rente en getrouwheids premie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
rente en getrouwheids premie
Weet er iemand of men de rente en getrouwheidspremie bij afsluiten van spaarboekje onmiddellijk moet uitbetalen het betreft spaar rek.deutsche bank intensiv plus
sorry maar weet het niet allemaal zal beginners vraagje zijn

sorry maar weet het niet allemaal zal beginners vraagje zijn

Re: rente en getrouwheids premie
Als je je rekening afsluit bij DB dan storten ze de rente kort daarna op een rekening die je zelf kiest. Ik denk dat het ongeveer een week of twee zal duren ofzo.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: rente en getrouwheids premie
Deutsche bank stort het aan het begin van de maand volgend. Concreet: sluit je af op 31-10-2009 dan zal je het begin november krijgen met valutadatum van begin november.
Sluit je af op 1/10/2009 dan krijg je de intrest ergens begin november 2009. Ik heb er ooit eens mijn beklag over gedaan omwille van valutadatum. Antwoord DB: "je bent niet verplicht bij ons te sparen"... Toont aan hoe klant-on-vriendelijk Deutsche Bank is. Persoonlijk vind ik dat je je geld moet kunnen krijgen op datum van afsluiting.
Sluit je af op 1/10/2009 dan krijg je de intrest ergens begin november 2009. Ik heb er ooit eens mijn beklag over gedaan omwille van valutadatum. Antwoord DB: "je bent niet verplicht bij ons te sparen"... Toont aan hoe klant-on-vriendelijk Deutsche Bank is. Persoonlijk vind ik dat je je geld moet kunnen krijgen op datum van afsluiting.