Spin off
TIP
Spin off
Recent heeft Realty Income een deel afgeplitst Orion Office REIT, een spin off dus. Als ik mij niet vergis was er in 2019 toch een wettekst goedgekeurd dat een spin off is vrijgesteld van roerende voorheffing? Ik bemerk dat de bank de roerende voorheffing in cash heeft verrekend. Of zijn er weer rare hersenkronkels van de overheid dat we niet van weten?
Mijn laatste 'spin off' waren aandelen van Nordea die door Sampo als extra dividend waren uitgekeerd, dus hier was het normaal dat er een roerende voorheffing op was.
Mvg,
Geblin
Mijn laatste 'spin off' waren aandelen van Nordea die door Sampo als extra dividend waren uitgekeerd, dus hier was het normaal dat er een roerende voorheffing op was.
Mvg,
Geblin
-
GLennpuystjens
- Newbie

- Contacteer:
Re: Spin off
The spin-off will be accomplished via a pro rata dividend of one share of Orion common stock for every ten shares of Realty Income common stock outstanding as of the record date for the spin-off.
Hier net hetzelfde probleem.
Indien je nog plaats hebt , kan je deze voor een stuk terugvorderen via de belastingen op dividend....
Hier net hetzelfde probleem.
Indien je nog plaats hebt , kan je deze voor een stuk terugvorderen via de belastingen op dividend....
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.