bellen na de helpdesk van ING om te 'resetten'. Ik ben naar een ander ING kantoor en daar hebben ze zelf naar helpdesk gebeld en daar heeft helpdesk gezegd dat een probleem is met nieuwe kaart en daar mee bezig is maar geen info wanneer het probleem opgelost zal zijn, graag reacties van anderen klanten of ze ook problemen hebben.
ik vind een ernstige fout van ING en ook dat de klant eigen rekening niet kan beheren en leeft in onzekerheid..
ik vind een ernstige beroepsfout van ING en ben van mening dat ING een schadevergoeding moet betalen aan de betrokken klanten...
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: problemen met nieuwe bankkaart van ING
LOL
Misschien al eens beginnen met te kalmeren.
Wat bedoel je met "inloggen in zelfbanking" ?
Los daarvan ... wat zijn zoal de redenen om klant voor iets te zijn bij ING ? (ik zie er nl. geen enkele ...)
Misschien al eens beginnen met te kalmeren.
Wat bedoel je met "inloggen in zelfbanking" ?
Los daarvan ... wat zijn zoal de redenen om klant voor iets te zijn bij ING ? (ik zie er nl. geen enkele ...)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat kun jij wel vinden, maar die krijg je echt niet.janu schreef: ↑1 augustus 2024, 19:10 Met de nieuwe bankkaart van ING kan men wel inkopen betalen maar niet inloggen in zelfbanking!
Welke schade wou je trouwens aantonen en hoe?
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Ik zou eerst naar een arts gaan om de mentale schade te laten vaststellen en vastleggen en met dat document naar de politie gaan en een klacht neerleggen van "Slagen en verwondingen" want het is duidelijke dat de mentale wonden zeer diep zitten. Met het pv van de politie en het dossier van de arts naar een advocaat gaan en een vordering van 1 000 000 euro tegen ING instellen voor elke dag je in deze hel moet vertoeven; eventueel een groepszaak aanspannen.JOKER247 schreef: ↑1 augustus 2024, 19:54Dat kun jij wel vinden, maar die krijg je echt niet.janu schreef: ↑1 augustus 2024, 19:10 Met de nieuwe bankkaart van ING kan men wel inkopen betalen maar niet inloggen in zelfbanking!
Welke schade wou je trouwens aantonen en hoe?
Met de winst zou ik taallessen volgen en een cursus relativeren en omgaan met stress ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Heb dit ook mee gemaakt.
In het kantoor na wat getokkel door medewerker op hun systeem bleek alles in orde met mijn kaart en de instellingen ....
Terug naar huis, Probleem nog niet opgelost, kon niet inloggen.
Nogmaals terug naar kantoor; andere medewerker ,,, probleem zou nu opgelost moeten zijn..
Probleem was inderdaad nu wel opgelost...
Was het in hun systeem of lag het aan de medewerker??? Wie zal het weten????
In het kantoor na wat getokkel door medewerker op hun systeem bleek alles in orde met mijn kaart en de instellingen ....
Nogmaals terug naar kantoor; andere medewerker ,,, probleem zou nu opgelost moeten zijn..
-
mockingbird
- Jr. Member

- Contacteer:
Je kan ook via je app of itsme inloggen.
Zorg dat je altijd een aantal banken als reserve hebt, dan kan je altijd verder als er een IT probleem is bij je hoofdbank.
Ik heb dat met Belfius en hun nieuwe bankkaart ook gehad.ludo schreef: ↑1 augustus 2024, 23:10 Heb dit ook mee gemaakt.
Ik moest eerst de kaart toevoegen in mijn app om er elektronisch mee te kunnen betalen, anders bleef het op de oude kaart staan.
Het werkte nog altijd niet; Daarna hebben ze eens een reset gedaan en het werkt nu weer perfect.
Ik zou niet naar een kantoor gaan maar met de helpdesk bellen. Die zijn imho beter voor zo'n problemen.
Een nieuwe kaart moet je altijd eerst activeren. De activatie methode hangt van bank af.
Zolang de nieuwe kaart niet geactiveerd is blijft de oude kaart in voering.
