registratierechten
registratierechten
Voor bescheiden woningen is er een vrijstelling op de eerste 80.000 euro.
Is deze nog van toepassing nu de registratie van 6% naar 3% gaan???
Is deze nog van toepassing nu de registratie van 6% naar 3% gaan???
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: registratierechten
Ik veronderstel van wel.
Meeneembaarheid vervalt.
De details moeten volgens mij nog vastgelegd worden ...
Meeneembaarheid vervalt.
De details moeten volgens mij nog vastgelegd worden ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een staat die geldhonger heeft, en de mensen tracht blij te maken met een dode mus, let daar heel goed voor op.
In de Tijd stond dat het eigenlijk ook heel veel negatieve zaken aan zijn, die nog niet echt duidelijk voor iedereen zijn
In de Tijd stond dat het eigenlijk ook heel veel negatieve zaken aan zijn, die nog niet echt duidelijk voor iedereen zijn
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Omgekeerd ook ;-)
Zoals ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, meeneembaarheid zou komen te vervallen. Is geweten.
En er zou ook een overgangsfase zijn, tijdens dewelke je kan kiezen of je het oude of het nieuwe systeem toepast.
Edit: waar ik graag duidelijkheid zou over krijgen is of het "de gezinswoning" betreft of "de woonst" (=waar je officiëel woont) of "de eerste en enige woning" of "de eigen en enige woning" (wat is eigen ?) of wat ze nog allemaal kunnen bedenken van verwarringen ...
En er zou ook een overgangsfase zijn, tijdens dewelke je kan kiezen of je het oude of het nieuwe systeem toepast.
Edit: waar ik graag duidelijkheid zou over krijgen is of het "de gezinswoning" betreft of "de woonst" (=waar je officiëel woont) of "de eerste en enige woning" of "de eigen en enige woning" (wat is eigen ?) of wat ze nog allemaal kunnen bedenken van verwarringen ...