Rembrandt Rendement B.V. 6% iemand ???
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Rembrandt Rendement B.V. 6% iemand ???
iemand tips hieromtrent...
Wat doen wij?
Rembrandt Rendement B.V. richt zich op het investeren in en het ontwikkelen van vastgoed projecten in speciaal geselecteerde landen die aantrekkelijke mogelijkheden bieden vanwege een van overheidswege geïnitieerd Citizenship by Investment programma. Dit geeft een koper de mogelijkheid via een investering in vastgoed ‘staatsburger’ van dat land te worden en een bijbehorend paspoort te verwerven.
Voor wie is dit interessant?
Dit is met name interessant voor inwoners van landen die wel over de middelen beschikken om te reizen maar zich minder vrij kunnen bewegen dan wij gewend zijn. Dit geldt voor diverse landen waar de laatste jaren wel economische groei heeft plaatsgevonden maar nog steeds beperkingen bestaan ten aanzien van het reizen zonder visum.
Wat zijn de voordelen?
Met een tweede paspoort van een land dat wat dit betreft meer vrijheid biedt worden deze beperkingen weggenomen waardoor er meer keuze ontstaat ten aanzien van bijvoorbeeld de studie voor de kinderen, gezondheidszorg, leefomgeving en fiscale planning.
Wat kan dat voor u betekenen?
Momenteel zijn er diverse landen die deze mogelijkheid bieden, waardoor een opleving van de (vastgoed)markt optreedt en voor vastgoedinvesteerders aantrekkelijke kansen ontstaan. Via Rembrandt Rendement B.V. kunt u hiervan de te verwachten vruchten plukken.
Mocht u naar aanleiding van bijgaande brochure en de informatie op onze website http://www.rembrandtrendement.com" onclick="window.open(this.href);return false; nog vragen hebben, dan maken wij graag een afspraak voor u. Dit kan telefonisch of persoonlijk bij u thuis of bij ons op kantoor.
Met vriendelijke groet,

Wat doen wij?
Rembrandt Rendement B.V. richt zich op het investeren in en het ontwikkelen van vastgoed projecten in speciaal geselecteerde landen die aantrekkelijke mogelijkheden bieden vanwege een van overheidswege geïnitieerd Citizenship by Investment programma. Dit geeft een koper de mogelijkheid via een investering in vastgoed ‘staatsburger’ van dat land te worden en een bijbehorend paspoort te verwerven.
Voor wie is dit interessant?
Dit is met name interessant voor inwoners van landen die wel over de middelen beschikken om te reizen maar zich minder vrij kunnen bewegen dan wij gewend zijn. Dit geldt voor diverse landen waar de laatste jaren wel economische groei heeft plaatsgevonden maar nog steeds beperkingen bestaan ten aanzien van het reizen zonder visum.
Wat zijn de voordelen?
Met een tweede paspoort van een land dat wat dit betreft meer vrijheid biedt worden deze beperkingen weggenomen waardoor er meer keuze ontstaat ten aanzien van bijvoorbeeld de studie voor de kinderen, gezondheidszorg, leefomgeving en fiscale planning.
Wat kan dat voor u betekenen?
Momenteel zijn er diverse landen die deze mogelijkheid bieden, waardoor een opleving van de (vastgoed)markt optreedt en voor vastgoedinvesteerders aantrekkelijke kansen ontstaan. Via Rembrandt Rendement B.V. kunt u hiervan de te verwachten vruchten plukken.
Mocht u naar aanleiding van bijgaande brochure en de informatie op onze website http://www.rembrandtrendement.com" onclick="window.open(this.href);return false; nog vragen hebben, dan maken wij graag een afspraak voor u. Dit kan telefonisch of persoonlijk bij u thuis of bij ons op kantoor.
