Snelste hypotheek goedkeuring bij?
TIP
Snelste hypotheek goedkeuring bij?
Ik heb een woning gevonden waarbij we de hypotheek aan een debt to income ratio van 12-15% kunnen afsluiten. Welke bank zou hier het snelste zijn voor een voorstel uit te werken?
Momenteel heb ik een offerte aangevraagd bij KeyTrade, zij gaven aan dat het volledige proces toch 2-3 weken kon duren.
Momenteel heb ik een offerte aangevraagd bij KeyTrade, zij gaven aan dat het volledige proces toch 2-3 weken kon duren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Snelste hypotheek goedkeuring bij?
Waarom zo snel nodig? Indien gegronde reden kan dat vaak sneller behandeld worden.
Keytrade is super traag!
Keytrade is super traag!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
de gang van zaken is wel om EERST bij diverse banken gaan horen hoeveel men kan lenen, en DAARNA op zoek te gaan naar een woning van die prijsklasse.jonash schreef: ↑11 september 2019, 10:22 Ik heb een woning gevonden waarbij we de hypotheek aan een debt to income ratio van 12-15% kunnen afsluiten. Welke bank zou hier het snelste zijn voor een voorstel uit te werken?
jij draait de rollen om, en dan zou je willen dat ze gisteren al antwoorden
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik vind dit wel een beetje moeilijk. Ben zelf ook al wat gaan horen maar ze vragen direct een hele boel dingen waar je soms het antwoord niet echt op kan geven.... ga je kopen of verbouwen? Hoe oud is het huis, wat kost de grond? Wat kost het huis? Hoeveel budget wil je voor verbouwen? Binnen of buiten de stad? In welk jaar wil je verbouwen? Krijg je premies?martensAlouis schreef: ↑11 september 2019, 19:31de gang van zaken is wel om EERST bij diverse banken gaan horen hoeveel men kan lenen, en DAARNA op zoek te gaan naar een woning van die prijsklasse.jonash schreef: ↑11 september 2019, 10:22 Ik heb een woning gevonden waarbij we de hypotheek aan een debt to income ratio van 12-15% kunnen afsluiten. Welke bank zou hier het snelste zijn voor een voorstel uit te werken?
jij draait de rollen om, en dan zou je willen dat ze gisteren al antwoorden
Moeilijk om hier een antwoord op te geven als je gewoon wil weten wat mogelijk is en nog niets op het oog hebt

je hebt toch 4 maanden de tijd voor pand beschreven wordt?
Zou al enkele offertes vragen en dan kiezen tussen de beste en die eventueel nog wat uitspelen.
Zou al enkele offertes vragen en dan kiezen tussen de beste en die eventueel nog wat uitspelen.