Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Spaarcenten spreiden noodzakelijk??

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
30 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
RUHA
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer RUHA
Verstuur privébericht

Spaarcenten spreiden noodzakelijk??

• Citeer

Bericht door RUHA » 30 april 2014, 14:52

Is het noodzakelijk om uw spaarcenten te spreiden over verschillende banken?

Mijn spaarpot is (helaas) heel wat kleiner dan 100.000€,
waardoor de overheidswaarborg volledig zou tussenkomen in geval van bankproblemen.

Zijn er voor- of nadelen aan het al dan niet spreiden van spaarcenten?

bedankt voor jullie reactie en mening

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

Re: Spaarcenten spreiden noodzakelijk??

• Citeer

Bericht door patrick1 » 30 april 2014, 15:27

Zeker spreiden, ik leg uit waarom.

- De overheidswaarborg van 100.000 € is puur theoretisch, stel, een grote bank met meer dan 1 miljoen Belgische klanten gaat failliet, waar gaat de Staat, u en ik, al dat geld halen ? Dat mag iemand mij eens uitleggen ! Spreiden kost u niets, dus, waarom niet doen !
- Geen enkele bank heeft voor ieder apart product het beste in huis, zichtrekening, spaarrekening, obligatie, termijnrekening. Ben je bij meerdere banken klant, kun je de baste zichtrekening bij bank A nemen, doch de beste spaarrekening bij bank B, de beste obligatie bij bank C enzoverder.

Bezit je maar 1.000 € heeft spreiden weinig zin, doch eenmaal je bijvoorbeeld 30.000 € bezit zou ik persoonlijk zeker spreiden.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
prettie001
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer prettie001
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door prettie001 » 30 april 2014, 16:11

Let vooral ook op de kosten bij verschillende banken. Sommige rekenen schaamteloos veel geld voor hun produkten.
Lees vooral veel op spaargids hierover. Er staan veel tips tussen. ::)

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 30 april 2014, 16:52

Als je nog geen hypothecaire lening hebt, is spreiden van spaarcenten slechts zinvol vanaf 100.000 euro. Immers, iemand die bij meerdere banken slechts een beetje klant is, zal goede voorwaarden voor andere produkten op zijn buik kunnen schrijven...
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

Hyakari
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Hyakari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Hyakari » 30 april 2014, 17:03

Daar ben ik het niet mee eens. Integendeel, als je klant bent bij meerdere banken, heb je met meerdere banken een "relatie" die je al dan niet kan verzilveren in betere hypotheekvoorwaarden. Daarbovenop komt het risicoaspect, zelfs onder de 100.000 euro, zoals hierboven al is geschreven.

Spreid niet alleen qua banken, maar ook qua product (spaarrekening, termijnrekening, kasbon, TAK21, ...). Opnieuw om risico- en rendementsredenen.

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 30 april 2014, 17:54

Niet akkoord.
Een beetje bankdirecteur kent immers het potentieel van zijn klanten. Klanten die zijn kantoor slechts peanuts gunnen, zullen een overeenkomstige behandeling krijgen.
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 30 april 2014, 18:31

vlo schreef:Niet akkoord.
Een beetje bankdirecteur kent immers het potentieel van zijn klanten. Klanten die zijn kantoor slechts peanuts gunnen, zullen een overeenkomstige behandeling krijgen.
Niet mee eens, klant zijn bij meerdere banken geeft ontzettend veel klantenvoordeel, ik leg uit.

Al de filiaaldirecteurs weten dat ik klant ben bij meerdere banken, ik zeg het hun ook eerlijk en open, ik doe er niet flauw over. Heb ik geld ter beschikking, daar dient een bank tenslotte voor, dan stuur ik een persoonlijke mail, naar wat soort belegging ik zoek, dat kan zijn obligatie, termijnrekening, spaarboekje, fonds, enzoverder. Eerst heb ik zelf de informatie opgezocht. Mijn jarenlange ervaring leert mij, als men weet dat een klant vergelijkt bij de concurrentie men zijn uiterste best doet om betere voorwaarden te geven. En geloof me of niet, maar ik betaal al jaren 0.00 € voor mijn traditionele zichtrekening met bankkaarten en golden kredietkaart met bijhorende (gratis) verzekeringen. Betaal (bijna) nooit instapkosten op bankproducten. Maar, ik ken mijn dossier, speel met andere beleggers informatie uit wat haalbaar is, en ken mijn dossier door en door. Beroepshalve heb ik veel onderhandeld over contracten, dat helpt natuurlijk.
Ben je klant bij één bank, waarom zou men je betere voorwaarden geven, je blijft toch eeuwig trouw, voor de bank bent je een 'gouden' klant. Van de wieg tot het graf betaal je het 'maximum maximorom', ik betaal 'het minimum minimorum'.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 30 april 2014, 18:36

Vlo, Ik heb ook de omgekeerde ervaring. Ik kreeg betere voorwaarden bij de banken waar ik geen klant was, dan bij deze waar ik wel klant was. Een andere bank zal sneller een "promotie" geven om je als klant aan te trekken, dan je huisbank. Die hoopt steeds dat je toch zal blijven, of niet verder zult kijken dan je neus lang is.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 30 april 2014, 19:12

@ vlo

Drie voorbeelden.

Op mijn fondsen die ik bij een grote bank aankoop betaal ik nooit instapkosten, in het prospectus staat telkens 2 % instapkosten vermeld.
Mijn zichtrekening staat als 70 € kosten per jaar vermeld, ik betaal 0.00 € al vele jaren.
Tak 21, normaal 2 % instapkosten, ik betaal 0.50 % instapkosten.

Zo kan ik nog even doorgaan, concurrentie stimuleert, mits je 'durft' onderhandelen, je dossier kent, argumenten pro kan aangeven, kan de (instap)kost omlaag.

Enkele weken geleden vertelde een kennis dat hij voor 25.000 € op fonds XXX had ingeschreven bij bank YYY aan 1.50 % instapkosten in plaats van de gebruikelijke 2 %. Zelf had ik voor dit fonds aan 0.00 % instapkosten ingeschreven, mijn kennis had dus 375 € aan zijn bankfiliaal cadeau gegeven, wat ik hierboven stelde, een 'gouden' klant voor de bank.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 30 april 2014, 20:10

patrick, ik hoor het graag: 0% instapkosten bij een grootbank.
Tot wanneer je vraagt naar concrete bedragen en filialen. Dan wordt het plots stil.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 30 april 2014, 20:52

Frisse Freddy schreef:patrick, ik hoor het graag: 0% instapkosten bij een grootbank.
Tot wanneer je vraagt naar concrete bedragen en filialen. Dan wordt het plots stil.

Is ook logisch, ik vraag ook de inhoud van jou portefeuille niet. Wat filialen betreft, het hangt af van verschillende factoren, in een vliegtuig zitten er ook zes personen naast elkaar, op dezelfde zetel, die ieder een verschillend tarief betalen. Het hangt af van jou onderhandelingstalent, jou argumenten, jou totale portefeuille, enzoverder. Meestal is het, zwijgen he, want ik kan/wil dit niet aan iedereen geven. Het kan, maar de ene mens is sterker in onderhandelen dan de ander. Niet voor niets moesten we op het werk verplicht een cursus onderhandelingstechnieken volgen, wie niet met glans slaagde, vloog er zonder pardon uit.

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 1 mei 2014, 02:35

Aan Patrick e.a. ...

Ik ga er van uit dat de initiele vraagsteller een starter is.

Starters moeten in de eerste plaats zoeken naar een bank die hen een goedkoop hypothecair krediet kan bezorgen.
Starters hebben meestal weinig of niets om te spreiden en hebben meestal door hun omstandigheden weinig energie op overschot om voortdurend bezig te zijn met bankshoppen.

Spreiden wordt pas interessant als je er tijd en het geld voor hebt en dat hebben de meesten niet voor hun 45e.
De meeste forumgangers hebben tijd (door sommigen geleend van hun werkgever) en geld (voor sommigen slechts virtueel) en behoren bijgevolg tot een andere "soort".

Dus ik herhaal, ook steunende op een meer dan 30 jarige ervaring als bankier die dicht bij de reele wereld stond; zoek eerst een bank die je uitstekend en aan de beste voorwaarden gedurende de eerste 20 jaar kan begeleiden bij het vestigen van je fundamenten.
Hierbij nog een ongesolliciteerd en gratis advies: zoek het bij kleinere en toch betrouwbare banken zoals bvb Argenta en Recordbank...

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 1 mei 2014, 09:56

vlo schreef:Aan Patrick e.a. ...
Hierbij nog een ongesolliciteerd en gratis advies: zoek het bij kleinere en toch betrouwbare banken zoals bvb Argenta en Recordbank...
Argenta heeft bij mij vanaf een aantal maanden af gedaan. 14 jaar klant.
Zit te wachten totdat mijn kapitaal Plus vervalt volgende week, en de rest is er al weg!

