Saxo openen rekening
TIP
-
Debruyge152
- Newbie

- Contacteer:
Saxo openen rekening
Verschrikkelijk! En ik schrijf dit niet enkel uit mijn eigen naam - heb het ook al gehoord van mede-beleggers... Wat is er gebeurd? Ik wou mijn portefeuille switchen van Bolero naar Saxo omdat bepaalde aandelen daar wel gekocht kunnen worden die niet gekocht kunnen worden op Bolero. Vanaf de aanvraag van transfer zijn ze vragen beginnen stellen dat het niet meer normaal was!!! Elk detail uit de jaarrekening van de investeringsvennootschap moesten ze weten tot hele vreemde zaken zelfs. Maar minstens even erg, éénmaal beantwoord (en écht waar, ik bleef kalm) kwamen dezelfde reeds beantwoorde vragen terug! ik heb er na 4 keer op en af, zelf de stekker uitgetrokken. Ik zal wel bij Bolero blijven dan zeker? Het is in alle geval bij Saxo administratief een ramp! Blijf er weg! Ik verneem ook een enorm verloop van personeel wat ook indicatief is natuurlijk. Het komt écht niet goed met Saxo!
Re: Saxo openen rekening
Het zit prima bij Saxo maar spijtig genoeg is er daar een afdeling waar mensen werken die blijkbaar niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Volgens mij kunnen ze zelfs nog geen belastingsaangifte deftig lezen.
Op een bepaald moment heb ik die mensen zoveel gegevens bezorgd dat ze de bomen door het bos niet meer zagen en plots was alles goedgekeurd.
Wat ik nu wel weet, wil je geld storten op een Saxo rekening zorg dat je 100% kan bewijzen waar dat geld vandaan komt. Het lijkt wel of wij allemaal drugshandelaren zijn.
Op een bepaald moment heb ik die mensen zoveel gegevens bezorgd dat ze de bomen door het bos niet meer zagen en plots was alles goedgekeurd.
Wat ik nu wel weet, wil je geld storten op een Saxo rekening zorg dat je 100% kan bewijzen waar dat geld vandaan komt. Het lijkt wel of wij allemaal drugshandelaren zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij Bolero en Saxo Bank heb ik dezelfde vragen gehad:karine schreef: ↑5 oktober 2025, 18:40 Het zit prima bij Saxo maar spijtig genoeg is er daar een afdeling waar mensen werken die blijkbaar niet goed weten waar ze mee bezig zijn. Volgens mij kunnen ze zelfs nog geen belastingsaangifte deftig lezen.
- Loonbrieven bezorgen
- Verkoopakte van onze woning
- Personenbelasting van laatste 3 jaar
Dat is "KYC".
Idem gehad bij saxo, en ik vond van mezelf dat ik geen obsceen bedrag had overgemaakt.
Dit is weer zo een Belgische regeling die veel geld kost en weinig zoden aan de dijk brengt.
Na een tiental dagen was mijn account weer klaar om geld te ontvangen, handelen en uitnemen kon wel.
Dit is weer zo een Belgische regeling die veel geld kost en weinig zoden aan de dijk brengt.
Na een tiental dagen was mijn account weer klaar om geld te ontvangen, handelen en uitnemen kon wel.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Zolang je kan blijven handelen en ze blokkeren je accounts niet tijdelijk is het gewoon een last, opgelegd door de overheid die soms slecht wordt uitgevoerd door de instelling zelf.
Ik denk dat velen hier denken dat de banken dit voor de lol doen ...
Ik denk dat velen hier denken dat de banken dit voor de lol doen ...
Make Spaargids " Great Again ! "