Rabobank.be stopt er (bijna) mee
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank.be stopt er (bijna) mee
Ik heb bij Belfius nog nooit een vraag gekregen over de herkomst van de stortingen van andere banken.en ik heb reeds een groot deel van Rabo naar Belfius getransfereerd.
Uiteraard kan niemand dat in jouw plaats bepalen: het lijkt er op dat jij de voorkeur geeft aan traditionele (groot)banken, wat een verantwoorde keuze is, maar voor de rentes moet je het niet doen.
Ikzelf had al sinds geruime tijd een groot deel van mijn spaargeld op diverse rekeningen bij MeDirect staan, en wat er mij nog restte bij Rabobank.be heb ik systematisch overgeschreven naar een recent geopende rekening bij Santander.
Ik heb al dikwijls grote bedragen overgeschreven tussen banken en heb nog nooit van enige bank een vraag gekregen naar de herkomst. Ik neem aan dat ze dat doen wanneer je 10.000 euro cash aan het loket komt storten maar overschrijvingen tussen banken, daar is niets mis mee.
@ Nefertari, eddyl & Yaris
Had een opmerking over vragen over de herkomst eerder in dit draadje tegengekomen. Het leek me ver gezocht, maar kon geen kwaad om het even te vragen.
Had een opmerking over vragen over de herkomst eerder in dit draadje tegengekomen. Het leek me ver gezocht, maar kon geen kwaad om het even te vragen.
Hebben jullie ook problemen met Rabobank?
Ik kan de rentecalculator niet raadplegen en ook geen geld overschrijven.
Ik kan de rentecalculator niet raadplegen en ook geen geld overschrijven.
mijn zichtrekening zou afgesloten zijn 
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Net nu je wat cash wou inzetten om je port te herschikken... da's écht wel balen inderdaad. 
En ik heb maar die rekening 
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Dubbel balen dan 
Maandag getelefoneerd naar Rabobank. Er zijn technische problemen deze gingen binnen enkele dagen opgelost zijn.
Zijn er nog forumleden met deze problemen?
Zijn er nog forumleden met deze problemen?
Gisteren mijn rekeningen bij rabobank afgesloten. Ik moest een tiental minuten wachten tot de overschrijvingen verwerkt waren vooraleer ik de stappen bij "rekeningen afsluiten" kon doorlopen.
En nu zijn de bedragen aangekomen op mijn Keytrade rekening, maar dan wel DUBBEL. Een leuk saldo
Geen idee aan welke kant de fout zit, maar wel benieuwd hoelang het duurt voor ze het doorhebben
En nu zijn de bedragen aangekomen op mijn Keytrade rekening, maar dan wel DUBBEL. Een leuk saldo
Geen idee aan welke kant de fout zit, maar wel benieuwd hoelang het duurt voor ze het doorhebben
Dubbele rente gekregen?JW1 schreef: ↑4 januari 2022, 15:58 Gisteren mijn rekeningen bij rabobank afgesloten. Ik moest een tiental minuten wachten tot de overschrijvingen verwerkt waren vooraleer ik de stappen bij "rekeningen afsluiten" kon doorlopen.
En nu zijn de bedragen aangekomen op mijn Keytrade rekening, maar dan wel DUBBEL. Een leuk saldo![]()
Geen idee aan welke kant de fout zit, maar wel benieuwd hoelang het duurt voor ze het doorhebben![]()
Nee, de volledige (door mij 1x) overgeschreven bedragen van Rabo naar Keytrade, zijn dubbel toegekomen bij Keytrade 
Misschien staat het nu evenveel onder 0 bij Rabobank, maar dat kan ik pas straks nakijken thuis. Het zou in ieder geval niet mogen gebeuren.
Misschien staat het nu evenveel onder 0 bij Rabobank, maar dat kan ik pas straks nakijken thuis. Het zou in ieder geval niet mogen gebeuren.
feeestje 
-
anonymous9433
Leuk .. maar ik zou het geld toch niet snel gaan spenderen moest ik van jou zijn.
Het zal vermoedelijk niet lang duren vooraleer ze (Rabobank en/of Keytrade) er achter komen …
Maar hou ons vooralop de hoogte! Ik ben wel eens benieuwd hoe lang het precies duurt vooraleer hun frank valt.