SMS problemen
SMS problemen
Ik heb voor de 2de keer deze voormiddag problemen om de SMS te ontvangen betreffende een overschrijving. Ik geloof echter niet dat het een probleem bij MY betreft, maar een storing van het Base netwerk. Deze morgen lukte het ook niet, echter een klein uur later lukte het wel van de eerste keer. Ook bij Keytrade had ik problemen om in te loggen.
Zijn er nog mensen die problemen hebben om de bevestiging SMS te ontvangen? Vermeld er ook graag jullie netwerk bij.
Zijn er nog mensen die problemen hebben om de bevestiging SMS te ontvangen? Vermeld er ook graag jullie netwerk bij.
Re: SMS problemen
Een 45 min. geleden nog eens geprobeerd en toen kreeg ik vrijwel direct de SMS. Het ligt dus echt aan mijn provider. Moet natuurlijk net lukken dat dit gebeurt bij de eerste dag dat ik kanoverschrijven
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: SMS problemen
Het kan uiteraard dat het aan de provider ligt, we hebben dat hier ook al dikwijls gelezen bij klanten van NIBC. Je kan dan de vraag ook stellen of het dan uitsluitend de fout is van de provider. Die problemen lijken toch vaak voor te komen (los van het feit van welke bank ook). Je kan bijgevolg de vraag stellen is het dan de beste keuze van de bank om te opteren voor zo'n SMS-systeem waarvan de betrouwbaarheid toch al te wensen heeft over gelaten.
- Renteshopper
- Jr. Member
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 03 apr 2008
- Contacteer:
Re: SMS problemen
Bij aanmaken nieuwe rekening
de code die ik per sms toegestuurd krijgt werd ingetikt en die aanvaard hij niet
doe procedure opnieuw en krijg dezelfde code (geeft geen gevoel van veiligheid)
Nu is account geblokkeerd, en ik vind nergens terug hoe dit op te lossen,
Ter info, bij aanvraag vroeg ik een plus account en kreeg een flex, vorige week vroeg ik al eens een plus account aan, toen verliep de bevestiging goed, maar de plus account kwam er niet bij, vandaar dat ik het nu nog eens probeer
Het lijkt me toch wel een beetje huilen met de pet op bij Moneyou,
ik geef ze nog deze week op het op te lossen, zoniet geef ik het op en die Een euro die als test overschreven mogen ze hebben, want ik kan momenteel toch niet overschrijven
Graag reactie
de code die ik per sms toegestuurd krijgt werd ingetikt en die aanvaard hij niet
doe procedure opnieuw en krijg dezelfde code (geeft geen gevoel van veiligheid)
Nu is account geblokkeerd, en ik vind nergens terug hoe dit op te lossen,
Ter info, bij aanvraag vroeg ik een plus account en kreeg een flex, vorige week vroeg ik al eens een plus account aan, toen verliep de bevestiging goed, maar de plus account kwam er niet bij, vandaar dat ik het nu nog eens probeer
Het lijkt me toch wel een beetje huilen met de pet op bij Moneyou,
ik geef ze nog deze week op het op te lossen, zoniet geef ik het op en die Een euro die als test overschreven mogen ze hebben, want ik kan momenteel toch niet overschrijven
Graag reactie
- Spruitekop
- VIP member
- Berichten: 5977
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: SMS problemen
Ik vraag me af: Waarom moeten we het altijd moeilijk maken?
Waarom altijd via 'n omweg (telecom-provider) zaken automatiseren, via dingen waar men geen controle over heeft terwijl het zo simpel kan.
Waarom altijd via 'n omweg (telecom-provider) zaken automatiseren, via dingen waar men geen controle over heeft terwijl het zo simpel kan.