Zolang de nieuwe kaart niet geactiveerd is blijft de oude kaart in voering.
ayhural,
ik heb de nieuwe kaart al ongeveer 10 dagen geleden door inkopen in winkels te doen geactiveerd, probleem begon als ik op computer ING wilde inloggen ,ING is wel op de hoogte van het probleem maar nog steeds geen oplossing, ik wil niet inloggen met it's me , het is een ernstige fout van ING, nu heb ik aan ING gevraagd om genoeg geld op mijn zichtrekening te plaatsen zodat ik kan blijven mijn aankopen doen,
Als ING wil alle klanten,digitaal,'it's me' dan moeten ze de klanten op voorhanden informeren zodat ze kunnen hun geld overschrijven naar een andere bank en rekening sluiten
ik heb de nieuwe kaart al ongeveer 10 dagen geleden door inkopen in winkels te doen geactiveerd, probleem begon als ik op computer ING wilde inloggen ,ING is wel op de hoogte van het probleem maar nog steeds geen oplossing, ik wil niet inloggen met it's me , het is een ernstige fout van ING, nu heb ik aan ING gevraagd om genoeg geld op mijn zichtrekening te plaatsen zodat ik kan blijven mijn aankopen doen,
Als ING wil alle klanten,digitaal,'it's me' dan moeten ze de klanten op voorhanden informeren zodat ze kunnen hun geld overschrijven naar een andere bank en rekening sluiten
-
mockingbird
- Jr. Member

- Contacteer:
Best even bellen naar de helpdesk en je kaart eventueel laten vervangen, ik heb het getest en hier geen problemen om in te loggen met de kaartlezer met de débit Mastercard. Itsme of gewoon de app zelf werkt wel veel sneller maar is uiteraard je eigen keuze als je dat niet wil gebruiken.
dag,
Donderdag heeft een medewerker van een ander kantoor dan leuven centrum naar ING gebeld om daarna te zeggen dat er problemen waren. Ik ben vrijdag weer naar kantoor Leuven centrum gegaan en ze kunnen nog steeds probleem niet oplossen en zelfs geen uitleg geven en ook niet zeggen hoelang zal duren!!! .Ik kan nog steeds niet inloggen bij zelf-banking . Ik kan wel kaart gebruiken om inkopen te doen ,cash insteken en afhalen. Nu heb ik kantoor Leuven laten geld storten van mijn spaarrekening naar mijn zichtrekening zodat ik kan blijven inkopen doen.
in de toestellen aan inkom hal van sommige ING kantoren kan men zelf geld van spaarrekening storten op zichtrekening?
bedankt voor antwoord,
Donderdag heeft een medewerker van een ander kantoor dan leuven centrum naar ING gebeld om daarna te zeggen dat er problemen waren. Ik ben vrijdag weer naar kantoor Leuven centrum gegaan en ze kunnen nog steeds probleem niet oplossen en zelfs geen uitleg geven en ook niet zeggen hoelang zal duren!!! .Ik kan nog steeds niet inloggen bij zelf-banking . Ik kan wel kaart gebruiken om inkopen te doen ,cash insteken en afhalen. Nu heb ik kantoor Leuven laten geld storten van mijn spaarrekening naar mijn zichtrekening zodat ik kan blijven inkopen doen.
in de toestellen aan inkom hal van sommige ING kantoren kan men zelf geld van spaarrekening storten op zichtrekening?
bedankt voor antwoord,
Dan moet je een smartphone hebben en alleen daarvoor koop ik dit niet. Ik heb de indruk dat ING de mensen die een kaartlezer gebruiken wil ontmoedigen. Als je één van de andere methodes gebruikt om in te loggen dan is dit heel wat goedkoper voor ING want zij moeten geen kaartlezer meer toesturen!
Ik heb onlangs ook een nieuwe kaart ontvangen ING heeft mij gemeld kaart activeren door gewoon een betaling met kaart te doen in een winkel. En het is gelukt!
Dacht dat ing 25€ aanrekent voor een "ing card reader"?
https://assets.ing.com/m/bcd3649b5a781a ... New-NL.pdf
Ik deed dat ook met de belfius kaart en in theorie moet dat voldoende zijn.
Om in een winkel aankopen te doen was dat ook voldoende maar online aankopen doen ging dan weer niet zonder 2 tussenkomsten van de helpdesk.
Het heeft dus niets met de activatie van de nieuwe kaart te maken en hoe de bank dat voorschrijft. Je kan nog altijd last krijgen op een ander vlak.