S&P 500 tracker acc
TIP
S&P 500 tracker acc
Hoi allen,
Zit er in de kernselectie van DEGIRO een S&P 500 ETF die accumuleert?
Enkel 'distributing' versies op het eerste zicht en dat lijkt mij niet interessant gezien de (Belgische) RV op dividenden.
Tips iemand?
thx en groeten
Zit er in de kernselectie van DEGIRO een S&P 500 ETF die accumuleert?
Enkel 'distributing' versies op het eerste zicht en dat lijkt mij niet interessant gezien de (Belgische) RV op dividenden.
Tips iemand?
thx en groeten
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: S&P 500 tracker acc
Jazeker! IE00B5BMR087
Je moet ‘m wel op XET nemen. Op EAM betaal je transactiekosten.
De volledige kernselectie van Degiro staat hier: https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_T ... lectie.pdf
Je moet ‘m wel op XET nemen. Op EAM betaal je transactiekosten.
De volledige kernselectie van Degiro staat hier: https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_T ... lectie.pdf
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
OK thx !
Dit is CSPX
Als ik het goed voorheb is er ook een distribuerende versie van deze tracker die in België is geregistreerd waardoor je ook op CSPX 1.32% taksen betaalt (ondanks het gegeven dat CSPX in Ierland is geregistreerd)
Klopt dit? en zo ja , heeft er iemand een idee of er S&P 500 tracker acc. in de kernselectie zit waarvoor je geen 1.32% taksen hoeft te betalen..?
Thx voor input alvast
Dit is CSPX
Als ik het goed voorheb is er ook een distribuerende versie van deze tracker die in België is geregistreerd waardoor je ook op CSPX 1.32% taksen betaalt (ondanks het gegeven dat CSPX in Ierland is geregistreerd)
Klopt dit? en zo ja , heeft er iemand een idee of er S&P 500 tracker acc. in de kernselectie zit waarvoor je geen 1.32% taksen hoeft te betalen..?
Thx voor input alvast
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb u de link naar de kernselectie van Degiro gegeven. U kan daar zelf toch even in zoeken, neem ik aan? Uw vraag over de taksen begrijp ik niet. De tracker die ik u doorgaf is accumulerend.toybota13 schreef: ↑23 februari 2022, 08:38 OK thx !
Dit is CSPX
Thx voor input alvast
Je betaalt enkel 0,12% beurstaks zowel acc als dis.
https://www.degiro.nl/helpdesk/belastin ... -beurstaks
Bij Vanguard is de distribuerende versie geregistreerd in BE en valt daarom de kap versie ook onder BE.
Bij iShares zijn beide in Ierland geregistreerd en is de verhoogde beurstaks niet van toepassing.
Bij iShares zijn beide in Ierland geregistreerd en is de verhoogde beurstaks niet van toepassing.