RTL group
TIP
Re: RTL group
Mijn eerste gedacht was dat er nu Duitse RV afgaat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met deze specifieke situatie.Daarvoor ook nooit over nagedacht.
Edit:Is het al geweten wanneer de delisting komt?
Edit:Is het al geweten wanneer de delisting komt?
Re: RTL group
"De Tijd" geeft als nadeel de hogere transactiekosten voor Frankfurt en inderdaad: 24.95 EUR per transactie van 0 tot 50 000 EUR bij Keytrade.
Bij Binck is dat 9.75 EUR, dus het hangt van je bank af.
De delisting is aangevraagd maar ik weet niet hoe snel zoiets gaat.
Bij Binck is dat 9.75 EUR, dus het hangt van je bank af.
De delisting is aangevraagd maar ik weet niet hoe snel zoiets gaat.
-
anonymous9
Re: RTL group
Nee, de RV hangt af van de ISIN-code. RTL heeft een Luxemburgse ISIN-code, dus de 15% bronheffing zou ongewijzigd moeten blijven. Het betreft hier enkel ene delisting, geen verplaatsing van de hoofdzetel.
Re: RTL group
Degiro stelt mij voor om mijn (onverhandelbare) positie RTL van Euronext Brussel om te zetten naar Xetra tegen een kost. Wat het alternatief precies inhoudt, blijven zitten met een onverhandelbare positie, is mij niet echt duidelijk.
Iemand met een RTL-EBR positie bij een andere broker? Hoe pakken die dat aan?
Iemand met een RTL-EBR positie bij een andere broker? Hoe pakken die dat aan?
Re: RTL group
Ik heb een kleine positie in RTL Group bij KBC Bolero.
Zoals ik het zie zijn deze omgezet naar Xetra. Voorlopig is daarvoor geen kost in mindering gebracht.
Zoals ik het zie zijn deze omgezet naar Xetra. Voorlopig is daarvoor geen kost in mindering gebracht.
Re: RTL group
Bij Binck hebben ze dit omgezet naar Luxemburg. Waarschijnlijk goedkoper dan de Duitse beurs.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
-
anonymous38476
Re: RTL group
https://www.reuters.com/article/us-bert ... SKBN20A0FR
De markt reageert alvast positief op het idee: +3,6%
De markt reageert alvast positief op het idee: +3,6%
-
BenjaminBuffett
- Sr. Member

- Berichten: 286
- Lid geworden op: 13 jul 2016
- Contacteer:
Re: RTL group
Milliarden-Deal RTL Group verkauft Werbetechnologie-Unternehmen SpotX - vertaalde versie
RTL Group heeft aangekondigd dat het het Amerikaanse reclametechnologiebedrijf SpotX zal verkopen. Daartoe is reeds een bindende overeenkomst met Magnite ondertekend. Magnite, gevestigd in Los Angeles, is naar eigen zeggen 's werelds grootste onafhankelijke sell-side platform voor de geautomatiseerde verkoop van digitale reclame. De aankoopprijs voor SpotX bestaat uit een cash component van 560 miljoen USD en 14 miljoen Magnite aandelen, wat resulteert in een ondernemingswaardering van 1,17 miljard USD.
"De verkoop van SpotX past in onze strategie om ons te concentreren op de groei van onze Europese digitale activiteiten op het gebied van streaming, reclametechnologie, digitale video en audio, evenals ons wereldwijde contentbedrijf Fremantle", aldus Thomas Rabe, CEO van RTL Group. SpotX, daarentegen, was "een fantastisch bedrijf met een duidelijke focus op de Verenigde Staten".
RTL Group had in 2014 aanvankelijk een meerderheidsbelang van 65 procent in SpotX verworven voor 107 miljoen euro, en kocht drie jaar later het resterende belang voor 123 miljoen euro. De verkoop, die nu is aangekondigd, is nog onderworpen aan de goedkeuring van de regelgevende instanties. Ondertussen kondigde Rabe aan dat reclametechnologie een "strategische prioriteit" zal blijven voor RTL Group. Met onze Europese ad-tech bedrijven Smartclip en Yospace hebben we grote vooruitgang geboekt in het creëren van een open Europees reclametechnologieplatform om de snelgroeiende adresseerbare tv-reclamemarkt aan te boren."