Re: SMS problemen
Om extra rekeningen aan te vragen moet u wachten tot de eerste rekening geactiveerd is. Eens u klant bent, kunt u dit eenvoudig doen via uw Persoonlijke pagina bij MoneYou. Log hiervoor in en kies in het linkermenu 'Spaarrekeningen' en vervolgens 'Nieuwe rekening'. U kunt tot een maximum van 5 Flex rekeningen en 5 Plus rekeningen openen. We hebben dit sinds gisteren ook duidelijker gecommuniceerd op de pagina's over Flex en Plus (Zie de tabs omschrijving en hoe openen). We hebben dit nu ook duidelijker in de e-mails geplaatst.Renteshopper schreef:Bij aanmaken nieuwe rekening
de code die ik per sms toegestuurd krijgt werd ingetikt en die aanvaard hij niet
doe procedure opnieuw en krijg dezelfde code (geeft geen gevoel van veiligheid)
Nu is account geblokkeerd, en ik vind nergens terug hoe dit op te lossen,
Ter info, bij aanvraag vroeg ik een plus account en kreeg een flex, vorige week vroeg ik al eens een plus account aan, toen verliep de bevestiging goed, maar de plus account kwam er niet bij, vandaar dat ik het nu nog eens probeer
Het lijkt me toch wel een beetje huilen met de pet op bij Moneyou,
ik geef ze nog deze week op het op te lossen, zoniet geef ik het op en die Een euro die als test overschreven mogen ze hebben, want ik kan momenteel toch niet overschrijven
Graag reactie
In de aanvraag is het zo dat u daar nog eens expliciet op de tweede pagina moet aanduiden of u een Flex of Plus spaarrekening wilt. Deze staat standaard op Flex. Zoals boven gemeld, kunt u heel eenvoudig een Plus rekening openen eens u klant bent. Het saldo van uw Flex rekening kunt u dan ook gemakkelijk overschrijven naar uw nieuwe Plus rekening.
Kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@moneyou.be over het probleem met de SMS'en en de blokkering van uw abonnement zodat zij u verder kunnen helpen?
- Renteshopper
- Jr. Member
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 03 apr 2008
- Contacteer:
Re: SMS problemen
mijn aanvraag was volledig voltooid,
ik kreeg ook de mogelijk heid om een nieuwe rekening te openen
(anders zou moneyou dit logischerwijs toch zelf blokkeren)
de accouint is geblokkeerd, daar is op de site geen procedure over te vinden wat je dan moet doen
ik neem aan dat moneyou ook wel weet welke accounts geblokeerd zijn,
kan moneyou zelf geen mail sturen hoe dit op te lossen
ik maak me meer en meer zorgen over het fragile systeem, ik begrijp dat dit in een opstart fase moeilijk kan zijn,
maar ABN amro en moneyou zijn toch niet nieuw op deze wereld,
stel dat er op een dag nood is aan het spaargeld en dat je er niet aankan wegens het niet stabiel werken
van de user interface via het web, wat dan ...
ik heb bij diverse andere banken toegang tot het internet, maar daar heb ik nog nergens toestanden als bij moneyou meegemaakt
graag antwoord
ik kreeg ook de mogelijk heid om een nieuwe rekening te openen
(anders zou moneyou dit logischerwijs toch zelf blokkeren)
de accouint is geblokkeerd, daar is op de site geen procedure over te vinden wat je dan moet doen
ik neem aan dat moneyou ook wel weet welke accounts geblokeerd zijn,
kan moneyou zelf geen mail sturen hoe dit op te lossen
ik maak me meer en meer zorgen over het fragile systeem, ik begrijp dat dit in een opstart fase moeilijk kan zijn,
maar ABN amro en moneyou zijn toch niet nieuw op deze wereld,
stel dat er op een dag nood is aan het spaargeld en dat je er niet aankan wegens het niet stabiel werken
van de user interface via het web, wat dan ...
ik heb bij diverse andere banken toegang tot het internet, maar daar heb ik nog nergens toestanden als bij moneyou meegemaakt
graag antwoord
Re: SMS problemen
Voor een deblokkering moet onze klantenservice gecontacteerd worden. Ze zullen dit doorzetten naar de 2de lijn collega's omdat zij een aantal vragen moeten stellen om uw identiteit te controleren. Dit lijkt omslachtig maar dit doen we uit veiligheidsoverwegingen.