Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
De 3 is ook al zeker 2 decennia vooral een leasert, beginnende bij de E46 reeks. Toen de F30/F31 op de markt kwam in 2012/2013 hebben ze die zeer agressief in de lease gezet en ze waren niet aan te slepen.
Met dat laatste ben ik het eens, de huidige 3 (G20) is dan ook enorm gegroeid & de nieuwe zal daar weer over gaan vermoed ik. Weet je trouwens dat de huidige X3 een stuk groter is dan de 1ste X5? Bizar, het is nu niet dat mensen 10cm langer zijn en gezinnen groter zijn geworden...
't Ja, als je niet naar promo's of stock wil kijken.MeneerParmentier schreef: ↑Vandaag 11:12Dat is een stockwagen die met korting verkocht wordt. Ik kijk niet naar stock- of occasiewagens, noch naar tijdelijke promoties. Ik kijk enkel naar de prijs in de configuratorpukkie007 schreef: ↑Vandaag 10:15 https://www.bmw.be/nl-be/sl/vehiclefind ... c3NjE0N2Iy
Als je andere beweringen ook zo accuraat zijn, mijnheer P...
Voor een EV zal je wrs ook rekenen op gratis elektriciteit en korting op inverkeerstelling en wegentaks. Dat dan weer wel.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Wel, de promo's, dealerkortingen etc van een auto die nog niet gelanceerd is heb ik niet. Bijgevolg kan ik die niet vergelijken. Veel eerlijker is het dus om catalogusprijs met catalogusprijs te vergelijken om een idee te hebben over het prijsverschil. Wacht nog enkele weken en we kunnen een elektrische 3 reeks rechtsreeks met een benzine of plug-in 3 reeks vergelijken.
Electriciteit is niet gratis, zelfs niet als je zonnepanelen hebt. BIV en jaarlijkse verkeerstaks zijn vaststaande feiten. Waarom zou je enkel factoren die in het nadeel zijn van een EV mogen meenemen in de afweging?
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
die X1 is best leuk samengesteld, een pano dak zie je zo vaak niet op een X1. Alleen privacy glass icm met donkerblauwe lak vloekt wat... en geen hifi upgrade.
Dé auto voor de Club Brugge supporter!
Dé auto voor de Club Brugge supporter!
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Grijs, wit, blauw, zwart, ... er is zelfs keuze. Blauw-zwart is natuurlijk de foute keuze, groot gelijk VTEC. 
Krom, krommer, kromst! En dan wil die Parmentier met meneer aangesproken worden... Zucht!