Met vriendelijke groet,
Re: Rembrandt Rendement B.V. 6% iemand ???
afblijven
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een tijd geleden was er hier ook op spaargids ook nog zo een - door de forumregels verboden reclame, maar dat zal niet voor iedereen gelden zeker- alleen maar voor de anderen .
Ondertussen zijn die met die verboden reclame - iets van oude manuscripten of zo - ofwel met de nooderzon verdwenen, of wel in de bak gestoken ik weet het niet zeker.
BV klinkt Hollands. Dan denk ik zakken toe plus verwijderen van hun wipsite op spaargids
Ondertussen zijn die met die verboden reclame - iets van oude manuscripten of zo - ofwel met de nooderzon verdwenen, of wel in de bak gestoken ik weet het niet zeker.
BV klinkt Hollands. Dan denk ik zakken toe plus verwijderen van hun wipsite op spaargids
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Hoog rendement, >50K€, dus geen prospectus. Risico's alom.
Destijds kwamen ze hier ook nog eens aandraven met AnsaldoBreda, ik dacht dat je zelfs een tablet of een laptop bij kreeg.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bedankt Ben80! Met wat opzoekingswerk kan je al snel wat meer inzicht hebben.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik ben al sinds februari klant bij Rembrandt en dit bevalt mij goed. Ik word elke maand op de hoogte gehouden en krijg netjes mijn rente gestort. Het project heb ik met mijn eigen ogen gezien in Antigua en het ziet er prachtig uit! Dus tot nu toe zeker geen negatieve ervaringen.
Groet,
Ellie
Groet,
Ellie
"Dus tot nu toe zeker geen negatieve ervaringen." Dat heeft een waarde van 0,00ellie schreef:Ik ben al sinds februari klant bij Rembrandt en dit bevalt mij goed. Ik word elke maand op de hoogte gehouden en krijg netjes mijn rente gestort. Het project heb ik met mijn eigen ogen gezien in Antigua en het ziet er prachtig uit! Dus tot nu toe zeker geen negatieve ervaringen.
Groet,
Ellie
Er zijn andere zaken waarbij bij een normale mens in casu 100 000 knipperlichtjes moeten afgaan
Sommige plaatsen pro forma eerst enkele berichtjes om eerst wat mist te strooien, anderen doen zelfs die moeite niet
Bedankt, Ellie! Ik heb voor jou ook nog een goede tip: ik ken een voormalige machthebber in Syrië die al zijn geld veilig naar Europa wil brengen. Jij krijgt 60% van zijn geld als je dat voor hem wil doen. Je moet anders maar eens met je eigen ogen gaan kijken hoe prachtig het eruit ziet!ellie schreef:Ik ben al sinds februari klant bij Rembrandt en dit bevalt mij goed. Ik word elke maand op de hoogte gehouden en krijg netjes mijn rente gestort. Het project heb ik met mijn eigen ogen gezien in Antigua en het ziet er prachtig uit! Dus tot nu toe zeker geen negatieve ervaringen.
Groet,
Ellie
Alle gekheid op een stokje, het berichtje van Ellie maakt duidelijk dat dit aanbod iets is om heel ver van weg te blijven!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
24 juni 2015 geregistreerd. Je moet HEEEEEL tevreden zijn om je speciaal voor deze post te registreren Ellie.ellie schreef:Ik ben al sinds februari klant bij Rembrandt en dit bevalt mij goed. Ik word elke maand op de hoogte gehouden en krijg netjes mijn rente gestort. Het project heb ik met mijn eigen ogen gezien in Antigua en het ziet er prachtig uit! Dus tot nu toe zeker geen negatieve ervaringen.
Groet,
Ellie
-
- Newbie
- Contacteer:
Die mensen belden reeds op, ze komen zelfs tot aan huis om ja alles uit te leggen, heb vriendelijk bedankt met de woorden eerst nog alles eens goed te bekijken....
inderdaad, te mijden om hier zomaar op in te gaan, zeker omdat de activa niet te verifiëren zijn