Samenwonen, waar en welke kortingen/voordelen?
Samenwonen, waar en welke kortingen/voordelen?
Bij Colruyt krijg je naar het schijnt extra korting als je trouwt of gaat samenwonen. Maar zijn er nog van die winkels die speciale promoties doen, kortingen geven voor koppels die gaan samenwonen of trouwen?
Re: Samenwonen, waar en welke kortingen/voordelen?
http://www.colruyt.be/colruyt/static/10 ... ux_n.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
<<< Had je deze al gezien Kevva ?
Ik dacht dat er een saunaclub in Duitsland was waar je een korting krijgt als je je vrijgezellenavond er gaat vieren, maar zeker ben ik er niet van. Het was iets van de FKK-groep dacht ik.
Ik dacht dat er een saunaclub in Duitsland was waar je een korting krijgt als je je vrijgezellenavond er gaat vieren, maar zeker ben ik er niet van. Het was iets van de FKK-groep dacht ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, maar doen ze op dit moment niet meer.haelewyn schreef:http://www.colruyt.be/colruyt/static/10 ... ux_n.shtml
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
In swingersclubs krijg je meestal kortingen als je als koppel komt. Alleenstaanden betalen hier de volle pot.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Veel hotels, reisbureaus en touroperators bieden kortingen, speciale voordelen, en/of upgrades aan voor pasgetrouwden, op voorlegging van een officieel bewijs en bij afreis binnen de 6 maanden na hun huwelijk.
Voor wettelijk samenwonenden, vrees ik dat dit (nog) niet aanvaard wordt.
Voor wettelijk samenwonenden, vrees ik dat dit (nog) niet aanvaard wordt.