Rabobank stopt met beleggingsproducten
TIP
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Neen, je hebt het misbegrepen. Rabobank heeft beloofd dat ze zich net gaan concentreren op hun spaarproducten. Eerstdaags maken ze bekend dat hun intrestvoeten worden opgetrokken tot de hoogte van de meer competitieve producten uit de Spaargids-ranking. Toch?

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 16 oktober 2017, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

nog zo'n kluchtje?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
O ja ze gaan ook weer meedoen aan de ronde van frankrijk .-)
Ik heb vandaag niets aangekregen van KT.
Maar ik was al klant bij hen.
Maar ik was al klant bij hen.
weet iemand wanneer Medirect de premie stort voor de overgezette fondsen van Rabo, hun laatste actie?
Uit de actie voorwaarden:
Met andere woorden; we gaan die premie deze week of uiterlijk op 23 oktober op de zichtrekening zien verschijnen.Het bedrag van de premie is beperkt tot €2.500 per klant. De uitbetaling van de premie gebeurt binnen de 30 dagen na het aflopen van de actie. Klanten ontvangen een bevestigingsemail zodra de uitbetaling heeft plaatsgevonden.
MeDirect Bank behoudt zich het recht voor om de bonus niet toe te kennen of terug te vorderen wanneer blijkt dat de klant enkel tot doel had de premie op te strijken en binnen de 3 maanden na het aflopen van de actie op 22 september 2017, meer dan 50% van de waarde van zijn aangekochte en/of overgedragen fondsen tijdens de actieperiode, opnieuw verkoopt.
Net een email van Keytrade ontvangen met de vraag of we de HardKey al geactiveerd hebben.
Spijtig genoeg niet, daar we de HardKey nog niet ontvangen hebben.
Spijtig genoeg niet, daar we de HardKey nog niet ontvangen hebben.
Inderdaad, en die moet blijkbaar vóór maandag geactiveerd worden. Cutting it close, noemt dat
Het zal morgen wel mee zijn met de post vermoed/hoop ik. De pincode heb ik wel al sinds maandag

Vandaag nog steeds geen HardKey.
Gisteren heb ik dat per email gemeld, en geen reactie ontvangen.
Vanmiddag dan maar gebeld, en geen nuttige feedback ontvangen. "De HardKey zal morgen wel aankomen, of misschien maandag, het maakt allemaal niet zoveel uit" zei de vriendelijke dame van de Helpdesk.
Dat Keytrade zelf vroeg om vóór maandag te activeren, dat moest ik volgens de vriendelijke dame niet zo letterlijk nemen.
Van mij is die gearriveerd, maar als ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik niet de juiste hardkey code ingeef.
Nochtans, het is niet zo moeilijk om 10 cijfertjes over schrijven, dus ik betwijfel (wederom) of het aan mij ligt.
En de helpdesk neemt ook zijn lieve tijd om te antwoorden. Ik blijf vooralsnog niet meteen onder de indruk, maar goed, ik heb al genoeg geklaagd hier

En de helpdesk neemt ook zijn lieve tijd om te antwoorden. Ik blijf vooralsnog niet meteen onder de indruk, maar goed, ik heb al genoeg geklaagd hier
De hardkeycode bestaat uit 8 cijfers ... datgene wat uit 10 cijfers bestaat is de serial number van het toestelletje ... die code staat trouwens ook nog eens op de brief die je kreeg met je initiële pin.
Ik heb de hele procedure in een minuut doorlopen ... het kan ook aan mij liggen

Awel, ik heb het over de activatie-fase hé. Daar moet je je gebruikersnaam + serienummer hardkey ingeven om alles te 'activeren'. Het is daar dat het foutloopt. Die activatiepagina aanvaardt het 10-cijferige serienummer niet (''code niet correct, elke HardKey is persoonlijk, u moet het exacte serienummer ingeven' als boodschap), dus mijn probleem ligt bij de activatie, niet bij het inloggen zelf. Daar zit ik zelfs nog niet aan!
De gebruikersnaam kreeg je vorige week via een email.Poldermol schreef: ↑19 oktober 2017, 14:07 Awel, ik heb het over de activatie-fase hé. Daar moet je je gebruikersnaam + serienummer hardkey ingeven om alles te 'activeren'. Het is daar dat het foutloopt. Die activatiepagina aanvaardt het 10-cijferige serienummer niet (''code niet correct, elke HardKey is persoonlijk, u moet het exacte serienummer ingeven' als boodschap), dus mijn probleem ligt bij de activatie, niet bij het inloggen zelf. Daar zit ik zelfs nog niet aan!
Op die brief met de pin-code die je hebt ontvangen staat dat serial number ... op de achterzijde van het toestelletje ook ... zijn die gelijk ?
Jazeker, die zij beiden gelijk. Daarom dat het euvel zo gek is. De tiencijferige serial nr op de digipass is dezelfde als die op de pincode-brief... Dus dat zou echt moeten werken
Ze hebben me opgebeld deze avond. Er komt een nieuw 'bakske' naar me toe.