Real Estate ETF
TIP
Real Estate ETF
Ik ben momenteel mijn bestaande fondsenportefeuille aan het ombouwen naar een ETF-portefeuille. Een aantal fondsen heb ik vrij snel kunnen vervangen door een ETF (alle smallcap fondsen door een smallcap-etf, emerging heb ik meegenomen in VWCE). Een fonds waar ik niet meteen een ETF voor vind is mijn Petercam Real Estate Fund (BE0058187841). Iemand die een tip heeft ?
Tot op heden ziet mijn portefeuille er als volgt uit:
VWCE
ZPRS
CEMU (de combinatie VWCE en ZPRS was iets te veel overwogen in Amerika)
Als iemand wil weten waarom ik Real Estate in mijn portefeuille wens te houden .... gemiddelde jaarlijks rendement van +14%
Tot op heden ziet mijn portefeuille er als volgt uit:
VWCE
ZPRS
CEMU (de combinatie VWCE en ZPRS was iets te veel overwogen in Amerika)
Als iemand wil weten waarom ik Real Estate in mijn portefeuille wens te houden .... gemiddelde jaarlijks rendement van +14%
Re: Real Estate ETF
Hier staan wat ideetjes : https://www.keytradebank.be/nl/beurs/tr ... /vastgoed/
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt .... die pagina was mij ontgaan. EEP lijkt me wel het overwegen waard.
@annetje: hoe oud is de info op die website? Als ik de beschrijving lees bij enkele gvv's heb ik toch bedenkingen. Bv; Aedifica: semi-industrieel vastgoed, montea, wdp winkels???
Net even verder naar EEP gekeken en dat blijkt een DIST variant te zijn. De KAP blijkt maar sinds oktober vorig jaar opgestart te zijn. Geen idee of die vlot te koop zal zijn. Ik zal in elk geval is een mailtje sturen naar Binck. Wie niet vraagt heeft niet.
Klopt die 14% ... goh ja .... Als morningstar zegt dat het 10% is dan mag het voor jullie gerust 10% zijn. Ik ga het niet tot op de cent narekenen. Er zijn op verschillende tijdstippen aankopen gedaan, stukje verkocht daarna opnieuw bijgekocht, ... Wat voor mij telt is dat ik er goed mee gevaren ben tot op heden en dit segment graag in mijn portefeuille wil houden.
Klopt die 14% ... goh ja .... Als morningstar zegt dat het 10% is dan mag het voor jullie gerust 10% zijn. Ik ga het niet tot op de cent narekenen. Er zijn op verschillende tijdstippen aankopen gedaan, stukje verkocht daarna opnieuw bijgekocht, ... Wat voor mij telt is dat ik er goed mee gevaren ben tot op heden en dit segment graag in mijn portefeuille wil houden.
-
anonymous38760
Mijn voorkeur zou naar "spdr ftse epra europe ex uk real estate ucits acc" gaan
Geen flauw idee. Ik werk niet bij Keytrade
Ik wist alleen van het bestaan van die pagina af.
Maar je kan hen altijd eens bellen of een mailtje sturen...