RBS biedt 2,4 % rente + 30 €
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
RBS biedt 2,4 % rente + 30 €
Heb zopas een mail ontvangen van RBS dat zij 2,4 % rente bieden + 30,00 € bij opening van een internet spaarrekening indien er op 30/09/2010 minimum 1000,00 € opstaat.
Ik kan echter niet uitmaken of het gaat om basisrente of basis + getrouwheidspremie.
Ingevolge hun spaarcalculator zou het basisrente betreffen indien ik 2 maanden looptijd ingeef.
Valt deze spaarrekening ook onder het Belgisch garantiestelsel ?
Heeft er iemand ervaring met deze bank ?
Ik kan echter niet uitmaken of het gaat om basisrente of basis + getrouwheidspremie.
Ingevolge hun spaarcalculator zou het basisrente betreffen indien ik 2 maanden looptijd ingeef.
Re: RBS biedt 2,4 % rente + 30 €
pasop he is NIET Royal Bank of Scotland, wel gewoon Bank of Scotland.
Goedkope pr... hoe bekrompen dit van mij ook mag klinken, alleen daarvoor al zou ik wegblijven...
Goedkope pr... hoe bekrompen dit van mij ook mag klinken, alleen daarvoor al zou ik wegblijven...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gaat dit over de Belgische of Nederlandse afdeling van die bank ?80cc schreef:Heb zopas een mail ontvangen van RBS dat zij 2,4 % rente bieden + 30,00 € bij opening van een internet spaarrekening indien er op 30/09/2010 minimum 1000,00 € opstaat.
Staat er geen link in die mail ?
Het betreft idd de Bank of Scotland... (de Nederlandse afdeling).
indien het een nederlandse afdeling is, moet je al 15% roerende voorheffing plus gemeentebelasting aangeven in je fiscale aangifte, om die reden alleen al is het niet veel bijzonders.