Nog maar enkele dagen geleden werd bekend dat RTL Group ook overweegt haar Franse dochteronderneming M6 te verkopen (zo meldde DWDL.de). De verhuizing zou betekenen dat Bertelsmann zich grotendeels uit Frankrijk zou terugtrekken. In december had Gruner + Jahr verklaard dat het in exclusieve onderhandeling was met Vivendi om zich daar van zijn tijdschriftenactiviteiten te ontdoen.
https://www.dwdl.de/nachrichten/81413/r ... men_spotx/
RTL Group sells SpotX ad-tech unit
February 5, 2021
RTL Group is selling its US ad-tech business SpotX to Los Angeles-based sell-side advertising platform Magnite. The transaction is subject to receipt of regulatory approvals and is expected to close in Q2/2021.
The purchase price consists of €468 million in cash and 14.0 million shares of Magnite stock. The agreement implies an enterprise value (100 per cent) for SpotX of €977 million, based on the closing price of Magnite stock as of February 4th 2021.
RTL Group’s shareholders will benefit from the cash proceeds in line with the stated dividend policy. RTL Group acquired a 65 per cent majority shareholding in SpotX for €107 million in 2014, and took full ownership of SpotX in 2017, acquiring the remaining shareholding for €123 million.
“The sale of SpotX is fully in line with our strategy to concentrate on growing our European digital businesses in streaming, advertising technology, digital video and audio as well as our global content business, Fremantle. SpotX is a fantastic business, focused on the United States and with significant potential,” commented Thomas Rabe, CEO of RTL Group. “I would like to thank the management and the whole SpotX team for their outstanding performance, commitment and professionalism. We look forward to participating in the future success of SpotX and Magnite as shareholders in the combined entity.”
“Advertising technology remains a strategic priority for RTL Group,” he confirmed. “To successfully transform our business, two factors are particularly important. One is higher reach, in both linear and non-linear TV. The second is better monetisation of our reach, through targeting and personalisation – and this requires state-of-the-art advertising technology and data management. With our European ad-tech companies Smartclip and Yospace, we have made significant progress in building an open European ad-tech platform and in tapping into the high-growth market of addressable TV advertising.”
In Germany alone, the market for addressable TV advertising is expected to grow to more than €500 million by 2025.
Smartclip, part of Mediengruppe RTL Deutschland, is a leading provider for digital video and TV advertising solutions. The UK-based video technology company Yospace, acquired in 2019 by RTL Group, has developed one of the most advanced technologies for Server-Side Dynamic Ad Insertion (SSDAI) which allows the replacement of existing commercials from a broadcast stream with more targeted, personalised advertising.
According to Magnite, together, Magnite and SpotX will create the largest independent CTV and video advertising platform in the programmatic marketplace. The combined company will provide better support for sellers, create an alternative to the CTV advertising market’s largest players, and greatly improve scale and efficiency for buyers.
“Sellers have been looking for a scaled independent alternative to the giant companies who dominate the CTV marketplace,” said Michael Barrett, President & CEO of Magnite. “The combination of Magnite and SpotX will make this a reality by bringing together the best CTV technologies and teams at a critical time. Ad-supported CTV is just beginning to draw budgets from linear TV and we will be well-positioned to participate in the strongest segment of industry growth for the foreseeable future.”
“As CTV flourishes and the media industry continues to turn to programmatic, there is a huge opportunity for an independent scaled company to offer the single most comprehensive technology in the market,” said Mike Shehan, Co-Founder and CEO at SpotX. “We built SpotX with the mission of becoming the leading global video advertising platform, and our goal is now coming to fruition with Magnite. I am thrilled about what we will achieve together.”
“We are excited about the combination of SpotX and Magnite, two leading CTV advertising providers,” declared Rabe. This transaction allows for significant value creation and upside potential for the parties, sellers and advertisers in the growing CTV market. We look forward to participating in the future success of SpotX and Magnite as shareholders in the combined entity.”
Together, Magnite and SpotX will serve some of the world’s leading programmers, broadcasters, platforms and device manufacturers, including A+E Networks, Crackle Plus, The CW Network, Discovery, Disney/Hulu, Electronic Arts, Fox Corporation, fuboTV, Microsoft, Newsy, Philo TV, Pluto TV, Roku, Samsung, Sling TV, Tubi, ViacomCBS, Vizio, Vudu, WarnerMedia and Xumo.
Magnite’s expanded technical capabilities and teams will be able to move more quickly and cater to a broader set of client needs, including sellers that are newer to the world of programmatic and those who have mature, programmatic-only operations. Likewise, the acquisition will make it easier for brands and agencies to buy premium CTV inventory at scale with standard features and a single, addressable pool of audiences.
Magnite is targeting in excess of $35 million in run-rate operating cost synergies, with more than half of the synergies realised within the first year of combined operations.
Magnite plans to finance the transaction with cash on hand, 14 million shares issued to RTL Group and committed financing from Goldman Sachs. Until the transaction closes, both companies will continue to operate independently.
Lees meer op: https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... 31#p530331 voor meer informatie
RTL Group heeft aangekondigd dat het het Amerikaanse reclametechnologiebedrijf SpotX zal verkopen. Daartoe is reeds een bindende overeenkomst met Magnite ondertekend. Magnite, gevestigd in Los Angeles, is naar eigen zeggen 's werelds grootste onafhankelijke sell-side platform voor de geautomatiseerde verkoop van digitale reclame. De aankoopprijs voor SpotX bestaat uit een cash component van 560 miljoen USD en 14 miljoen Magnite aandelen, wat resulteert in een ondernemingswaardering van 1,17 miljard USD.
"De verkoop van SpotX past in onze strategie om ons te concentreren op de groei van onze Europese digitale activiteiten op het gebied van streaming, reclametechnologie, digitale video en audio, evenals ons wereldwijde contentbedrijf Fremantle", aldus Thomas Rabe, CEO van RTL Group. SpotX, daarentegen, was "een fantastisch bedrijf met een duidelijke focus op de Verenigde Staten".
RTL Group had in 2014 aanvankelijk een meerderheidsbelang van 65 procent in SpotX verworven voor 107 miljoen euro, en kocht drie jaar later het resterende belang voor 123 miljoen euro. De verkoop, die nu is aangekondigd, is nog onderworpen aan de goedkeuring van de regelgevende instanties. Ondertussen kondigde Rabe aan dat reclametechnologie een "strategische prioriteit" zal blijven voor RTL Group. Met onze Europese ad-tech bedrijven Smartclip en Yospace hebben we grote vooruitgang geboekt in het creëren van een open Europees reclametechnologieplatform om de snelgroeiende adresseerbare tv-reclamemarkt aan te boren."
Nog maar enkele dagen geleden werd bekend dat RTL Group ook overweegt haar Franse dochteronderneming M6 te verkopen (zo meldde DWDL.de). De verhuizing zou betekenen dat Bertelsmann zich grotendeels uit Frankrijk zou terugtrekken. In december had Gruner + Jahr verklaard dat het in exclusieve onderhandeling was met Vivendi om zich daar van zijn tijdschriftenactiviteiten te ontdoen.
https://www.dwdl.de/nachrichten/81413/r ... men_spotx/
RTL Group sells SpotX ad-tech unit
February 5, 2021
RTL Group is selling its US ad-tech business SpotX to Los Angeles-based sell-side advertising platform Magnite. The transaction is subject to receipt of regulatory approvals and is expected to close in Q2/2021.
The purchase price consists of €468 million in cash and 14.0 million shares of Magnite stock. The agreement implies an enterprise value (100 per cent) for SpotX of €977 million, based on the closing price of Magnite stock as of February 4th 2021.
RTL Group’s shareholders will benefit from the cash proceeds in line with the stated dividend policy. RTL Group acquired a 65 per cent majority shareholding in SpotX for €107 million in 2014, and took full ownership of SpotX in 2017, acquiring the remaining shareholding for €123 million.
“The sale of SpotX is fully in line with our strategy to concentrate on growing our European digital businesses in streaming, advertising technology, digital video and audio as well as our global content business, Fremantle. SpotX is a fantastic business, focused on the United States and with significant potential,” commented Thomas Rabe, CEO of RTL Group. “I would like to thank the management and the whole SpotX team for their outstanding performance, commitment and professionalism. We look forward to participating in the future success of SpotX and Magnite as shareholders in the combined entity.”
“Advertising technology remains a strategic priority for RTL Group,” he confirmed. “To successfully transform our business, two factors are particularly important. One is higher reach, in both linear and non-linear TV. The second is better monetisation of our reach, through targeting and personalisation – and this requires state-of-the-art advertising technology and data management. With our European ad-tech companies Smartclip and Yospace, we have made significant progress in building an open European ad-tech platform and in tapping into the high-growth market of addressable TV advertising.”
In Germany alone, the market for addressable TV advertising is expected to grow to more than €500 million by 2025.
Smartclip, part of Mediengruppe RTL Deutschland, is a leading provider for digital video and TV advertising solutions. The UK-based video technology company Yospace, acquired in 2019 by RTL Group, has developed one of the most advanced technologies for Server-Side Dynamic Ad Insertion (SSDAI) which allows the replacement of existing commercials from a broadcast stream with more targeted, personalised advertising.
According to Magnite, together, Magnite and SpotX will create the largest independent CTV and video advertising platform in the programmatic marketplace. The combined company will provide better support for sellers, create an alternative to the CTV advertising market’s largest players, and greatly improve scale and efficiency for buyers.
“Sellers have been looking for a scaled independent alternative to the giant companies who dominate the CTV marketplace,” said Michael Barrett, President & CEO of Magnite. “The combination of Magnite and SpotX will make this a reality by bringing together the best CTV technologies and teams at a critical time. Ad-supported CTV is just beginning to draw budgets from linear TV and we will be well-positioned to participate in the strongest segment of industry growth for the foreseeable future.”
“As CTV flourishes and the media industry continues to turn to programmatic, there is a huge opportunity for an independent scaled company to offer the single most comprehensive technology in the market,” said Mike Shehan, Co-Founder and CEO at SpotX. “We built SpotX with the mission of becoming the leading global video advertising platform, and our goal is now coming to fruition with Magnite. I am thrilled about what we will achieve together.”
“We are excited about the combination of SpotX and Magnite, two leading CTV advertising providers,” declared Rabe. This transaction allows for significant value creation and upside potential for the parties, sellers and advertisers in the growing CTV market. We look forward to participating in the future success of SpotX and Magnite as shareholders in the combined entity.”
Together, Magnite and SpotX will serve some of the world’s leading programmers, broadcasters, platforms and device manufacturers, including A+E Networks, Crackle Plus, The CW Network, Discovery, Disney/Hulu, Electronic Arts, Fox Corporation, fuboTV, Microsoft, Newsy, Philo TV, Pluto TV, Roku, Samsung, Sling TV, Tubi, ViacomCBS, Vizio, Vudu, WarnerMedia and Xumo.
Magnite’s expanded technical capabilities and teams will be able to move more quickly and cater to a broader set of client needs, including sellers that are newer to the world of programmatic and those who have mature, programmatic-only operations. Likewise, the acquisition will make it easier for brands and agencies to buy premium CTV inventory at scale with standard features and a single, addressable pool of audiences.
Magnite is targeting in excess of $35 million in run-rate operating cost synergies, with more than half of the synergies realised within the first year of combined operations.
Magnite plans to finance the transaction with cash on hand, 14 million shares issued to RTL Group and committed financing from Goldman Sachs. Until the transaction closes, both companies will continue to operate independently.
Lees meer op: https://beursig.com/forum/viewtopic.php ... 31#p530331 voor meer informatie
-
BenjaminBuffett
- Sr. Member

- Berichten: 286
- Lid geworden op: 13 jul 2016
- Contacteer:
Re: RTL group
Er is blijkbaar veel interesse in het beursgenoteerde M6.
RTL Group gaat hier naar verwachting een goede deal mee doen.
Misschien wel de moment om aandelen van M6 te kopen aangezien het bod per aandeel naar verwachting toch hoger zal zijn dan de huidige koers van 18,94 EUR. 21 EUR zou toch haalbaar moeten zijn. Op 2017/2018 stond het aandeel diverse maanden boven 21 EUR, met een piek op 22/02/2018 toen het 23,86 EUR stond. Het hoogste koersdoel bedraagt 25 EUR.
Het stijgingspotentieel van M6-METROPOLE TV op korte termijn lijkt mij toch nog een 10% te zijn.
RTL confirme des discussions pour la vente de sa participation dans M6
BERLIN, 12 mars (Reuters) - RTL a confirmé vendredi qu'il envisageait de céder sa participation de contrôle dans le groupe français M6, après avoir fait état d'une baisse de ses résultats en 2020 sous l'effet de la crise sanitaire.
"Nous examinons actuellement les options possibles pour notre participation majoritaire dans le groupe français M6, en vue de créer de la valeur pour nos actionnaires", a déclaré le directeur général Thomas Rabe dans un communiqué.
Reuters a rapporté en janvier que Bertelsmann, maison-mère de RTL, avait approché des candidats potentiels en vue d'une possible cession de sa participation dans M6.
Les conglomérats français Vivendi et Bouygues font partie des candidats ayant transmis une offre, a appris jeudi Reuters de deux personnes proches du dossier.
Le magnat des télécoms Xavier Niel et l'homme d'affaires tchèque Daniel Kretínsky sont aussi intéressés par cette opération, ont dit les sources.
D'après une source distincte, le principal groupe audiovisuel commercial italien, Mediaset, se penche aussi sur ce dossier.
En 2020, le chiffre d'affaires de RTL a reculé de 9,5% à 6 milliards d'euros et l'Ebita s'est replié de 26% à 853 millions d'euros.
RTL vise pour 2021 une hausse de 8% en données organiques de son chiffre d'affaires et prévoit que son Ebita atteigne 975 millions d'euros. (Douglas Busvine; Blandine Hénault pour la version française, édité par Nicolas Delame)
https://investir.lesechos.fr/actions/ac ... 953265.php
https://www.zonebourse.com/cours/action ... -32669947/
RTL Group gaat hier naar verwachting een goede deal mee doen.
Misschien wel de moment om aandelen van M6 te kopen aangezien het bod per aandeel naar verwachting toch hoger zal zijn dan de huidige koers van 18,94 EUR. 21 EUR zou toch haalbaar moeten zijn. Op 2017/2018 stond het aandeel diverse maanden boven 21 EUR, met een piek op 22/02/2018 toen het 23,86 EUR stond. Het hoogste koersdoel bedraagt 25 EUR.
Het stijgingspotentieel van M6-METROPOLE TV op korte termijn lijkt mij toch nog een 10% te zijn.
RTL confirme des discussions pour la vente de sa participation dans M6
BERLIN, 12 mars (Reuters) - RTL a confirmé vendredi qu'il envisageait de céder sa participation de contrôle dans le groupe français M6, après avoir fait état d'une baisse de ses résultats en 2020 sous l'effet de la crise sanitaire.
"Nous examinons actuellement les options possibles pour notre participation majoritaire dans le groupe français M6, en vue de créer de la valeur pour nos actionnaires", a déclaré le directeur général Thomas Rabe dans un communiqué.
Reuters a rapporté en janvier que Bertelsmann, maison-mère de RTL, avait approché des candidats potentiels en vue d'une possible cession de sa participation dans M6.
Les conglomérats français Vivendi et Bouygues font partie des candidats ayant transmis une offre, a appris jeudi Reuters de deux personnes proches du dossier.
Le magnat des télécoms Xavier Niel et l'homme d'affaires tchèque Daniel Kretínsky sont aussi intéressés par cette opération, ont dit les sources.
D'après une source distincte, le principal groupe audiovisuel commercial italien, Mediaset, se penche aussi sur ce dossier.
En 2020, le chiffre d'affaires de RTL a reculé de 9,5% à 6 milliards d'euros et l'Ebita s'est replié de 26% à 853 millions d'euros.
RTL vise pour 2021 une hausse de 8% en données organiques de son chiffre d'affaires et prévoit que son Ebita atteigne 975 millions d'euros. (Douglas Busvine; Blandine Hénault pour la version française, édité par Nicolas Delame)
https://investir.lesechos.fr/actions/ac ... 953265.php
https://www.zonebourse.com/cours/action ... -32669947/
Re: RTL group
Blijkbaar fusie TF1 (Bouygues) en M6. Bouygues toch maar eens bekijken nu, al maakt die televisietak maar een beperkt deel uit van de holding die voornamelijk op de bouw focust.BenjaminBuffett schreef: ↑12 maart 2021, 13:11 Er is blijkbaar veel interesse in het beursgenoteerde M6.
RTL Group gaat hier naar verwachting een goede deal mee doen.
