Rimgate
Re: Rimgate
HLN
"Stan Van Samang getuigt over woelige week: “Ik besef maar al te goed dat ik een grote fout gemaakt heb”"
"We hebben je reactie goed ontvangen en zullen ze zo snel mogelijk verwerken. De redactie behoudt zich het recht om reacties in te korten en te herformuleren. De redactie is niet verplicht alle reacties te publiceren."
Zo is het gemakkelijk
. Alsof je hier een poll opzet en alleen de stemmen in rekening brengt die je uitkomen ! Kunnen ze die hele bazaar ook inschakelen in hun "crisiscommunicatie". "Zie je wel, Vlaanderen begrijpt dat dit echt iedereen kan overkomen en heeft onze Stan allang vergeven." De Stan misschien wel, maar jullie manipulatieve hypocrieten niet. And don't hold your breath ...
"Stan Van Samang getuigt over woelige week: “Ik besef maar al te goed dat ik een grote fout gemaakt heb”"
"We hebben je reactie goed ontvangen en zullen ze zo snel mogelijk verwerken. De redactie behoudt zich het recht om reacties in te korten en te herformuleren. De redactie is niet verplicht alle reacties te publiceren."
Zo is het gemakkelijk
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Rimgate
Het grappige is dat die Italiaanse bella die het gevleugelde "Don’t write me, never" uitsprak tegen AD (zoon van Herman) luistert naar dezelfde voornaam als de femme fatale die in deze Rimgate de desbetreffende foto's het wereldwijde web zou op gezwierd hebben: Eveline
Damn, moet ik nu wel weer een foto gaan zoeken zeker:

Da's zowat de braafste foto die ik van deze deerne kon opduikelen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell