Rabo Plus: hoe zit het met getrouwheid?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabo Plus: hoe zit het met getrouwheid?
Een vraagje:
ik heb enkele inkomenposten waarvan ik de opbrengst rechtstreeks op mijn Rabo Plus Account laat storten. Maar hoe zit dat dan met de getrouwheidspremies op die bedragen?
Bijv. volgend scenario:
- op 5 sept. kreeg ik 250 euro
- op 11 oktober kreeg ik 350 euro
- op 18 okt. kreeg ik 105
- op 9 nov. krijg ik 180 euro
- ...
Lopen de getrouwheidspremies van al die bedragen door elkaar (en gelden dus pas vanaf 5 sept 2012, 11/10/12, 18/10/12,9/11/12, ...)? Probeer ik dan misschien beter de stortingen meer te bundelen? Of is het toch best om het geld dat je kunt missen, zo snel mogelijk te laten renderen?
En wat bijv. als ik dan eens geld van die rekening haal? Van welke schijf wordt dit dan afgetrokken?
ik heb enkele inkomenposten waarvan ik de opbrengst rechtstreeks op mijn Rabo Plus Account laat storten. Maar hoe zit dat dan met de getrouwheidspremies op die bedragen?
Bijv. volgend scenario:
- op 5 sept. kreeg ik 250 euro
- op 11 oktober kreeg ik 350 euro
- op 18 okt. kreeg ik 105
- op 9 nov. krijg ik 180 euro
- ...
Lopen de getrouwheidspremies van al die bedragen door elkaar (en gelden dus pas vanaf 5 sept 2012, 11/10/12, 18/10/12,9/11/12, ...)? Probeer ik dan misschien beter de stortingen meer te bundelen? Of is het toch best om het geld dat je kunt missen, zo snel mogelijk te laten renderen?
En wat bijv. als ik dan eens geld van die rekening haal? Van welke schijf wordt dit dan afgetrokken?
Re: Rabo Plus: hoe zit het met getrouwheid?
Dezelfde vraag is twee dagen geleden al gesteld in Impact LIFO-principe op verwerving getrouwheidspremie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt! (En scusi voor de dubbele postYaris schreef:Dezelfde vraag is twee dagen geleden al gesteld in Impact LIFO-principe op verwerving getrouwheidspremie.
Topic wordt gesloten 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!