Rabobank.be: Lancering van een betaalkaart?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Rabobank.be: Lancering van een betaalkaart?
Het is slechts een gerucht (enquête).
Zou Rabobank.be een betaalkaart willen lanceren?
Welke type bankkaart : BanContact ; Maestro ; Kredietkaart type prepaid?
Beleid : Basiskaart ; gratis.
Wat vindt de Spaargids-lezer indien Rabobank.be een betaalkaart uitgeeft?
Zou Rabobank.be een betaalkaart willen lanceren?
Welke type bankkaart : BanContact ; Maestro ; Kredietkaart type prepaid?
Beleid : Basiskaart ; gratis.
Wat vindt de Spaargids-lezer indien Rabobank.be een betaalkaart uitgeeft?
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Re: Rabobank.be: Lancering van een betaalkaart?
Rabobank rekening gebruik ik alleen voor een partij fondsen en pensioensparen, geeft geen extra waarde voor mij, liever een hogere rente op de spaarrekening (dividenden) 
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb er (voorlopig?) enkel nog pensioensparen. Geen meerwaarde ook hier.
Verstuurd vanaf mijn X9076 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn X9076 met Tapatalk
poll toegevoegd, u kan stemmen
Beter laat dan nooit 
'k Ben nog maar een half jaartje klant bij Rabo, en gebruik momenteel enkel hun spaarrekening en koop er fondsen.
Wacht even, was het gerucht niet dat Rabo uit België zou verdwijnen?
In ieder geval: voor mijn part mag Rabo gerust met een bankkaart komen, zéker bancontact en liefst ook visa/mastercard in een 'klassiek' jasje. Beide gratis, dat spreekt voor zich.
Of ik er zou op intekenen? Ik ben geen 'kaartenverzamelaar' en heb op dit moment voldoende plastic in mijn portefeuille, maar ik zeg niet a priori neen.
Laat Rabo echter nu maar eerst eens duidelijk maken hoe ze de toekomst in België ziet. Wat daarna komt, zien we dan wel.
In ieder geval: voor mijn part mag Rabo gerust met een bankkaart komen, zéker bancontact en liefst ook visa/mastercard in een 'klassiek' jasje. Beide gratis, dat spreekt voor zich.
Of ik er zou op intekenen? Ik ben geen 'kaartenverzamelaar' en heb op dit moment voldoende plastic in mijn portefeuille, maar ik zeg niet a priori neen.
Laat Rabo echter nu maar eerst eens duidelijk maken hoe ze de toekomst in België ziet. Wat daarna komt, zien we dan wel.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ze hebben het gehoord.johann schreef:Laat Rabo echter nu maar eerst eens duidelijk maken hoe ze de toekomst in België ziet. Wat daarna komt, zien we dan wel.
Rabobank schrapt 9.000 jobsHet is nog onduidelijk welke rol de Belgische internetpoot Rabobank.be, een bijkantoor van Rabobank Nederland, zal spelen in de groep.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Misschien is het beter dat Rabobank in België niet start met betaalkaarten.
Niet het eerste drieste verhaal van onze Noorderburen over Rabobank. Land- en tuinbouwers lusten de medewerkers van de 'boerenleenbank' rauw. Tot zolang je enkel met je online-spaarcenten bij Rabobank zit lukt het wel nog, wanneer er iets meer van hen verwacht wordt komen er blijkbaar quasi altijd Judasstreken aan te pas.
Niet het eerste drieste verhaal van onze Noorderburen over Rabobank. Land- en tuinbouwers lusten de medewerkers van de 'boerenleenbank' rauw. Tot zolang je enkel met je online-spaarcenten bij Rabobank zit lukt het wel nog, wanneer er iets meer van hen verwacht wordt komen er blijkbaar quasi altijd Judasstreken aan te pas.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.