Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
Op 1 januari heb ik al op mijn pensioenspaarrekening bij Rabobank gestort. Kwestie van het jaar goed te beginnen. 

Ik heb ook mijn overdracht van Rabo 2-tal weken geleden aangevraagd, maar er is nog niets gebeurd.
De actie loopt tot eind januari. Wat gebeurt er als de overdracht nu toch nog aansleept en pas in februari gebeurt? Loop je dan die 80euro mis?
De actie loopt tot eind januari. Wat gebeurt er als de overdracht nu toch nog aansleept en pas in februari gebeurt? Loop je dan die 80euro mis?
Het is de datum van aanvraag die telt. Als de verwerking op zich laat wachten dan is dat eerlijk gezegd niet ons probleem 

-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ga morgen nog snel 

Ah, dat is mooi :-)
Ik heb nu wel geen kopie gekregen van de aanvraag van overdracht.
Ik heb wel de documenten van het openen van mijn PSP bij BNP.
Maar best eens bellen voor een duplicaat van aanvraag overdracht zeker? Je weet maar nooit
Ik heb nu wel geen kopie gekregen van de aanvraag van overdracht.
Ik heb wel de documenten van het openen van mijn PSP bij BNP.
Maar best eens bellen voor een duplicaat van aanvraag overdracht zeker? Je weet maar nooit

-
- Hero Member
- Contacteer:
Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
Ik vraag me af of de actie van Axa niet interessanter is, zij geven momenteel 100 euro. de hamvraag is dan: is dit hetzelfde fonds van bnp. Ik vermoed van wel, alle prospectussen op de site van Axa verwijzen rechtstreeks naar bnp. Er zijn echter ook constructies waarbij ze het bnp fonds onderbrengen in een soort eigen fonds. Dat is uiteraard duurder in de beheerskosten (dubbel) en wil ik vermijden. Kan iemand duidelijkheid scheppen voor Axa?
Link https://www.axabank.be/nl/sparen/pensioensparen" onclick="window.open(this.href);return false;
Link https://www.axabank.be/nl/sparen/pensioensparen" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb daarnet mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren tegen de switch van RABO naar BNP zou afgerond zijn.
Aanvraag dateert van 30/12/2015. Ik kreeg volgend antwoord:
De instructies werden doorgegeven aan de betrokken diensten, het kan wel nog even duren vooraleer de transfert afgerond is. Ik vermoed dat de 2*80 euro pas in maart zal gestort worden.
Echter 1 van de voorwaarden voor die cash back is dat er een domiciliëring actief is voor het sparen in het pensioenspaarfonds.
Gezien dat de hello rekeningen actief zijn, bankkaarten ontvangen zijn en geactiveerd zijn, wens ik graag uw instructies hieromtrent.
Hoe zie jij dit? Stort je van uw lopende rekening op de Hello Rekening en mag de domicilie dan van deze rekening afgenomen worden? Zoja, wens je het fiscaal maximum te storten en op welke dag wens je dat dit vd rekening gaat?
De instructies werden doorgegeven aan de betrokken diensten, het kan wel nog even duren vooraleer de transfert afgerond is. Ik vermoed dat de 2*80 euro pas in maart zal gestort worden.
Echter 1 van de voorwaarden voor die cash back is dat er een domiciliëring actief is voor het sparen in het pensioenspaarfonds.
Gezien dat de hello rekeningen actief zijn, bankkaarten ontvangen zijn en geactiveerd zijn, wens ik graag uw instructies hieromtrent.
Hoe zie jij dit? Stort je van uw lopende rekening op de Hello Rekening en mag de domicilie dan van deze rekening afgenomen worden? Zoja, wens je het fiscaal maximum te storten en op welke dag wens je dat dit vd rekening gaat?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Iemand ervaring met dezelfde actie van Axa voor 100 euro? Loopt nog tot maart blijkt bij navraag bij de lokale kantoorhouder.
In de voorwaarden die ik heb gekregen, stond nergens vermeld dat het via domiciliëring moet:bertVW schreef:Echter 1 van de voorwaarden voor die cash back is dat er een domiciliëring actief is voor het sparen in het pensioenspaarfonds.
• De klant verbindt zich tot een maandelijks premieplan van minstens 30 euro gedurende ten minste
24 opeenvolgende maanden of tot een jaarlijkse premiebetaling van minstens 360 euro gedurende
ten minste 2 opeenvolgende jaren in een compartiment van BNP Pension Fund.
• De eerste premiestorting/-betaling gebeurt uiterlijk 31/12/2016.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bellen naar fortis, via de telefoon kunnen ze meteen een overstap regelen zonder poespas...bertVW schreef:Heb daarnet mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren tegen de switch van RABO naar BNP zou afgerond zijn.
Ik heb mijn Rabo pensioensparen overgezet naar AXA. Lijkt mij inderdaad voordeliger en het gaat over identiek hetzelfde fonds waatrdoor er geen verliezen zijn bij de overzetting. Alles is vlot verlopen en staat op mijn pensioenspaarrekening bij AXA. De 100 euro wordt gestort na de actie.bartgo schreef:Iemand ervaring met dezelfde actie van Axa voor 100 euro? Loopt nog tot maart blijkt bij navraag bij de lokale kantoorhouder.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Heb de indruk dat Rabobank op het gebied van PSP aan het leeglopen is.
Zouden ze het zich niet beklagen door geen commercieel geste te doen?
Als je bekijkt hoe andere banken met het geld smijten vs voorwaarden.
Heb zelf met deze acties 130 (BNP 80+Hello 50) euro gekregen die ruimschoots de verplichte 2 jaar aanhouden compenseren.
Zouden ze het zich niet beklagen door geen commercieel geste te doen?
Als je bekijkt hoe andere banken met het geld smijten vs voorwaarden.
Heb zelf met deze acties 130 (BNP 80+Hello 50) euro gekregen die ruimschoots de verplichte 2 jaar aanhouden compenseren.
Als ze al een commerciële actie zouden doen zou dat enkel zijn om klanten van andere banken af te snoepen, niet om bestaande klanten een cadeautje te geven. Al die afsnoepacties van de banken brengen voor hen uiteindelijk niets op want het jaar erop zijn die nieuwe klanten toch weer weg naar een andere bank die een actie doet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Eindelijk iemand die mijn idee over AXA bevestigt. Dit is een veel betere deal dan bij foertis
Waarom Bartgo?