Samsung UE55KS7000
Re: Samsung UE55KS7000
onze miele is ook al 16j en werkt nog perfectOudere Jongere schreef:
"Oudere jongere" wil je het merk van die 19 jaar oude wasmachine meedelen. Ben eens benieuwd wel merk het is. Dank
nog nooit iets aan kapôt geweest !
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
kronosek schreef:Ben zelf aan het uitkijken naar UE49KS7000 of UE49KS8000
Gezien we opnemen met een telenet digicorder, lijkt een 2e tuner overbodig (zoals in de 8000). Zie ik dat juist?
Volledig juist. Als je geen CI+ module ("TV met een kaartje") hebt ben je toch bijna niets met die tuner; de meeste kanalen zijn versleuteld op de kabel.
Heb zelf geen ervaring met de aanbieders die je vermeldt.
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Het was een AEG, evenals de nog steeds werkende wasmachine. Dat waren toestellen uit de jaren '90, toen die nog echt Made in Germany waren. Met de dit decennium aangekochte AEG-toestellen hebben we veel minder geluk. Een in 2010 aangekochte vaatwasser (AEG F99005VIP) was echt een drama: Eerste geleverde toestel sloot zelfs niet af wegens productiefout en lekte nieuw zeer veel water. Is pas na twee mislukte reparatiepogingen gewisseld voor een ander exemplaar na aandringen van onze kant. Dat toestel is dan ook weer herhaaldelijk hersteld moeten worden - gelukkig onder de 5 jaar garantie. Heb toen de techniekers eraan werkten ook gezien dat veel onderdelen gewoon niet gemaakt zijn om lang mee te gaan of om gemakkelijk te herstellen. Ik raadt AEG niet meer aan, vandaar dat ik het merk niet meer vermeldde. AEG verkoopt veel toestellen die eigenlijk Electrolux/Zanussi met een duurdere badge zijn.bartje schreef:"Oudere jongere" wil je het merk van die 19 jaar oude wasmachine meedelen. Ben eens benieuwd wel merk het is. Dank
davido72 schreef:onze Miele is ook al 16j en werkt nog perfect
Een Miele afwasmachine gehad die 28 jaar intensief gedraaid heeft: Eerst bij m'n schoonouders, dan bij ons en in één van onze huurhuizen. Die machine heeft zeker 12000 cycli gedraaid, misschien zelfs 15000. Droogde ook perfect; iets wat tegenwoordig niet meer kan/mag om een zo hoog mogelijke energienorm te halen.
Anders wel tevreden van mijn goedkope zannusi wasmachine, na 7jaar nog geen problemen mee gehad.
Vroeger werd alles gebouwd voor de eeuwigheid.wil je het merk van die 19 jaar oude wasmachine meedelen.
Bij mijn ouders nog een wasmachine en droogkast van AEG van meer dan 20 jaar oud, een IGNIS koelkast van, ik schat, rond de 40 jaar, en een Hitachi stofzuiger zonder zak van tientallen jaren oud.
Zelf nog een Telefunken Z/W TV en radio (waar je zelf de lampen in kon vervangen) van de begin jaren 60 "geërfd", met notenhouten kast.
Die dingen zijn niet kapot te krijgen