Waarom
  • De vorige bankfiliaalhouder is op staande voet ontslagen geweest, heeft zijn reden misschien, maar dat was voor iedereen een vriendelijke meneer, en nooit iets verkeerd gegaan geweest bij ons.
  • Ten tweede komt er een nieuwe vaste filiaalhouder, en deze is echt niet de bankier die wij voorheen hadden, meer een professioneel opgevoerd manneke van Argenta uit.
  • Dan verdwijnen de openingsuren ziender ogen, voorheen alle dagen open tot 18 u behalve donderdagnamiddag en 's zaterdag ook voormiddag open. Nu Ma hele dag open, Di voormiddag afspraak namiddag open, Woe en DO voormiddag open of namiddag met afspraak, Vrij open, Za gesloten
  • Vervolgens de tijd dat wij klant werden en overgehaald werden door het KLEINE Argenta dat nu GROOT is, is voorbij, want destijds, hun goede rentevoeten voor sparen enz zijn voorbij, en ze doen mee met de grootbanken, dezelfde verwaande mening dat ze onkreukbaar zijn, en dat ze hun klanten vast hebben van, destijds de bankcrisis enz maar zo snel is deze reputatie ook naar de botten!
  • Kaartaanvraag voor mijn zoon die naar Amerika ging 21/3/2014 aangevraagd, normaal 4 a 5 dagen ( nu 4 weken aangelopen )
    Ze was opgestuurd
    Ze was onderweg
    De postbode was in fout
    Wij waren in fout
    Tientallen keren naar de bank gelopen en uiteindelijk na 4 weken kwam ze aan, en een vijftal dagen later vertrok mijn zoon naar de USA, en moest deze nog opengesteld worden
  • Mijn kaart blokkering aan de Esso pomp, Shell pomp bij tanken, dacht er zal iets schelen bij Shell en ging naar de Esso.
    En in de Carrefour zelfde dag limiet overschreden, terwijl er zeker GENOEG GELD stond
  • Wilde gisteren geld overschrijven naar Deutsche bank online van thuis uit en kreeg de melding dat dit niet mogelijk was, naar dit nummer kon niet overgeschreven worden? Na contact met de bank per mail, kreeg ik telefoon dat het onder de 25000 moest zijn, maar dit had ik ook al gedaan. Maar het was gesloten, en ik zei dat het moest over gestort worden vandaag, mocht ik toch langs gaan op afspraak.
  • Hebben ze dan op kantoor gedaan, en ik stelde de vraag hoe dat dit niet kon van thuis uit, en waarom er dan online banking is?
Enz.......
Wij waren echt goede klant met vele spaarproducten, loonstortingen enz Ook onze zoon die werkt, mijn dochter die werkt.
Maar nu is ook voor ons de limiet voorbij om klant te blijven.
Argenta als goede kleine bank is laag gevallen, en heb het reeds van menigeen gehoord. Ze handelen tegenwoordig als GROOTBANK. Klant staat niet meer centraal, maar is een nummer.

Het zal wel overal iets zijn maar toch!
Greetz Jempi25

Hyakari
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Hyakari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Hyakari » 1 mei 2014, 10:58

Vlo, ik volg je ten dele. Spreiden biedt een veel grotere meerwaarde bij grote kapitalen, maar dat wil niet zeggen dat het bij kleinere vermogens volstrekt nutteloos is.

En wat de hypothecaire lening betreft: de instellingen die nu de beste spaarrentes aanbieden (Moneyou, Evi, Medirect) zijn instellingen die geen hypothecaire leningen verstrekken. In jouw redenering zou je deze instellingen dus moeten vermijden tot na het afsluiten van een hypothecaire lening, of begrijp ik je verkeerd?

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 1 mei 2014, 12:53

jempi25 schreef:
  • De vorige bankfiliaalhouder is op staande voet ontslagen geweest, heeft zijn reden misschien, maar dat was voor iedereen een vriendelijke meneer, en nooit iets verkeerd gegaan geweest bij ons.
  • Ten tweede komt er een nieuwe vaste filiaalhouder, en deze is echt niet de bankier die wij voorheen hadden, meer een professioneel opgevoerd manneke van Argenta uit.
  • Dan verdwijnen de openingsuren ziender ogen, voorheen alle dagen open tot 18 u behalve donderdagnamiddag en 's zaterdag ook voormiddag open. Nu Ma hele dag open, Di voormiddag afspraak namiddag open, Woe en DO voormiddag open of namiddag met afspraak, Vrij open, Za gesloten
Dat kan je bij elke bank hebben.
  • Vervolgens de tijd dat wij klant werden en overgehaald werden door het KLEINE Argenta dat nu GROOT is, is voorbij, want destijds, hun goede rentevoeten voor sparen enz zijn voorbij,
Helaas, ja.
  • Mijn kaart blokkering aan de Esso pomp, Shell pomp bij tanken, dacht er zal iets schelen bij Shell en ging naar de Esso. En in de Carrefour zelfde dag limiet overschreden, terwijl er zeker GENOEG GELD stond
Dit is (was?) geen specifiek Argenta-probleem, maar van Atos.
https://www.facebook.com/argenta/posts/ ... ream_ref=5" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

30 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy