Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Rijden met EV vs ICE

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2100 berichten
  • Pagina 140 van 140
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

Re: Rijden met EV vs ICE

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 12:51

Mijn premium-auto kostte mij 150 euro per maand aan afschrijving. Dat is, als hij vandaag gestolen wordt. Elke dag da ik er langer mee rijd daalt de afschrijving per maand verder. Behalve regulier onderhoud, een herstelling onder garantie, banden, remmen en alle normale slijtage-vervangingen waren er nooit noemenswaardige kosten nodig. Een kein beetje normaal rijden in combinatie met goed onderhoud doet wonderen.

Ondertussen is die i3 onthuld. De WLTP range bedraagt 900 km. Ik weet dat dit een laboratoriumcijfer is, maar het zegt toch wel iets. 400 WLTP-km bijladen duurt 10 minuten in optimale omstandigheden.
Een latere versie met enkel achterwielaandrijving zal die range nog doen toenemen. Bestellingen vanaf Q4. De mijne zal volledig betaald worden door IMIE.
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 12:59

pukkie007 schreef: ↑Vandaag 12:01
Trivium schreef: ↑Vandaag 11:02
Uiteraard.
Het hangt er maar vanaf wat je belangrijk vindt in je leven en waar je geld aan wil uitgeven. Auto's interesseren mij maar matig. Het is enkel een verplaatsingsmiddel.
Toch heb ik me toen ik wat jonger was laten verleiden om af en toe een premium merk te kopen. Het waren de auto's met de meeste (dure) problemen. Bijvb een BMW 320i cabrio. Op 25000 km voor 9000 euro kosten en toen was ik het beu en heb hem buiten gegooid.
Gelukkig zijn er ook leden met goede ervaringen: 30 jaar rij ik met de 7-reeks, nooit 1 herstelling gehad die meer dan 1000€ kostte. Als dat morgen verandert, dan herzie ik mijn mening nog niet. 3000€ afschrijving per jaar, totale kost net boven de 5k, en particulier! Het is idd wat je eraan wil besteden.
Dergelijke kwaliteitsvolle motoren maken ze niet meer. Nu is alles eenheidsworst.
De enige goede BMW die ik gehad heb was een 520i (E39). 300.000 km en nooit een defect gehad. Dat was nog een oude getrouwe zescilinder. Dat ging nooit kapot. Al hetgeen erna kwam was brol. Ik heb hem verkocht om een Audi cabrio te kopen. Domste beslissing in mijn leven. Wat een bucht was dat. Daarna een 320i cabrio. Same story. Ik heb mijn bekomst van premium merken.
Mijn vrouw rijdt met een Opel Zafira uit 2009. Ik denk dat ie nu zo'n 260k op de teller heeft. Op lpg dan nog. Buiten regulier onderhoud en een nieuwe batterij, nooit kosten aan gehad. En je kan er je hele inboedel mee verhuizen.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 13:18

Zoals ik zei, eenheidsworst. Konden ze nu echt geen mooiere wagen tekenen.

https://www.autogids.be/autonieuws/nieu ... lasse.html

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 13:28

Trivium schreef: ↑Vandaag 13:18 Zoals ik zei, eenheidsworst. Konden ze nu echt geen mooiere wagen tekenen.
Ja, maar. Beperkingen in het ontwerp worden opgelegd door:
- luchtweerstand en stroomlijn
- praktische belemmeringen (de auto moet 4 deuren hebben en een kofferruimte)
- passieve veiligheidsnormen

Dit is een saaie, onopvallende maar tijdloze 4-deurs gezinswagen. Exact wat de meesten nodig hebben. Een 911 GT3 mag dan wel opwindender ogen, maar je kunt er niks mee aanvangen in de dagelijkse realiteit. BMW is het best verkochte merk in Belgie, dus laat het ontwerpen maar aan hen over.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 13:43

Dan koop ik liever een saaie, onopvallende tijdloze gezinswagen die maar de helft of minder dan de helft kost ;)
En met de overschot neem ik een beetje loopbaanonderbreking ;D
Ik wil trouwens nog wel de binnenruimte eens zien. Grote kans dat je er achteraan niet met 3 in past en al zeker niet als er een kinderstoel in staat.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 14:09

Trivium schreef: ↑Vandaag 13:43 Dan koop ik liever een saaie, onopvallende tijdloze gezinswagen die maar de helft of minder dan de helft kost ;)
En met de overschot neem ik een beetje loopbaanonderbreking ;D
Ik wil trouwens nog wel de binnenruimte eens zien. Grote kans dat je er achteraan niet met 3 in past en al zeker niet als er een kinderstoel in staat.
De i3 heeft een wielbasis van 2897mm, dat is de ruimste ooit voor een 3. De huidige G20/21 modellen hebben 2851mm.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 14:14

chesini schreef: ↑Vandaag 14:09 De i3 heeft een wielbasis van 2897mm, dat is de ruimste ooit voor een 3. De huidige G20/21 modellen hebben 2851mm.
De structuur van een EV laat inderdaad een kortere motorkap, langere wielbasis en dus relatief groter interieur toe. Het grote nadeel is vooral dat je met een hoge bodem zit, en dus een onnatuurlijke hoek hebt voor je benen, zeker achterin.

