Rabobank verlaagt rente naar 3%!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Rabobank verlaagt rente naar 3%!
Waar en hoe koop je goud aan en hoe bewaar je dit? Wat kost goud momenteel, hoeveel geld moet je beschikbaar hebben om goud te kunnen aankopen.
Ik ken er zelf niet veel van maar hier kan je zien wat de gouden munten/staven kosten. Het is een kantoor in brussel. Naar het schijnt zou het goedkoper zijn in een dergelijk kantoor je goud te kopen dan op een bank.centjessparen schreef: Waar en hoe koop je goud aan en hoe bewaar je dit? Wat kost goud momenteel, hoeveel geld moet je beschikbaar hebben om goud te kunnen aankopen.
Je kan ze onder je bed stoppen.

Ik heb geen idee of hier nadelen aan zijn/ dingen waar je op moet letten. (Ik heb geen enkele ervaring met goud aan te kopen.)
http://www.gold4ex.be/servlet/javaparse ... _new&lg=nl
Net even gebled met Rabo.be
Hoi Raboklanten
Ik heb net even met Rabo.be gebeld
Ik:
Hallo, ik maak mij grote zorgen over uw verlagingen en vooral de gevolgen ervan, zijnde klanten die Rabo nu vluchten.
Rabo:
Ja meneer u zult wel weten wat er allemaal aan de hand is en nog gaat volgen.
Wij zijn onze klanten zeker niet beu, maar willen enkel en alleen een gezond bedrijf blijven en voor 100¨% overeind blijven.
IK:
Ja, ok … maar de klanten gaan lopen en Rabo wordt van beste vriend ineens naar weg ermee gebombardeerd, dat is ook niet gezond!
Is die verdomde communicatie dan weer niet “héél” slecht te noemen??
RaRabo:
Och meneer dat is de eerste reactie, op zulke forums, hé!
De meeste klanten tonen begrip en verstaan ook waarom.
De andere banken gaan sowieso toch moeten volgen, hoor
voila.
Mahon de Ville
Ik heb net even met Rabo.be gebeld
Ik:
Hallo, ik maak mij grote zorgen over uw verlagingen en vooral de gevolgen ervan, zijnde klanten die Rabo nu vluchten.
Rabo:
Ja meneer u zult wel weten wat er allemaal aan de hand is en nog gaat volgen.
Wij zijn onze klanten zeker niet beu, maar willen enkel en alleen een gezond bedrijf blijven en voor 100¨% overeind blijven.
IK:
Ja, ok … maar de klanten gaan lopen en Rabo wordt van beste vriend ineens naar weg ermee gebombardeerd, dat is ook niet gezond!
Is die verdomde communicatie dan weer niet “héél” slecht te noemen??
RaRabo:
Och meneer dat is de eerste reactie, op zulke forums, hé!
De meeste klanten tonen begrip en verstaan ook waarom.
De andere banken gaan sowieso toch moeten volgen, hoor
voila.
Mahon de Ville
Laatst gewijzigd door Guest op 26 januari 2009, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijtig genoeg zijn deze reacties niet alleen op het forum,maar overal iedereen gaat bij rabobank weg.... ik weet het nog niet wat ik moet doen....na al die jaren!!!
Ik ga niet veel doen.
Ik had al het grootste deel van mijn spaargeld naar een internetbank met hogere rente versast en het overblijvende deel gaat nu volgen.
Op mijn zichtrekening laat ik een bedrag staan zodat ik in noodsituaties nog wat dringende betalingen kan uitvoeren.
Ik wil zeker niet weg bij Rabo, want ik ken weinig internetbanken die dezelfde service geven.
Ik ga ervan uit dat de andere banken binnenkort hun rente ook gaan verlagen en dan zien we wel weer...
Ik had al het grootste deel van mijn spaargeld naar een internetbank met hogere rente versast en het overblijvende deel gaat nu volgen.
Op mijn zichtrekening laat ik een bedrag staan zodat ik in noodsituaties nog wat dringende betalingen kan uitvoeren.
Ik wil zeker niet weg bij Rabo, want ik ken weinig internetbanken die dezelfde service geven.
