Rekeninguittreksels
Re: Rekeninguittreksels
Is bij mij ook het gevalbenjamin998 schreef:mijn laatste uitreksel dateerd van 09/01 terwijl ik nog stortingen gedaan heb op 16/1 en 18/1 waar ik nog steeds geen uittreksels van terug vind!!!
is hier een bepaalde reden voor??
ik heb via contact NIBC dit gemeld, maar heb nog steeds geen antwoord verkregen.
Mvg
Benjamin

Op 17/01 een storting gedaan en tot op heden nog geen uitreksel te vinden, alhoewel de centjes op 18/01 al op de spaarrekening stonden. Ik heb al 2 mailtjes gestuurd, een naar info@NIBC en eentje naar hun klachtendienst maar nog steeds geen antwoord gekregen

zelfde probleem, centjes staan op rekening sedert afgelopen dinsdag (na 5 dagen wachten), maar nog geen fatsoenlijk rekeninguittreksel te bekomen.
Denk dat ze een goede IT-man moeten aantrekken?
Denk dat ze een goede IT-man moeten aantrekken?
Hoelang zijn de rekeninguittreskels onderweg,laatste storting 25/01.Nog geen uittreksel.benjamin998 schreef:mijn laatste uitreksel dateerd van 09/01 terwijl ik nog stortingen gedaan heb op 16/1 en 18/1 waar ik nog steeds geen uittreksels van terug vind!!!
is hier een bepaalde reden voor??
ik heb via contact NIBC dit gemeld, maar heb nog steeds geen antwoord verkregen.
Mvg
Benjamin
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
We gaan dit morgen (maandag) zeker in detail bekijken. Het is wel handig als jullie wat meer info kunnen doorsturen. Dat maakt het makkelijker om concreet te zoeken.
Allee, ik ben benieuwd 

mijn overschrijving van de 26e staat wel al in een uittreksel
Ik heb 3 stortingen gedaan.
Als ik mijn uittreksels afdruk via Pdf drukt hij enkel uittreksel 1 en 3 af.
Via zoeken krijg ik ook enkel uittreksel 1 en 3.
Uittreksel 2 vindt hij nooit.
Hoe komt dat en hoe kan ik uittreksel 2 afdrukken?
Als ik mijn uittreksels afdruk via Pdf drukt hij enkel uittreksel 1 en 3 af.
Via zoeken krijg ik ook enkel uittreksel 1 en 3.
Uittreksel 2 vindt hij nooit.
Hoe komt dat en hoe kan ik uittreksel 2 afdrukken?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wij hebben hier op verschillende rekeningen met stortingen in de laatste week testen gedaan en vinden geen fouten. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er geen probleem is maar wel dat het geen "algemeen" probleem lijkt. Met andere woorden om op uw individuele vragen te anwtoorden zullen we geval per geval moeten bekijken.
Voor u ons contacteerd misschien nog even meegeven hoe u juist te uittreksels kan opvragen.
1: U gaat naar de beveiligde omgeving
2: In het menu links kiest u "Rekeninguittreksels"
3: U kiest Nieuwe uittreksels
4: U geeft aan welke rekening en klikt op "zoeken"
5: Rechts klikt u op acties en kiest "downloaden"
6: U krijgt een overzicht en kiest "downloaden"
7: U ontvangt een pdf die u onmiddellijk kan opslaan of kan openen
Voor u ons contacteerd misschien nog even meegeven hoe u juist te uittreksels kan opvragen.
Ik heb juist even met NIBC gebeld en het uitreksel probleem nog maar eens uitgelegd.
De vriendelijke man aan de telefoon wist het ook niet direct maar zou het probleem voorlrggen aan zijn colega's die er meer van wisten
Hij stelde voor om nog enkele dagen mijn rekening uittreksels op te volgen en wenste me nog een fijne avond toe
Vervolg dus binnen een weekje of zo
De vriendelijke man aan de telefoon wist het ook niet direct maar zou het probleem voorlrggen aan zijn colega's die er meer van wisten

Vervolg dus binnen een weekje of zo

ik raak niet verder dan puntje 4 in hun betoog. Er staat eenvoudig rechts geen "acties"
Heb een 2de klachten-email verstuurd.
Aangezien ik niet de enige ben denk ik toch eerder dat er wat aan hun soft ligt.
Heb een 2de klachten-email verstuurd.
Aangezien ik niet de enige ben denk ik toch eerder dat er wat aan hun soft ligt.
Ik heb die stappen doorlopen en ook ik ontbreek een hele reeks uittreksels. Ik heb hieromtrent gemaild, maar wacht nog op een antwoord. Dus lijkt het me wel een vrij "algemeen" probleem als zoveel mensen er last van hebben.NIBC Direct schreef:Wij hebben hier op verschillende rekeningen met stortingen in de laatste week testen gedaan en vinden geen fouten. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er geen probleem is maar wel dat het geen "algemeen" probleem lijkt. Met andere woorden om op uw individuele vragen te anwtoorden zullen we geval per geval moeten bekijken.
Ik moet melden dat bij mij eveneens niet alle rekeninguittreksels zichtbaar/verkrijgbaar zijn. Ik bedoel, ik heb in de lijst zogenaamd twee uittreksels, als ik deze wil downloaden/opslaan, dan krijg ik er maar één te zien (Uittreksel 2 /1). Waar Uittreksel 2 /2 is, die vind ik niet terug ?
Ook hier ontbreekt 1 uittreksel, mijn telling gaat van 4 naar 6. uittreksel 5 ontbreekt dus...
Zelfde probleem: er ontbreken uittreksels. Latere uittreksels krijg ik soms wel/soms niet. Al gemaild naar NIBC, maar na 60 uur nog steeds stil aan de andere kant... Nochtans een automatische mail gekregen waarin stond dat binnen de 48 uur een antwoord zou worden gegeven 

Mij zou zoiets dus nooit opvallen. Ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat ik een rekeninguittreksel bekeken heb. Opvragen of opslaan als PDF doe ik nooit.david78 schreef:Zelfde probleem: er ontbreken uittreksels.
Ik heb nog 'n oude (en binnenkort geëilimineerde) rekening bij Dexia, en die enveloppen belanden ongeopend in de shredder op het werk. M'n rekeninguittreksels van DB hou ik bij, ook ongeopend, en finaal vind ik dat dan teveel moeite om allemaal uit te sorteren, en wacht hen hetzelfde lot als de andere.
Ik log gewoon in via PC Banking, en dan zie ik vanzelf per rekening de historiek van de afgelopen verrichtingen, en zolang daar niets raars tussen staat, doe ik niets met die uittreksels.