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » Vandaag 14:15

Die i3 zal geen succes worden hier denk ik
(1) sedan is “uit de mode” - er komt nog een Touring variant en mogelijk een Cabrio. Nou kom me dan pas wakker maken.
(2) de binnenruimte achterin is belachelijk, een auto van 4,76m en een journalist van 1,85m zit daar als een sardine in een blik zowel qua hoofd (aflopende daklijn voor de stroomlijn) als beenruimte / ondersteuning bovenbenen (batterijpakket in de vloer)
(3) de iX3 is een sterker aanbod, helaas wat duurder.

BMW is het best verkochte merk enkel door de iX1 van de Junior Accountants en Consultants die voorheen als gekken in een 1-serie reden. De afwerking van een iX1 is trouwens BMW onwaardig. Plastics in het interieur zijn van het niveau “opwarmmaaltijd doosje” voor in de microgolf. Helaas is dat bij VW, Audi, Misériedes en zelfs Porsche :-[ ook het geval.
Ze verdienen niks op die stomme EVs en beknibbelen dan maar op alles wat hun groot heeft gemaakt. Materiaalkeuze, assemblage, afwerking, kwaliteit. Nu is het om ter goedkoopst.

@chesini, je cijfers kloppen maar je moet eens zien hoe die achterbank is gepositioneerd, letterlijk geprangd tussen batterijpack en sloping roofline…

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 14:24

VTEC schreef: ↑Vandaag 14:15 (2) de binnenruimte achterin is belachelijk, een auto van 4,76m en een journalist van 1,85m zit daar als een sardine in een blik zowel qua hoofd (aflopende daklijn voor de stroomlijn) als beenruimte / ondersteuning bovenbenen (batterijpakket in de vloer)
Nu ook niet overdrijven he. Thomas van "Autogefuehl in 4k full screen let's go" zat met zijn 1,90 meter niet tegen het dak en alvast een heel stuk comfortabeler dan in een i4. Een touring zal nog wat meer hoofdruimte bieden.
En bovendien, dat hoort bij de merkbeleving. ;)
Een 911 is ook krap achterin.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 14:24

Trivium schreef: ↑Vandaag 13:18 Zoals ik zei, eenheidsworst. Konden ze nu echt geen mooiere wagen tekenen.

https://www.autogids.be/autonieuws/nieu ... lasse.html
Dat lijkt mij toch nog best meevallen. Maar binnen afzienbare tijd zit het vol met zelfrijdende auto's. En dat zijn pas draken op de weg. Allez ttz vandaag nog wel, met al die camera's en lidars ea er op.

De i3 heeft wel wat breuklijnen in het koetswerk. Ik vroeg Gemini om een 2-kleuren schema te maken bvb rood en zwart - op de breuklijnen. Knap resultaat hoor.

Dit is de prompt: Eerst foto van de i3 pasten. Dan: "de i3 heeft wel wat zgn breuklijnen. Kan jij een dual kleuschema genereren dat niet saai is, bvb met zwart erbij of BMW rood erbij?" Resultaten zwart boven/rood onder/breuklijn boven de deurklinken en rood boven/zwart onder/breuklijn deurmiddens heel erg OK.

AI is redelijk straf, dwz Gemini herkent de breuklijnen in de foto en maakt daar de perfecte aflijning tussen de kleuren. BMW heeft op zijn website wel geen dual color schema's. Ik zal ze even updaten mbt het marktpotentieel. Misschien krijg ik korting.

Los daarvan, de i3 gaat pas in productie in Augustus. https://www.bmw.nl/nl/modellen/3-serie/ ... f40abe8719. Toch raar zoveel delay. En dan vanuit de EU klagen dat de Chinezen de markt innemen.
Laatst gewijzigd door chesini op 18 maart 2026, 14:49, 4 keer totaal gewijzigd.

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » Vandaag 14:34

JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:24 Nu ook niet overdrijven he. Thomas van "Autogefuehl in 4k full screen let's go" zat met zijn 1,90 meter niet tegen het dak en alvast een heel stuk comfortabeler dan in een i4. Een touring zal nog wat meer hoofdruimte bieden.
En bovendien, dat hoort bij de merkbeleving. ;)
Een 911 is ook krap achterin.
Merkbeleving, amehoela. Dat een 911 cabrio achterin krap is hoef je me heus niet uit te leggen hoor, de zitjes achterin zijn enkel bruikbaar voor extra bagage. Maar dat is dan ook geen gezinswagen zoals een i3.
En als je die Thomas een Brattwurst geeft vertelt ie over een Duitse auto alles wat de constructeur graag wil horen. Sauerkraut en mosterd erbij en het wordt de hemel in geprezen. Totaal niet objectief. De Nederlandse journalisten zijn wat kritischer. Trouwens ook in een Q6 e-tron en Macan EV is het achterin niet bepaald vorstelijk zitten gezien de lengte van de auto en de wielbasis.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 14:59

chesini schreef: ↑Vandaag 14:24 van, de i3 gaat pas in productie in Augustus. https://www.bmw.nl/nl/modellen/3-serie/ ... f40abe8719. Toch raar zoveel delay. En dan vanuit de EU klagen dat de Chinezen de markt innemen.
Tjah, even de hele productielijn omschakelen doe je niet even in het weekend. Die i3 is een totaal andere auto, er zijn amper technische gelijkenissen met wat ze daar nu bouwen. En je wilt geen Teslaatje doen waarbij auto's in een geimproviseerde party-tent in mekaar geschroefd moeten worden.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » Vandaag 15:02

VTEC schreef: ↑Vandaag 14:34 En als je die Thomas een Brattwurst geeft vertelt ie over een Duitse auto alles wat de constructeur graag wil horen. Sauerkraut en mosterd erbij en het wordt de hemel in geprezen. Totaal niet objectief.
Daar zijn letterlijk beelden van. In 4K full screen. Hij heeft het pre-productiemodel gereden in Zweden.

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » Vandaag 15:27

JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:59 Tjah, even de hele productielijn omschakelen doe je niet even in het weekend. Die i3 is een totaal andere auto, er zijn amper technische gelijkenissen met wat ze daar nu bouwen.
Euh het is onderhuids gewoon - nou ja gewoon - een iX3… Die is een enorm succes qua bestellingen zodat ze in Hongarije volop aan het bijschakelen zijn qua shifts. De i3 zal uit München komen en daar is de ombouw nu volop bezig. Ook die middenklasse SUVs van Volvo en Miezerides kunnen op veel bijval rekenen in West-Europa (globaal, geen idee) waardoor ik een wat hard hoofd heb over de sedan(s), toch wat een carrosserie variant louter en alleen voor rijkere pensionados. De I3 Touring zie ikzelf meer potentie in.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 16:13

JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:59
chesini schreef: ↑Vandaag 14:24 van, de i3 gaat pas in productie in Augustus. https://www.bmw.nl/nl/modellen/3-serie/ ... f40abe8719. Toch raar zoveel delay. En dan vanuit de EU klagen dat de Chinezen de markt innemen.
Tjah, even de hele productielijn omschakelen doe je niet even in het weekend. Die i3 is een totaal andere auto, er zijn amper technische gelijkenissen met wat ze daar nu bouwen. En je wilt geen Teslaatje doen waarbij auto's in een geimproviseerde party-tent in mekaar geschroefd moeten worden.
Dat moet ook niet in een weekend gebeuren hoor. Maar de Neue Klasse is gestart in 2022 met in Jan 23 onthulling van de BMW i Vision Dee op de CES in Las Vegas en in Sep 23 wereldpremière van de BMW Vision Neue Klasse op de IAA in München.

Men heeft dus 4 jaar nodig om tot een productie te komen. De Chinese constructeurs doen er 2 tot 2,5 jaar over. Maar los daarvan heb ik de indruk dat het masterplan voor München 6 maand te laat is opgestart. Ik denk dat BMW de productie van de brandstofmodellen zo lang mogelijk heeft laten doorgaan (owv van cashinstroom oa), om nu met een toch wat late overschakeling te starten. En om hun BMW Operating System 10 software op punt te stellen.

Het is wel zo dat een product ruim vooraf aankondigen altijd al wat wind uit de zeilen van de concurrentie haalt.

BMW kon m.i. de productie wel 6 maand eerder laten starten:
- door de verplaatsing van de verbrandingsmotorenproductie van München naar Engeland en Oostenrijk 6 maand eerder te starten
- door de bouw van de nieuwe hallen voor de EV in München ook 6 maand vroeger te starten
Maar bon, ze zullen wel hun interne reden hebben. Maar de Chinezen en ook Tesla gaan geen 6 maand stilzitten.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

2100 berichten
  • Pagina 140 van 140
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy