Robeco Chinese Equities?
Robeco Chinese Equities?
Zijn er plannen om het Robeco "Chinese Equities" fonds ter beschikking te stellen via Rabobank.be?
Het lijkt me interssant om via dit fonds rechtstreeks in Chinese aandelen te kunnen investeren.
Het lijkt me interssant om via dit fonds rechtstreeks in Chinese aandelen te kunnen investeren.
Re: Robeco Chinese Equities?
Zonder onder de duiven van Rabobank te willen schieten, dit fonds is verkrijgbaar bij Deutsche Bank aan 0% instapkosten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben geen DB klant; is samen met Citibank zowat de laatste bank waar ik klant wil worden omdat ze zich niet houden aan beloftes. Zelfs al waren de instapkosten -1% dan zou ik het nog niet bij DB doen 
ook bij Keytrade kan je het vinden
https://secure.keytradebank.com/s/funds ... 0187077309
(je moet wel ingelogd zijn om link te kunnen bekijken)
https://secure.keytradebank.com/s/funds ... 0187077309
(je moet wel ingelogd zijn om link te kunnen bekijken)
kocht het destijds bij Robeco Belgium, staat nu bij Cortal Consors... Eén van mijn "lekkerste" fondsjes... 

Laatst gewijzigd door cardoman op 16 augustus 2009, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Oeps en ik constateer nu dat dit een Rabobank forum is, excuses for that!cardoman schreef: kocht het destijds bij Robeco Belgium, staat nu bij Cortal Consors... Eén van mijn "lekkerste" fondsjes...
![]()
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Maar Robeco is een dochter van Rabo, geen probleem duscardoman schreef: Oeps en ik constateer nu dat dit een Rabobank forum is, excuses for that!
Enjoy the party, but dance near the door
disterminator schreef:Maar Robeco is een dochter van Rabo, geen probleem duscardoman schreef: Oeps en ik constateer nu dat dit een Rabobank forum is, excuses for that!
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Op dit ogenblik zit Robeco Chinese Equities niet in het Rabobank.be fondsenaanbod. We willen dit aanbod slank en overzichtelijk houden.
Daarom voegen we niet om de haverklap nieuwe fondsen toe.
Er is op dit moment niet meteen een aanleiding om dit te overwegen.
Daarom voegen we niet om de haverklap nieuwe fondsen toe.
Er is op dit moment niet meteen een aanleiding om dit te overwegen.