Samenstelling Bel20 en CAC40
TIP
Re: Samenstelling Bel20 en CAC40
Sorry, maar als "master" student zou je dit zelf moeten kunnen vinden (zelfs) via Google.masterstudent schreef:Beste,
Ik ben als masterstudent bezig aan mijn thesis.
Hiervoor ga ik de efficiëntie na van verscheidene types van portefeuilles.
Kan iemand mij helpen met het vinden van de samenstelling (en alle wijzigingen van aandelen die eruit vallen en er bij inkomen) van de Bel20 en CAC40 en dit over een periode van 20jaar (of langer indien mogelijk)?
Alvast bedankt!
Mvg
Als je het gevonden hebt, kom het hier dan eens uitleggen.
Ik weet al veel via volgende zoekopdrachten:
" historiek bel20"
"geschiedenis bel20"
"wijziging bel20"
enz... Ik zou zeggen, doe zelf eens iets
" historiek bel20"
"geschiedenis bel20"
"wijziging bel20"
enz... Ik zou zeggen, doe zelf eens iets
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Groot gelijk. Een beetje moeite doen kan geen kwaad. Het internet maakt het leven van een student al een pak makkelijker, dus niet overdrijven hé.Obby schreef:
Sorry, maar als "master" student zou je dit zelf moeten kunnen vinden (zelfs) via Google.
Als je het gevonden hebt, kom het hier dan eens uitleggen.
masterstudent heeft zich vandaag speciaal geregistreerd om zijn vraag te stellen, wel ik heb dat ook gedaan speciaal om te antwoorden
Bij vele studierichtingen mogen studenten geen google of andere internetinformatie gebruiken om hun thesis te staven, wegens te weinig wetenschappelijk onderbouwd. Professoren gaan dit na door zelf wat te googlen.
Mogelijks bestaan er geschreven werken over deze materie en dan kan een vraag op deze site soms uitkomst bieden.
Maar dat hangt er een beetje af van wie die correcte antwoorden kan bieden.
Zijn er dan geen masters in de economie of in financiën onder onze forumleden?
gr