Ik ga ervan uit dat de andere banken binnenkort hun rente ook gaan verlagen en dan zien we wel weer...
Ik denk er eigelijk oook zo over.. Momenteel weten we niets en trouwens de banken ook niet!!!
Ik blijf, zeker weten.Sara51 schreef: Spijtig genoeg zijn deze reacties niet alleen op het forum,maar overal iedereen gaat bij rabobank weg.... ik weet het nog niet wat ik moet doen....na al die jaren!!!
Ik kies voor de veiligheid en common sense!
Het is momenteel de einige bank waar ik kan in geloven qua systeem.
Best regards
Mahon de Ville
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Weinig internetbanken met dezelfde service???Tope schreef: Ik ga niet veel doen.
Banca Monte Paschi, Keytrade om er naar maar 2 te noemen geven bankkaarten en een hogere rente dan Rabo!
Bij Rabo geen bankkaarten te krijgen...is dat service???
En waarom is het alleen noodzakelijk dat in België de rente zo daalt en ze in Holland tegen 5 % geven???
Daarjuist ook mijn Rabo-rekening geplunderd en alles verhuisd naar ABN AMRO waar ze nog 3,75% geven. Ook mijn ING Lion Deposit rendeert met momenteel 4,00% en vanaf 01/02 3,50% substantieel beter dan Rabobank.be. Deze 3,00% is echt je klanten als een baksteen laten vallen. En dan heb ik 't er nog niet over gehad dat ze de laatste dagen of weken bedrieglijke reclame voeren door nieuwe klanten te lokken met 3,75% en een premietje van € 10. Zielig.
Ik gebruik mijn spaarrekeningen al een tijdje volgens een soort drieslagstelsel. Daar waar de beste grond ligt gaan de centjes naartoe. Ik verwacht van ABN AMRO misschien ook nog een daling maar niet tot 3,00% alleszinds. Hopelijk lezen ze bij Rabobank.be deze thread en reageren ze voor 't te laat is. Ik kan niet geloven dat wij Einzelgängers zijn.
Ik gebruik mijn spaarrekeningen al een tijdje volgens een soort drieslagstelsel. Daar waar de beste grond ligt gaan de centjes naartoe. Ik verwacht van ABN AMRO misschien ook nog een daling maar niet tot 3,00% alleszinds. Hopelijk lezen ze bij Rabobank.be deze thread en reageren ze voor 't te laat is. Ik kan niet geloven dat wij Einzelgängers zijn.
Spijtig... het was kiezen tussen bankveiligheid en intrest...
Ik heb gekozen voor intrest en gisterenavond de raborekening leeggehaald...
Zonde... ik ben er meerdere jaren... steeds tevreden...
Ik heb gekozen voor intrest en gisterenavond de raborekening leeggehaald...
Zonde... ik ben er meerdere jaren... steeds tevreden...
-
- Newbie
- Contacteer:
Idem hier. ik haal ook alles weg en ga naar Keytrade.Dit is niet klantvriendelijk! Als eerste en twee maanden voor de nieuwe spaarregeling! Nee, dit kan niet!!!
Grtzzz JR
Grtzzz JR
Hier ook. Gestort op Argenta e-spaar, voorlopig nog aan 4,25%.
In 't weekend een groot gedeelte overgeschreven naar Argenta. We zien wel hoelang de 4,25% nog duurt!
Jammer van Rabo, was er ook al een paar jaar klant en zéér tevreden.
Jammer van Rabo, was er ook al een paar jaar klant en zéér tevreden.

Zojuist ook alles overgeschreven van Rabo naar de e-spaar van Argenta. We zullen wel zien hoe lang de 4,25% nog geldt... Tot 01/04/09 gewoon verder sparen aan de hoogste basisrente ergens en dan begin april de juiste keuze maken... Spijtig van Rabobank, want ik was er wel tevreden... Zeg mijn rekeningen er zeker niet op, we zullen zien wat ze vanaf 01/04/09 gaan bieden...
Iemand trouwens een idee hoe lang de transactie van zicht Rabo naar e-spaar Argenta duurt? Heb vandaag om 11:10 overschrijving verricht...