Pronostiek Rode Duivels
Re: Pronostiek Rode Duivels
Mieke Gorissen , 28ste op de olympische marathon en dus wereldtop , kreeg amper een halve bladzijde. Ik betwijfel of die Ninjagolan bij de 28 beste voetballertjes ter wereld behoord. Zeer veel respect voor deze vrouw die bovendien nog een job als lerares heeft. Ik zie het die Ninjagolan nog niet doen. Zij betaalt waarschijnlijk ook nog meer belastingen dan deze schertsfiguur.
Met wat voor alibi gaat gij afkomen om Radja hier efkes belachelijk te komen maken?
Teveel gesmoord?
Teveel gezopen?
Afgunst?
Verveling?
...
Teveel gesmoord?
Teveel gezopen?
Afgunst?
Verveling?
...
Ik maak niemand belachelijk en heb ook niets tegen voetbalploeg Beerschot. Ik erger me alleen maar aan de buitenproportionele aandacht die aan de heer Ninjagolan wordt besteed terwijl belangrijker wereldnieuws amper aan bod komt.
En wat kan Radja daar aan doen ? Hij heeft die aandacht toch niet zelf opgezocht?
Weet jij trouwens wat hij allemaal gedaan heeft voor zijn zwaar zieke vrouw? Respect is hier op zijn plaats, niets minder.
Als je de media wil aanvallen, go ahead, maar zoals jij het schrijft is het allemaal de schuld van Radja.
Voetbal is mijn leven maar respect en gerechtigheid ( justice!) staan nog hoger aangeschreven. Je hebt dus in mijn wieken geschoten. Kan gebeuren, maar dan mag je een snelle reply verwachten.

Weet jij trouwens wat hij allemaal gedaan heeft voor zijn zwaar zieke vrouw? Respect is hier op zijn plaats, niets minder.
Als je de media wil aanvallen, go ahead, maar zoals jij het schrijft is het allemaal de schuld van Radja.
Voetbal is mijn leven maar respect en gerechtigheid ( justice!) staan nog hoger aangeschreven. Je hebt dus in mijn wieken geschoten. Kan gebeuren, maar dan mag je een snelle reply verwachten.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Brembos schreef: ↑15 augustus 2021, 20:38 Mieke Gorissen , 28ste op de olympische marathon en dus wereldtop , kreeg amper een halve bladzijde. Ik betwijfel of die Ninjagolan bij de 28 beste voetballertjes ter wereld behoord. Zeer veel respect voor deze vrouw die bovendien nog een job als lerares heeft. Ik zie het die Ninjagolan nog niet doen. Zij betaalt waarschijnlijk ook nog meer belastingen dan deze schertsfiguur.
Alle respect voor Mieke Gorissen. Het is een schitterend verhaal over een 38-jarige amateuratlete die zich kwalificeerde voor de Olympische marathon en daar een zeer mooie prestatie neerzette.
Maar ze is geen wereldtop.
Sedert 1 jan 2020 hebben 182 vrouwen een snellere marathon gelopen dan de 2:28:31 waarmee Gorissen zich kwalificeerde.
32 Keniaanse vrouwen hebben sedert 1 jan 2020 een snellere marathon gelopen dan Gorissen.
Maar er mogen maar 3 vrouwen deelnemen per land.
Dus 29 Keniaanse vrouwen met een beter PR (persoonlijk record) zijn moeten thuisblijven.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Sjees,sorry maar denk je nu echt dat de heer Radja ook maar iets om je geeft? Nope!pukkie007 schreef: ↑15 augustus 2021, 21:17 En wat kan Radja daar aan doen ? Hij heeft die aandacht toch niet zelf opgezocht?
Voetbal is mijn leven maar respect en gerechtigheid ( justice!) staan nog hoger aangeschreven. Je hebt dus in mijn wieken geschoten. Kan gebeuren, maar dan mag je een snelle reply verwachten.![]()
![]()
En ik zou eens willen zien wat de heer Radja zou gedaan hebben als er geen voetbal was geweest.
Waarschijnlijk zaken die minder legaal zijn. Hij heeft veel geluk gehad dat hij voetbal heeft.
Als je dit objectief bekijkt weet jij dat ook.
Zijn onze Belgische voetbalploegen ook niet. Toch krijgen ze buitensporig veel aandacht.Ik denk dat Brembos dit bedoelde.Charlesvdw schreef: ↑15 augustus 2021, 21:21
Alle respect voor Mieke Gorissen. Het is een schitterend verhaal over een 38-jarige amateuratlete die zich kwalificeerde voor de Olympische marathon en daar een zeer mooie prestatie neerzette.
Maar ze is geen wereldtop.
Radja hoeft niks om mij te geven. Als hij zich op matchdag 100% geeft, ben ik content. Ik adoreer hem ook niet, en puur menselijk staat hij 100 treden hoger als bvb een Courtois.
Ach als je enkel wat gazetten leest en wat one-liners onthoudt dan heeft deze discussie geen zin. Lees eens iets over Bill Shankly, Sadio Mané of de pas overleden Houllier. Dan zullen je ogen pas opengaan.
Ach als je enkel wat gazetten leest en wat one-liners onthoudt dan heeft deze discussie geen zin. Lees eens iets over Bill Shankly, Sadio Mané of de pas overleden Houllier. Dan zullen je ogen pas opengaan.
Ik denk dat Radja nog het meest van al 'mens' is. Hij had nog diverse aanbiedingen van topclubs in Italië en Turkije. Een speler die voor het geld kiest vertrekt naar het Midden-Oosten of China of Radje had getekend bij Besiktas.
Maar nee, hij kiest voor Antwerp. (Naar zijn kunnen onder zijn niveau).
Wat hem ook mens maakt is dat hij een zwaar zieke vrouw heeft waar hij heel veel voor doet. Naast voetballer is hij ook nog eens 'mantelzorger'. Denk niet dat er hem veel zullen nadoen.
Op het veld heeft hij ondanks zijn uiterlijk ook geen benoemenswaardig "slecht" kantje.
Ruige gast qua uiterlijk maar een klein hartje volgens mij
Maar nee, hij kiest voor Antwerp. (Naar zijn kunnen onder zijn niveau).
Wat hem ook mens maakt is dat hij een zwaar zieke vrouw heeft waar hij heel veel voor doet. Naast voetballer is hij ook nog eens 'mantelzorger'. Denk niet dat er hem veel zullen nadoen.
Op het veld heeft hij ondanks zijn uiterlijk ook geen benoemenswaardig "slecht" kantje.
Ruige gast qua uiterlijk maar een klein hartje volgens mij
Kenner.
Ik ging misschien nogal kort door de bocht. Deze brave man is inderdaad een voorbeeld voor onze jeugd en zijn collega-voetballertjes.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210822_93605586
https://www.gva.be/cnt/dmf20210822_93605586
Waarom zou een voetballer een voorbeeldfunctie moeten hebben? Staat dat ergens geschreven, of is het weer iets van 'het nieuwe normaal'?
Als ik plaatselijk reporter zou zijn, maakte ik er zelfs geen artikel van.
Maar Brembos ziet direct een bevestiging van zijn geplakt etiket. Mooi dan. 
Als ik plaatselijk reporter zou zijn, maakte ik er zelfs geen artikel van.
Hij is dan ook nog eens een leugenaar. Het staat in de krant maar Nainggolan heeft de journalisten dus blaasjes wijsgemaakt.pukkie007 schreef: ↑22 augustus 2021, 19:41 Waarom zou een voetballer een voorbeeldfunctie moeten hebben? Staat dat ergens geschreven, of is het weer iets van 'het nieuwe normaal'?
Als ik plaatselijk reporter zou zijn, maakte ik er zelfs geen artikel van.Maar Brembos ziet direct een bevestiging van zijn geplakt etiket. Mooi dan.
![]()
Zat rondrijden. Veel te snel door de stad rijden. Leugens vertellen aan de pers.
Saillant is dat Nainggolan, die transfervrij was na de ontbinding van zijn contract met Internazionale, eerder deze maand bij zijn presentatie bij Royal Antwerp sprak over zijn voorbeeldfunctie. "Bij een goed eerste gesprek met de trainer heeft hij zijn verwachtingen duidelijk gemaakt. Die gingen verder dan voetbal alleen. Ook op vlak van mentaliteit. Ik moet een voorbeeldfunctie uitoefenen voor de jongeren, want er wordt toch naar mij opgekeken op het veld."
Mieke Gorissen , 28ste op de olympische marathon , is pas een echt voorbeeld voor de jeugd. Ik zie haar nog niet direct in de krant verschijnen omdat zij tegen 100km/u en straalbezopen door de binnenstad raast.Zij verdient waarschijnlijk amper 1% van wat Ningjagolan per jaar opstrijkt.
Ik denk dat je weinig feeling hebt met de jeugd van tegenwoordig. Waarbij ik deze frats van Radja afkeur en Mieke een leuke meid vind. Case closed,
Of ga je deze koe straks nog eens uit de sloot halen?
Ik zou haar niet teveel gebruiken als voorbeeld, op sportief vlak.Ze heeft veel geluk gehad dat er maar 3 deelnemers per land mochten deelnemen. Maar is wel een feit dat andere sporters meer respect verdienen en betere voorbeelden zijn dan voetballers. Die mannen klagen al als ze 5/week trainen + wedstrijd. De echte topsporters trainen 2 keer per dag, en soms zelfs 3/dag zoals de zwemmers.Brembos schreef: ↑22 augustus 2021, 21:26 Mieke Gorissen , 28ste op de olympische marathon , is pas een echt voorbeeld voor de jeugd. Ik zie haar nog niet direct in de krant verschijnen omdat zij tegen 100km/u en straalbezopen door de binnenstad raast.Zij verdient waarschijnlijk amper 1% van wat Ningjagolan per jaar opstrijkt.
Brembos, ik heb al lang geleerd dat het niet veel zin heeft om een ernstige discussie te houden met mensen die bedenkelijke verklaringen afleggen als "voetbal is mijn leven" .Het is beter voor je gemoedrust om het zo te laten.
Ook gewoon hypocriet. Het weinig goede gedrag dat Radja vertoont mag dan wel worden gebruikt als argument. Het is trouwens de normaalste zaak dat je zo goed mogelijk zorgt voor je zieke partner!
Maar als hij het zoveelste slechte gedrag vertoont dat mag dit niet gezegd worden. Of dan is het maar een "frats". Dit is geen kleinigheid meer. Met zijn zoveelste idiote gedrag had hij een (dodelijk) slachtoffer kunnen maken.En dan zijn er nog steeds minder slimme mensen die hem bejubelen