Starten nieuw topic
Starten nieuw topic
Is het normaal dat ik goedkeuring moet krijgen om een nieuw topic op te starten?
Re: Starten nieuw topic
In de kroeg of als nieuw lid is dat normaal.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik begrijp dat je als nieuw lid eerst 5 goedgekeurde berichten nodig hebt vooraleer je zonder goedkeuring verder kunt gaan. Dat is duidelijk!
Begrijp ik ook dat in de rubriek “Kroeg” je, ongeacht je status (Newbie tem VIP),
bij het opstarten van een nieuw topic telkenmale jouw goedkeuring nodig hebt?
Begrijp ik ook dat in de rubriek “Kroeg” je, ongeacht je status (Newbie tem VIP),
bij het opstarten van een nieuw topic telkenmale jouw goedkeuring nodig hebt?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Was het echt nodig om hiervoor een nieuw topic te starten ? 

Jazeker!
Indien je er in slaagt even na te denken, zal je misschien begrijpen waarom.
Prettige namiddag verder.
Indien je er in slaagt even na te denken, zal je misschien begrijpen waarom.
Prettige namiddag verder.
Ik heb even nagedacht maar begrijp niet waarom. Er is een topic "Veranderingen op het forum" waar alle vragen over het forum in gesteld worden.
Van harte bedankt voor deze nuttige mededeling. Zo zie je maar, je bent nooit te oud om bij te leren!
Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op het tweede deel van mijn reactie op de toelichting van Vaganzza.
Misschien kan jij mij verlichten?
Maar ik heb nog geen antwoord gekregen op het tweede deel van mijn reactie op de toelichting van Vaganzza.
Misschien kan jij mij verlichten?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
@dhalluinR... Ik ben actief sedert sept. 2008 en VIP member.
Als ik iets in de kroeg plaats, moet ik ook wachten op goedkeuring voor het zichtbaar wordt.
Hoop dat hiermee al je vragen zijn opgelost.
Als ik iets in de kroeg plaats, moet ik ook wachten op goedkeuring voor het zichtbaar wordt.
Hoop dat hiermee al je vragen zijn opgelost.
Dat is duidelijk.
Bedankt Ludo!
Bedankt Ludo!
@naamgenoot in het Frans : de aanduiding VIP moet me hier nog het eerste voordeel geven tenzij het een tragere ban zou zijn. Dat is moeilijk in te schatten :-)
Hard je best doen om snel een hoger aantal sterren naast je Nick te krijgen is dus moeite voor niets.
Het heeft niets te betekenen.
Het was je vraag niet maar het is een gratis tip voor de nieuwelingen als die bestaan.
Hard je best doen om snel een hoger aantal sterren naast je Nick te krijgen is dus moeite voor niets.
Het heeft niets te betekenen.
Het was je vraag niet maar het is een gratis tip voor de nieuwelingen als die bestaan.
De vragen zijn hier beantwoord. Dit topic wordt dan ook gesloten.
vaganzza[at]spaargids[punt]be