Rekeninguittrekstels Keytrade?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rekeninguittrekstels Keytrade?
Sinds 2 weken heb ik een zicht en spaarrekening bij Keytrade bank maar het lukt me niet om rekeninguittrekstels af te drukken. Als ik op de knop "printen" druk gebeurt er niets. Ik kan er niet direct uitleg over op hun website vinden. Zijn er nog klanten die, dat probleem hebben? Of weten wat eraan te doen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Re: Rekeninguittrekstels Keytrade?
Is toch maar gewoon op het pdf-icoontje klikken, zodat je het document kan openen met acrobat reader, en dan afdrukken. Surf je via de nieuwste firefox ? Dan installeer je best volgende add-on: pdf download
Pecunia non olet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor je reactie!!!
Ik kan ze downloaden in pdf en printen!
Al vraag ik me af waarom die knop "printen" rechtsbovenaan staat want die werkt niet.
Ik kan ze downloaden in pdf en printen!
Al vraag ik me af waarom die knop "printen" rechtsbovenaan staat want die werkt niet.
dat is een ingebouwde intelligentie-test
als je die meer dan 5x op 1 minuut indrukt, wordt je account automatisch verwijderd ;-) het is voor je eigen goed ;-)
als je die meer dan 5x op 1 minuut indrukt, wordt je account automatisch verwijderd ;-) het is voor je eigen goed ;-)
Als het een troost mag zijn :
Ik heb er ook verschrikkelijk lang moeten naar zoeken om de rekeninguittreksels te kunnen afprinten, zéker in vergelijking met andere internetbanken.
Maar ik heb het dan uiteindelijk toch zélf gevonden
Ik heb er ook verschrikkelijk lang moeten naar zoeken om de rekeninguittreksels te kunnen afprinten, zéker in vergelijking met andere internetbanken.
Maar ik heb het dan uiteindelijk toch zélf gevonden