Schatting huis
TIP
Schatting huis
Hallo iedereen
Even mijn situatie kort uitleggen:
Mijn partner en ik willen een lening van 100% aangaan voor een huis. Dit doen we bij een bank dat dit toestaat. Ze hebben alles al nagekeken onze lonen enz.... en dit zag er allemaal goed uit.
Ze willen ons een lening geven , maar ze wouden dat wij het huis lieten schatten.
Ondertussen is dit al gebeurd . Maar er staan verschillende waardes op.
De onderhandse verkoopwaarde
De gedwongen verkoopwaarde
En de huurprijs.
Naar wat kijkt de bank nu eigenlijk want de gedwongen koopwaarde ligt 30.000 euro onder het te lenen bedrag. En de gedwongen koopwaarde ligt er boven.
Even mijn situatie kort uitleggen:
Mijn partner en ik willen een lening van 100% aangaan voor een huis. Dit doen we bij een bank dat dit toestaat. Ze hebben alles al nagekeken onze lonen enz.... en dit zag er allemaal goed uit.
Ze willen ons een lening geven , maar ze wouden dat wij het huis lieten schatten.
Ondertussen is dit al gebeurd . Maar er staan verschillende waardes op.
De onderhandse verkoopwaarde
De gedwongen verkoopwaarde
En de huurprijs.
Naar wat kijkt de bank nu eigenlijk want de gedwongen koopwaarde ligt 30.000 euro onder het te lenen bedrag. En de gedwongen koopwaarde ligt er boven.
Re: Schatting huis
Ik vermoed de "De gedwongen verkoopwaarde " omdat dit alleen plaatsvindt als je de lening niet meer betaald en het door de bank aangeslagen en openbaar verkocht wordt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Schatting huis
Idd Ludo. Dat is de geschatte waarde van de woning bij een openbare verkoop.
@Noah1993: Misschien best het andere topic (dubbel) schrappen.
@Noah1993: Misschien best het andere topic (dubbel) schrappen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!