Sparen voor (véél) later. hoe?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
Sparen voor (véél) later. hoe?
Even mijn situatie:
Ik heb al een redelijk kapitaaltje gespaard, dat ik binnenkort in een huis zal investeren.
Daarnaast doe ik aan pensioensparen via mijn werkgever. En doe ik ook nog aan pensioensparen via ING Starfund.
Ik zou hier echter nog iets aan willen toevoegen, namelijk kleine bedragen 100 à 200 euro die ik maandelijks wil wegzetten voor véél later. Eigenlijk ook voor als ik met pensioen ga.
Dit zou op een gewoon spaarboekje kunnen, maar qua opbrengst is dit niet vet, en bovendien loop ik dan het risico dat ik het om één of andere (misschien) overbodige reden misschien toch voortijdig opvraag.
Welke formule raden jullie aan om op regelmatige tijdstippen bedragen te sparen? Dit geld mag 'vaststaan'.
Ik heb al een redelijk kapitaaltje gespaard, dat ik binnenkort in een huis zal investeren.
Daarnaast doe ik aan pensioensparen via mijn werkgever. En doe ik ook nog aan pensioensparen via ING Starfund.
Ik zou hier echter nog iets aan willen toevoegen, namelijk kleine bedragen 100 à 200 euro die ik maandelijks wil wegzetten voor véél later. Eigenlijk ook voor als ik met pensioen ga.
Dit zou op een gewoon spaarboekje kunnen, maar qua opbrengst is dit niet vet, en bovendien loop ik dan het risico dat ik het om één of andere (misschien) overbodige reden misschien toch voortijdig opvraag.
Welke formule raden jullie aan om op regelmatige tijdstippen bedragen te sparen? Dit geld mag 'vaststaan'.
Re: Sparen voor (véél) later. hoe?
Maandelijks bedrag sparen op een gewone spaarrekening, en na één jaar het kapitaal (1200 of 2400 euro ) in kasbon - termijn - zetten voor langere periode.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
En bv. zo'n bkcp expansion. is dat interessant?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als ik jou was en niet vies ben van een (beetje) risico zou ik opteren voor een keytrade Fund saving plan.
Via de zoekfunctie op spaargids ga je zeker en vast informatie terugvinden.
De mijne staat na 16 maand als ik me niet vergis op +13,20%
Via de zoekfunctie op spaargids ga je zeker en vast informatie terugvinden.
De mijne staat na 16 maand als ik me niet vergis op +13,20%
-
- Newbie
- Contacteer:
ok, bedankt voor de info.
Ik ben sowieso al Keytrade klant. Enig voorstel voor een goeie samenstelling van het plan?
Ik ben sowieso al Keytrade klant. Enig voorstel voor een goeie samenstelling van het plan?
Dit is niet slecht. Het brengt zo'n gemiddeld 4% op. Het is een soepel product, eerste storting : 1500 euro en dan min.500 euro voor bijstortingen. Je moet wel 8 jaar kunnen wachten of je betaalt wat RV.The Mars volta schreef:En bv. zo'n bkcp expansion. is dat interessant?
kijk eens naar het topic over FSP, daar staan een aantal posts in waar we onze samenstelling geven.µThe Mars volta schreef:ok, bedankt voor de info.
edit : ge hebt het blijkbaar al gedaan