sparen, ben ik slim bezig ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
sparen, ben ik slim bezig ?
hallo spaarders,
ik ben spaarder bij rabobank
straks is de maand januari afgelopen en stopt de getrouwheidspremie (11 maand)
ik kan ongeveer 750€ sparen per maand
is het nu beter om maandelijks te sparen op mijn gewone spaarrekening (basis 1.9%)ipv op de plus account rekening
en dan over te zetten juist na nieuwjaar ?
grt david
ik ben spaarder bij rabobank
straks is de maand januari afgelopen en stopt de getrouwheidspremie (11 maand)
ik kan ongeveer 750€ sparen per maand
is het nu beter om maandelijks te sparen op mijn gewone spaarrekening (basis 1.9%)ipv op de plus account rekening
en dan over te zetten juist na nieuwjaar ?
grt david
Re: sparen, ben ik slim bezig ?
Als je het geld een jaar lang kan missen zet je het best op de Rabo Plus Account. Op stortingen vanaf februari krijg je ook getrouwheidspremie hoor, het enige verschil met stortingen in januari is dat die een jaar later wordt uitbetaald. Maar krijgen doe je ze zeker.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is zoals yaris zegt: kan je je geld een jaar missen, zet het op de plus account. Bij Rabobank kan je trouwens gemakkelijk per storting zien hoe lang het er nog moet opstaan om je premie te verwerven.
Als je wat geld op zij wil zetten omdat je het misschien moet aanspreken (bv Autoverzekering, nieuwe koelkast, onvoorziene kosten) zet je het beter op je gewone spaarrekening.
Als je wat geld op zij wil zetten omdat je het misschien moet aanspreken (bv Autoverzekering, nieuwe koelkast, onvoorziene kosten) zet je het beter op je gewone spaarrekening.
Nog een spaartip voor moest je het nog niet doen: pensioensparen, begin er zo vroeg mogelijk mee!