Ring grootouders
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Ring grootouders
Zoiets mag je niet wegdoen Idoitlikekingsdo. Dat moet je bijhouden.Idoitlikekingsdo schreef: ↑23 januari 2020, 15:41 We hebben als broer elk een ring gekregen van onze grootouders. Tav 800 ish euro in die tijd met brillianten. Gekocht in 2004. Ondertussen zijn we paar jaar verder.
We vroegen ons af wat we nog mogen verwachten hiervan te krijgen? En waar we deze tegen een mooie prijs nog weg kunnen doen?
Dan kun je het later cadeau doen aan je kleinkinderen, die zullen daar ontzettend blij mee zijn. Je kunt hen vertellen dat het om een dure gouden ring gaat met echte handgeslepen briljanten.
Van waarde hebben die toch geen benul.
En als ze hem ooit proberen te verpatsen voor geld en er beteuterd vanaf komen ben je mogelijk al uitgestrooid.
Laat ze dan maar op forums uitzoeken hoe ze er nog iets voor krijgen.
-
- Newbie
Wij hebben al het goud van onze opa en oma ten gelde gemaakt. Emotioneel waren wij nooit verbonden. Ook meubels enzo hebben we allemaal verkocht. De laatste 20 jaar hadden we nooit contact. Familiebanden he
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
wel zo hypocriet om het aan te nemen, paljasMarcoborro schreef: ↑25 januari 2020, 19:27 Wij hebben al het goud van onze opa en oma ten gelde gemaakt. Emotioneel waren wij nooit verbonden. Ook meubels enzo hebben we allemaal verkocht. De laatste 20 jaar hadden we nooit contact. Familiebanden he
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Niemand zegt dat hij het gekregen heeftjakke1212 schreef: ↑25 januari 2020, 19:33wel zo hypocriet om het aan te nemen, paljasMarcoborro schreef: ↑25 januari 2020, 19:27 Wij hebben al het goud van onze opa en oma ten gelde gemaakt. Emotioneel waren wij nooit verbonden. Ook meubels enzo hebben we allemaal verkocht. De laatste 20 jaar hadden we nooit contact. Familiebanden he
Waarschijnlijk heeft hij het gewoon geërfd of s nachts gepikt
Den bisschop is hier wel nagels met koppen aan het slaan. Dat de boodschappen ook aankomen is natuurlijk een ander paar mouwen. 

-
- Newbie
Goeie opinies. Ik maak er nota van. 
Misschien er nog ff bij vermelden dat ik altijd voor men grootouders gezorgd heb en dat men opa zei verkoop al die dingen maar zodat je iets kan kopen als we er niet meer zijn. Men ouders en de andere kinderen hebben de meeste waarde geefd van hun ouders uiteraard.
Men opa gaf maw zelf het advies te verkopen.

Misschien er nog ff bij vermelden dat ik altijd voor men grootouders gezorgd heb en dat men opa zei verkoop al die dingen maar zodat je iets kan kopen als we er niet meer zijn. Men ouders en de andere kinderen hebben de meeste waarde geefd van hun ouders uiteraard.
Men opa gaf maw zelf het advies te verkopen.
Kleinkinderen die altijd voor hun grootouders gezorgd hebben. Zeldzaam ras.
En hop, nu naar die juwelier voor 345 euro. Daar kan je dan weer een leuke iphone 7 mee kopen ...
En hop, nu naar die juwelier voor 345 euro. Daar kan je dan weer een leuke iphone 7 mee kopen ...

-
- Newbie
Met iets bedoel ik dus een woning. En wat is er mis met voor je grootouders te zorgen. Hun kinderen deden het niet. Hadden 'geen' tijd.
-
- Newbie
Wat kan je eraan doen als je iets erft van iemand waar je bijna nooit contact mee had? Moet je zo'n erfenis weigeren? Dat zal niemand doen peis ik. Wij hebben alles wat we ten gelde konden maken verkocht, en al de rest laten ophalen door het leger des heils.
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Tweedehands verkopen zal moeilijker gaan juist omdat, zoals hierboven aangehaald, er geen vertrouwen gaat zijn of dit wel de correcte waarde is. Daarbij kan het vermoeden opduiken dat het om heling zou kunnen gaan. Volgens mij is de enige optie het aan een juwelier te verkopen die kennis van zaken heeft. Je kan er wel een paar aandoen en zien wie het meeste biedt.
Marco is niet mee in het verhaal. De kleinkinderen hebben wel heel hun leven voor de grootouders gezorgd. Van nooit contact is dus geen sprake. 

-
- Newbie
How,... uit de zoveel kleinkinderen enkel ik. Vandaar dat ze het advies gaven te verkopen als de goudprijs hoog staat. Nu, de brillianten die erin zitten daarvan ken ik de toegevoegde waarde niet en daarom wou ik het hier bespreken.
My bad. All credits to you, lid. 

Hadden ze indertijd maar een mooie goude munt gekocht in plaats van een ring, die zijn verdrievoudigd in waarde...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
... en vrijgesteld van BTW. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!