Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
415 berichten
  • Pagina 17 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • …
  • 28
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Publicis Groupe: reclame, marketing & pr

• Citeer

Bericht door reteiP » 17 april 2018, 09:28

reteiP schreef: ↑19 februari 2018, 11:39 Putoptie geschreven april strike 60.
Zit al een eind ITM
19 april wel nog resultaten Q1
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash

gpv1
VIP member
VIP member
Beste antwoorden: 1
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 17 april 2018, 16:30

Omnicom zag de omzet in het eerste kwartaal organisch met 2,4% stijgen (uitsluitend te danken aan Europa, Azië en Latijns-Amerika) - analisten hadden 1,5% verwacht. Koers stijgt 2%.

Als Publicis donderdag niet minstens +2% voorlegt dan vrees ik een serieuze koersdaling.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 18 april 2018, 00:20

gpv1 schreef: ↑17 april 2018, 16:30 Omnicom zag de omzet in het eerste kwartaal organisch met 2,4% stijgen (uitsluitend te danken aan Europa, Azië en Latijns-Amerika) - analisten hadden 1,5% verwacht. Koers stijgt 2%.

Als Publicis donderdag niet minstens +2% voorlegt dan vrees ik een serieuze koersdaling.
Publicis heeft een 'makkelijk' vergelijkingspunt met Q1 2017 (NA ging toen 5% achteruit), dus ik hoop toch op 2% omzetgroei. Langs de andere kant zei de CFO op de investor day dat januari & februari nog "slow" waren, maart is normaal de sterke maand in Q1. Helaas kon/wou men daar toen nog niets over zeggen...
Q2 zou sterk moeten zijn door het WK in Rusland.

Brecht_V
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Brecht_V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brecht_V » 19 april 2018, 07:49

Umi schreef: ↑18 april 2018, 00:20
gpv1 schreef: ↑17 april 2018, 16:30 Omnicom zag de omzet in het eerste kwartaal organisch met 2,4% stijgen (uitsluitend te danken aan Europa, Azië en Latijns-Amerika) - analisten hadden 1,5% verwacht. Koers stijgt 2%.

Publicis heeft een 'makkelijk' vergelijkingspunt met Q1 2017 (NA ging toen 5% achteruit), dus ik hoop toch op 2% omzetgroei. Langs de andere kant zei de CFO op de investor day dat januari & februari nog "slow" waren, maart is normaal de sterke maand in Q1. Helaas kon/wou men daar toen nog niets over zeggen...
Q2 zou sterk moeten zijn door het WK in Rusland.
+1,6% organische groei. Dus niet de verwachte 2% van gpv1 ;)
Koers zal wel weer amper reageren, vermoed ik.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 19 april 2018, 08:44

Brecht_V schreef: ↑19 april 2018, 07:49
+1,6% organische groei. Dus niet de verwachte 2% van gpv1 ;)
Koers zal wel weer amper reageren, vermoed ik.
Gezien de huidige koers van het aandeel, denk ik niet dat de markt veel groei verwachtte.. Denk dat we vandaag wel groene cijfers gaan zien, maar dit is nog niet het begin van de re-rating.

edit;
Analisten gepolst door Reuters verwachtten een gemiddelde organische groei van 0,9% en een omzet van 2.164 miljard in het kwartaal.
https://fr.reuters.com/article/companyN ... RP6N1P502K

dus beter dan verwacht.

edit; openingskoers op binck zegt 59. Staan veel orders aan marktprijs. Zullen zien dadelijk...

Brecht_V
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Brecht_V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brecht_V » 19 april 2018, 09:03

Groene cijfers verwacht ik wel, maar 59 euro (openingskoers) is nog altijd geen correcte waardering ;)

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 19 april 2018, 09:19

Of er aan closing nog iets van die winst overschiet? (:
Dacht dat de markt wat zou schrikken van die reported "growth" van -8,2%. Lagere dollar hakt er stevig in.

gpv1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 19 april 2018, 09:25

Toen ik die +1,6% zag dacht ik dat we 10% gingen moeten afgeven. Toen las ik de commentaar van Sadoun die heel positief bleef en dacht ik dat de schade misschien beperkt zou worden tot -5%. Daarna las ik dat de consensus van analisten volgens Factset slechts +0,5% was en volgens Reuters +0,96% en dacht ik: het kan alle kanten op met de koers. Ik vind het in ieder geval een zwakke groei. Denk dat die +4% in 2020 niet haalbaar meer is, eerder +3%, waar ik ook al tevreden mee zou zijn.

Heb van de verrassende koerswinst gebruik gemaakt om 1/3 van mijn aandelen te verkopen met 10% winst sinds aankoop half november want de positie was te groot binnen mijn port. Mijn cash bedraagt nu ong. 15%.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 19 april 2018, 09:44

Tja, als je noteert aan 20x de winst en je groeit weinig of niet heb je een probleem. Als je noteert aan 12x de winst en over een zeer gezonde balans beschikt, less so (cf. Pandora).

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 19 april 2018, 10:01

gpv1 schreef: ↑19 april 2018, 09:25 Ik vind het in in ieder geval een zwakke groei. Denk dat die +4% in 2020 niet haalbaar meer is, eerder +3%, waar ik ook al tevreden mee zou zijn.
Bij de investor day was men al duidelijk dat de groei zou 'versnellen richting 2020. Ik ging/ga al uit van 2% voor dit jaar en 3 & 4% voor daarna.

@ Jens; ivm die dollar/euro. Dat is 1 van de weinige parameters die op voorhand gekend zijn hé & met meer dan 50% inkomsten in dollar weegt dat uiteraard door, maar dat effect wordt wel veel kleiner richting Q4 (indien de dollar stabiel blijft).

gpv1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 19 april 2018, 11:27

Analysts at Liberum had expected a weaker quarter after Publicis downplayed expectations at its recent capital-markets day, saying the year had started slower than expected. The results should also reassure investors that Publicis's so-called Sprint to the Future strategy, which encompasses a greater focus on consulting and acquisitions, is on the right track, according to Liberum. While the positive results may support the share price in the short term, analysts at Jefferies think the increases will likely be limited until the company shows it can deliver successive improvements in quarterly organic growth.

Analysts at Jefferies kept a “buy” rating on Publicis shares, saying its sales figures echoed a similarly good performance at rival Omnicom (OMC) in April, although Jefferies added that the longer-term outlook was less clear. “While the better than expected performance mirrors OMC’s solid print and should provide some short term relief, longer term price/multiple momentum will likely be capped until we see successive improvements in quarterly organic growth,” wrote Jefferies.

Analysts at brokerage Oddo BHF, which kept a “neutral” rating on Publicis shares, noted that the positive impact from the Daimler and Carrefour contracts would be felt later on in 2018, and had not been reflected in the first quarter figures. These additions will drive higher growth in 2018 than in 2017, it said, confirming full-year targets for stronger year-over-year growth and higher margins. The goal is also to differentiate its offer from competitors like WPP.

"Etant donné que les mois de janvier et février 2017 ont affiché une croissance organique stable, nous en déduisons que mars a été beaucoup plus dynamique (autour de +3%) en raison notamment d’un effet de rattrapage sur des mois de janvier et février faibles", observe Oddo BHF, neutre sur le titre.

gpv1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 19 april 2018, 14:59

Koersstijging tot €61 was buiten proportie en niet echt op heel hoog volume dus volgens mij onhoudbaar. Beleggers beginnen hun winsten al te nemen. Zal blij zijn als we de dag kunnen afsluiten met +3% à +4%.

Umi
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Umi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Umi » 19 april 2018, 16:59

gpv1 schreef: ↑19 april 2018, 14:59 Koersstijging tot €61 was buiten proportie en niet echt op heel hoog volume dus volgens mij onhoudbaar. Beleggers beginnen hun winsten al te nemen. Zal blij zijn als we de dag kunnen afsluiten met +3% à +4%.
Ik zie niet in waarom dat overdreven is? Volgens mij is de huidige onderwaardering gewoon overdreven, ook ondanks de onzekerheid over de toekomstige groei.
Aan 61 euro staan ze nog aan een FCFyield van 9,3% (over 2017). & het ziet er voorlopig naar uit dat 2018 beter gaat worden...

Volume is toch zeker bovengemiddeld, gaat wss afsluiten aan bijna 3x gem. volume (volgens Binck)

gpv1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 19 april 2018, 17:22

Koers van Omnicom steeg 1,2% nadat het een organische omzetgroei van 2,4% publiceerde terwijl het aandeel vóór de resultaten aan een p-to-fcf van 9,9 noteerde (gemiddelde fcf over 5 jaar). Publicis steeg tot 8,7% na organische omzetgroei van 1,6% terwijl het aandeel gisteren noteerde aan een p-to-fcf van 11,4x (dus duurder dan Omnicom). Daarom heb ik mijn twijfels of €61 op dit moment sustainable is. Natuurlijk staan we fors ondergewaardeerd en verwacht ik grote opwaartse correcties, maar m.i. is het daarvoor nog te vroeg. Enfin, maakt niet uit, we zien wel wat de toekomst brengt.

gpv1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer gpv1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gpv1 » 19 april 2018, 21:31

Sadoun: Traditional Holding Company Model 'Needs To Be Left Behind'

MediaPost - 19 april 2018

With the debate about the relevancy of big legacy holding companies in light of Sir Martin Sorrell's departure from WPP, Publicis Groupe's chairman/CEO Arthur Sadoun weighed in Thursday, telling MediaPost he believes that the traditional model is outdated and "needs to be left behind."

"Everything in the industry has changed — the media landscape, clients, consumers — but not holding companies,” Sadoun said.

As for Publicis Groupe, Sadoun said, the Groupe has been evolving away from the traditional model for several years, starting with his predecessor Maurice Levy's “Power of One” strategy. And when Sadoun ascended to the top job nearly a year ago, he outlined his future plans to leave behind the legacy holding company silos.

Today, "we are the only company in the world that can connect data, content and technology to deliver one-to-one consumer engagement at scale," asserts Sadoun. "No one [of our rivals] can bring all three." Deloitte and Accenture, for instance, specialize in technology and consulting, and Google and Facebook are strong with data. And while direct competitors Omnicom, WPP and IPG might disagree with Sadoun’s assessment, he says their strengths are mainly in the content and communications sectors.

The Groupe's transformation has enabled the company to win market share, largely as a result of account wins last year including McDonald’s, Diesel, Lionsgate, Bradesco and Southwest. Although Sadoun declines to identify any upcoming pitch reviews, specifically Volkswagen, he says the Groupe is involved in several "big ones."

Just as agencies are transforming themselves for future growth, Sadoun believes clients need to undergo similar makeovers. Rather than view agencies as an off-site provider of services, Sadoun believes there is no alternative other than to view the relationship as a true partnership. In fact, the recent scandals at Facebook underscore this evolving alliance as clients turn to their partners to guide them to effective and safe opportunities. "This just reinforces our role as curators of content."

Still, trust and transparency will be challenged with the EU’s General Data Protection Regulation (GDPR) set to become law next month. Despite the fact that the standards for data collection and use in the EU will significantly differ from those in the United States, overall "the influence is a good thing," he says. "Clients need to take control of their own data. GDRP has been initiated by the EU and I hope it can be expanded to the rest of the world."

Looking forward, Sadoun will host 15 top Publicis leaders along with high-level Microsoft executives on May 24 in Paris to officially unveil the "unboxing of the platform Marcel," named after the founder of Publicis, Marcel Bleustein-Blanchet.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

415 berichten
  • Pagina 17 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • …
  • 28
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy