RV op termijnrekening
RV op termijnrekening
Ik heb een vraag die ik , op het eerste zicht, nog niet heb aangetroffen hier:
Ik heb onlangs een aantal intresten ontvangen van termijnrekeningen , die ofwel afgelopen waren ( 1 jaar) ofwel nog lopend ( 2 jaar). Het viel me op dat in de detail van het afschrift nergens de RV vermeld staat die hier wordt op afgehouden. Hoe kan men dit eventueel aan de fiscus bewijzen.Stuurt Rabobank jaarlijks een overzicht van de geinde intresten met de daarop ingehouden RV,op voor termijnrekeningen?
Ik heb onlangs een aantal intresten ontvangen van termijnrekeningen , die ofwel afgelopen waren ( 1 jaar) ofwel nog lopend ( 2 jaar). Het viel me op dat in de detail van het afschrift nergens de RV vermeld staat die hier wordt op afgehouden. Hoe kan men dit eventueel aan de fiscus bewijzen.Stuurt Rabobank jaarlijks een overzicht van de geinde intresten met de daarop ingehouden RV,op voor termijnrekeningen?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: RV op termijnrekening
Wanneer een termijnrekening wordt aangemaakt dan wordt steeds een rekeninguittreksel gecreëerd aan het begin van de periode, dat een detail toont van de intresten, roerende voorheffing, looptijd, enz... Het uittreksel wordt als bijlage voorzien bij de gewone rekeninguittreksels.
Voor een contract van 2 jaar gaat u dus aan het begin van het contract een rekeninguittreksel hebben gekregen met daarin de details van het contract voor het eerste jaar. Na 1 jaar (aan het begin van het tweede jaar) krijgt u opnieuw een bijlage in uw rekeninguittreksels met daarin de details voor het tweede jaar.
Voor een contract van 2 jaar gaat u dus aan het begin van het contract een rekeninguittreksel hebben gekregen met daarin de details van het contract voor het eerste jaar. Na 1 jaar (aan het begin van het tweede jaar) krijgt u opnieuw een bijlage in uw rekeninguittreksels met daarin de details voor het tweede jaar.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: RV op termijnrekening
vriendelijk bedankt voor de info!Rabobank.be schreef: Wanneer een termijnrekening wordt aangemaakt dan wordt steeds een rekeninguittreksel gecreëerd aan het begin van de periode, dat een detail toont van de intresten, roerende voorheffing, looptijd, enz... Het uittreksel wordt als bijlage voorzien bij de gewone rekeninguittreksels.