Misschien wel de moment om aandelen van M6 te kopen aangezien het bod per aandeel naar verwachting toch hoger zal zijn dan de huidige koers van 18,94 EUR. 21 EUR zou toch haalbaar moeten zijn. Op 2017/2018 stond het aandeel diverse maanden boven 21 EUR, met een piek op 22/02/2018 toen het 23,86 EUR stond. Het hoogste koersdoel bedraagt 25 EUR.
Het stijgingspotentieel van M6-METROPOLE TV op korte termijn lijkt mij toch nog een 10% te zijn.
RTL confirme des discussions pour la vente de sa participation dans M6
BERLIN, 12 mars (Reuters) - RTL a confirmé vendredi qu'il envisageait de céder sa participation de contrôle dans le groupe français M6, après avoir fait état d'une baisse de ses résultats en 2020 sous l'effet de la crise sanitaire.
"Nous examinons actuellement les options possibles pour notre participation majoritaire dans le groupe français M6, en vue de créer de la valeur pour nos actionnaires", a déclaré le directeur général Thomas Rabe dans un communiqué.
Reuters a rapporté en janvier que Bertelsmann, maison-mère de RTL, avait approché des candidats potentiels en vue d'une possible cession de sa participation dans M6.
Les conglomérats français Vivendi et Bouygues font partie des candidats ayant transmis une offre, a appris jeudi Reuters de deux personnes proches du dossier.
Le magnat des télécoms Xavier Niel et l'homme d'affaires tchèque Daniel Kretínsky sont aussi intéressés par cette opération, ont dit les sources.
D'après une source distincte, le principal groupe audiovisuel commercial italien, Mediaset, se penche aussi sur ce dossier.
En 2020, le chiffre d'affaires de RTL a reculé de 9,5% à 6 milliards d'euros et l'Ebita s'est replié de 26% à 853 millions d'euros.
RTL vise pour 2021 une hausse de 8% en données organiques de son chiffre d'affaires et prévoit que son Ebita atteigne 975 millions d'euros. (Douglas Busvine; Blandine Hénault pour la version française, édité par Nicolas Delame)
https://investir.lesechos.fr/actions/ac ... 953265.php
https://www.zonebourse.com/cours/action ... -32669947/
-
anonymous38476
Re: RTL group
Fusie tussen M6 en TF1 werd tegengehouden door de Franse mededingingsautoriteiten en de deal sprong af. RTL maakte daarop de intentie bekend om de 48% stake in M6 te verkopen. Ook dit viel in het water ondanks, volgens RTL, meerdere "financieel interessante" aanbiedingen. De juridische implicaties van de verkoop zouden te veel risico's inhouden.
Op 16 maart kwamen ze met jaarresultaten voor 2022.
Omzet +8,8% tot een record van €7,2 miljard
Omzet Fremantle (online/streaming tak) +22%. On track om een bedrijf van €3 miljard te worden tegen 2025 volgens de CEO.
Winst van €766 miljoen, pak minder dan het record van 2021 (€1,45 miljard) , toen opgepompt door de verkoop van SpotX.
Dividend voorstel van €4,00, bruto rendement van 8,8% (netto 5,2% na aftrek van 15% Luxemburgse RV en 30% Belgische).
Nettokaspositie van €180 miljoen. Sterk gedaald door oa hoge investeringen en acquisitions in het kader van het Freemantle/streaming groeiplan.
"Market consolidation remains a strategic priority"
Veel goed nieuws, koers blijft slabakken. Ex dividend op 27 april.
Op 16 maart kwamen ze met jaarresultaten voor 2022.
Omzet +8,8% tot een record van €7,2 miljard
Omzet Fremantle (online/streaming tak) +22%. On track om een bedrijf van €3 miljard te worden tegen 2025 volgens de CEO.
Winst van €766 miljoen, pak minder dan het record van 2021 (€1,45 miljard) , toen opgepompt door de verkoop van SpotX.
Dividend voorstel van €4,00, bruto rendement van 8,8% (netto 5,2% na aftrek van 15% Luxemburgse RV en 30% Belgische).
Nettokaspositie van €180 miljoen. Sterk gedaald door oa hoge investeringen en acquisitions in het kader van het Freemantle/streaming groeiplan.
"Market consolidation remains a strategic priority"
Veel goed nieuws, koers blijft slabakken. Ex dividend op 27 april.

