rendementen Tak 21 voor 2011
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: rendementen Tak 21 voor 2011
rendementen voor keytrade tak 21 zijn al te vinden in onze vergelijkende tabellen
In feite werkt het zo ( overal ): men garandeert je een bepaalde rentevoet.
Die gegarandeerde rentevoet deelt men door 365 = rente per dag. Elke dag voegt men die rente bij jouw nettostorting toe.
Blijkt het fonds op het einde van het jaar meer te hebben opgebracht, dan voegt men die opbrengst toe als winstdeelname ( ook gedeeld door het aantal dagen dat jouw storting in het fonds aanwezig was ).
Die gegarandeerde rentevoet deelt men door 365 = rente per dag. Elke dag voegt men die rente bij jouw nettostorting toe.
Blijkt het fonds op het einde van het jaar meer te hebben opgebracht, dan voegt men die opbrengst toe als winstdeelname ( ook gedeeld door het aantal dagen dat jouw storting in het fonds aanwezig was ).
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
ach, werkt het zo. Dan heb ik op mijn Top Rendement Invest (0% gewaarborgd) dit jaar wederom 365 keer 0% gekregen. Die beheerders leren toch ook niks bij van de vorige jaren zou ik zo denken.
Stel nu dat de beurs dit jaar rendementen van bijv 10% ( ik wil niet overdrijven )zou mogelijk maken. Hoop dan niet dat jij op je Top Rendement Invest zo'n 8 % gaat krijgen ( Je ziet ik laat voor Ageas ook nog wat ) !
Begin volgend jaar krijg je dan 4 of 5 % als de wind zo wat mee zit...
Want zo zeggen de mannen van Ageas dan: "wij leggen in goede jaren een reserve aan voor de slechte jaren om alzo een regelmatige return te kunnen geven." Ik dacht dat die return voor de klanten was, maar blijkbaar refereerden ze blijkbaar alleen naar hun bonussen.
Begin volgend jaar krijg je dan 4 of 5 % als de wind zo wat mee zit...
Want zo zeggen de mannen van Ageas dan: "wij leggen in goede jaren een reserve aan voor de slechte jaren om alzo een regelmatige return te kunnen geven." Ik dacht dat die return voor de klanten was, maar blijkbaar refereerden ze blijkbaar alleen naar hun bonussen.