Re: Oppassen met intrestberekening CE
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Oppassen met intrestberekening CE
Iedere 'oude' klant kon een bezwaar bij CE indienen om een gelijke behandeling te krijgen met de nieuwe klanten. M.a.w. 4,25+1,75 i.p.v. 4,25+1,00. Ook ik heb dat gedaan met de melding dat ik de intrest voor de nieuwe klanten zou krijgen.
Kijk het dus maar na, want ik heb 4,25+1,00 gekregen.
Kijk het dus maar na, want ik heb 4,25+1,00 gekregen.
Zijn er nog mensen in dezelfde situatie ?
Is het mogelijk om (ev. via spaargids) een exacte gedetailleerde berekening te laten opsturen door C.E. ?
Is het mogelijk om (ev. via spaargids) een exacte gedetailleerde berekening te laten opsturen door C.E. ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hou er wél rekening mee dat de intrest een paar keer gewijzigd werd, nml. :
03/01/2008 : 4% + 0,50%
10/07/2008 : 4% + 1,75%
07/08/2008 : 4,25% + 1,75%
03/01/2008 : 4% + 0,50%
10/07/2008 : 4% + 1,75%
07/08/2008 : 4,25% + 1,75%
Laatst gewijzigd door Nefertari op 5 januari 2009, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
is dat de normale gang van zaken dat ge 'als oude klant' kunt vragen om de intrest van 'nieuwe klanten' te krijgen 
en dat lukt ook nog

en dat lukt ook nog

Normaal is het niet, maar lukken doet het wel.rita schreef: is dat de normale gang van zaken dat ge 'als oude klant' kunt vragen om de intrest van 'nieuwe klanten' te krijgen
en dat lukt ook nog![]()
Dat je nu terug valt op 1% aangroei is normaal. Die 1,75 was maar tot 31 december
Yep, bij CE is de enigste bank waar men bij een TIJDIGE aanvraag van een oude klant een nieuwe klant maakt ( Is nog iets anders dan oud en vers geld).rita schreef: is dat de normale gang van zaken dat ge 'als oude klant' kunt vragen om de intrest van 'nieuwe klanten' te krijgen
en dat lukt ook nog![]()
Denk niet dat men dat retroactief een half jaar gaat toestaan.
Voorbije zomer stond spaargids hier vol van.
Bij hun recentste basisrente-verhoging hebben ze laten weten dat deze voor ALLE klanten geldig is.
Als ik mij goed herinner werd in die periode ergens op dit forum gezegd dat ze in de toekomst geen onderscheid meer zouden maken tussen "oud" en "nieuw".
Als ik mij goed herinner werd in die periode ergens op dit forum gezegd dat ze in de toekomst geen onderscheid meer zouden maken tussen "oud" en "nieuw".
basisrente-verhoging zal waarschijnlijk bij CE voor alle klanten geldig geweest zijn.louise schreef: Bij hun recentste basisrente-verhoging hebben ze laten weten dat deze voor ALLE klanten geldig is.
Maar bij hun "premie" ( een soort speciale aangroei-getrouwheidspremie ) bleven ze
halstarrig eisen dat er een GETEKENDE klachtenbrief werd gestuurd. Een klachtenbrief via mail werd door CE geweigerd.
Gewoon per fax is bij mij ook gelukt.
Als er maar een handtekening opstaat.
Op een gewone mail staat geen handtekening.
Een ingescande gehandtekende brief die via mail werd verstuurd werd volgens een berichtje op spaargids ook aanvaard.louise schreef: Gewoon per fax is bij mij ook gelukt.
ik vermoed dat er niet veel meer te klagen zal zijn
1) de nieuwe wetgeving verhinderd dat
2) de rente zal waarschijnlijk gewoon 3+1,5 zijn (het maximum) en zowel nieuwe als oude klanten zullen die krijgen. Ze kunnen moeilijk een hogere rente geven aan hun nieuwe klanten hé
2) de rente zal waarschijnlijk gewoon 3+1,5 zijn (het maximum) en zowel nieuwe als oude klanten zullen die krijgen. Ze kunnen moeilijk een hogere rente geven aan hun nieuwe klanten hé

Waiting for the financial meltdown...
heb een rekening geopend in augustus, interestberekening bekeken en die klopt dus niet.
Zelfs gerekend vanaf 1 september kom ik zelfs nog niet aan 5,25% (en heb zelfs recht op 6%)
Mail is al weg met opmerking.
Zelfs gerekend vanaf 1 september kom ik zelfs nog niet aan 5,25% (en heb zelfs recht op 6%)
Een van de voorwaarden voor de premie van 1,75% bovenop de 4,25% is dat je geld er 6 maanden moet staan.pm68 schreef: heb een rekening geopend in augustus, interestberekening bekeken en die klopt dus niet.
Voor de toekomst zal er inderdaad niet veel meer te klagen zijn. Maar het oorspronkelijk berichtje ging over iemand die blijkaar de klachtenbrief niet had gestuurd.Roeland schreef: ik vermoed dat er niet veel meer te klagen zal zijn
2) de rente zal waarschijnlijk gewoon 3+1,5 zijn (het maximum) en zowel nieuwe als oude klanten zullen die krijgen. Ze kunnen moeilijk een hogere rente geven aan hun nieuwe klanten hé![]()
En daar zal het dan weer te laat voor zijn waarschijnlijk.
wist ik niks van, wanneer krijg je dan die 1.75%?paul schreef:Een van de voorwaarden voor de premie van 1,75% bovenop de 4,25% is dat je geld er 6 maanden moet staan.pm68 schreef: heb een rekening geopend in augustus, interestberekening bekeken en die klopt dus niet.
ja da's dus nog een jaar alvorens je die krijgt, dan sluit je gewoon die rekening de komende weken af (na die 6 maanden). Wordt stilaan interessant om er andere dingen mee te doen

Laatst gewijzigd door pm68 op 6 januari 2009, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.