Rabo super service, tot aan het eind.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rabo super service, tot aan het eind.
De service is top, zelfs tot het eind. ik had een paar vragen voor Rabo per e-mail en ze antwoorden bijna onmiddellijk, hoewel ik denk dat ze op het moment veel werk hebben.
In het verleden heb ik altijd zeer snelle en nauwkeurige antwoorden gekregen, zelfs op ingewikkelde vragen zoals renteberekeningen.
Het is jammer dat ze in België gaan sluiten
Ter vergelijking de Keytrade bwebsite was onbereikbaar voor mij op dinsdagavond, ik stuurde een e-mail en ik ben nog steeds aan het wachten op het antwoord....
PS: Ik werk niet voor Rabo
In het verleden heb ik altijd zeer snelle en nauwkeurige antwoorden gekregen, zelfs op ingewikkelde vragen zoals renteberekeningen.
Het is jammer dat ze in België gaan sluiten
Ter vergelijking de Keytrade bwebsite was onbereikbaar voor mij op dinsdagavond, ik stuurde een e-mail en ik ben nog steeds aan het wachten op het antwoord....
PS: Ik werk niet voor Rabo

Re: Rabo super service, tot aan het eind.
Hier ook niets dan goede herinneringen aan Rabobank. De beste bank die ik ooit heb gehad. Zowel hun rente, aanbod als klantvriendelijkheid waren top.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het zijn de goei die altijd eerst weg zijn 

Hollanders en top ja eens moet het de eerste keer zijn.
Wel jammer dat die topervaring niet het door hun gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Lees veel te weinig omzet na al die jaren, de honkvaste Belg die zich nog steeds laat in slaap wiegen.
Bij een grootbank klant met zero rente is geen probleem.
Een nieuwe speler geeft men geen vertrouwen .
Wel jammer dat die topervaring niet het door hun gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Lees veel te weinig omzet na al die jaren, de honkvaste Belg die zich nog steeds laat in slaap wiegen.
Estate Guru believer.
Ik heb Rabobank al van in het begin vertrouwd. Een nieuwe speler was het eigenlijk niet want al lang bedrijvig en vertrouwd in Nederland.
Aan spaarrekeningen kan men tegenwoordig niets verdienen, integendeel. In Nederland liggen de rentes bij banken ook lager dan hier.platin schreef: ↑29 juli 2022, 19:55 Hollanders en top ja eens moet het de eerste keer zijn.