Stofzuiger - welke
Re: Stofzuiger - welke
ik heb een miele, al een jaar of 17. Kostte toen ongeveer 240 euro. Werkt nog perfect. Ik gebruik goedkope stofzuigzakken uit de Makro die passen in de Miele.
1 keer heb ik hem bijna om zeep geholpen, door te stofzuigen zonder stofzuigzak, vergeten in te steken
. Zo is er toch wat stof in de motor beland vrees ik (er zit daar wel filter voor, maar twas gewoon teveel stof). Maar uiteindelijk werkte hij nog en doet nu nog altijd zijn dienst.
1 keer heb ik hem bijna om zeep geholpen, door te stofzuigen zonder stofzuigzak, vergeten in te steken
Makita heeft een rugstofzuiger. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar volgens een kennis van mij is het best aangenaam.Nightwolf schreef: ↑15 april 2019, 09:37 Heeft er iemand ervaring met een stofzuiger op de rug? Dat lijkt me zaaaaaaaligIk erger mij soms enorm aan die bak die niet goed volgt, overal blijft achterhaken, etc. dus het lijkt me ideaal als je die gewoon op de rug kan dragen. Hoeft voor mij zelfs niet snoerloos te zijn (wat waarschijnlijk wel meestal zo zal zijn) want van die kabel heb ik geen last als je hem ver genoeg uittrekt. Maar ik heb nog van niemand gehoord dat die er zo eentje heeft.
Wij hebben naast onze gewone stofzuiger een jaar of twee geleden een draadloze stofzuiger gekocht van Nilfisk: Handy 2 in 1, 18 volt. Voor harde vloeren is dit voldoende, maar voor tapijt blijkt het waardeloos.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Wij hebben nu al een tijdje een van de nieuwste van Siemens, erg stil en handig in gebruik! Hiervoor had ik er een van Miele, erg lang mee kunnen doen door hem telkens weer te repareren. Even een reparatieadvies online lezen en je hebt hem zo weer gefixt! Zou beide merken dus aanraden! Hoop dat die van Siemens ook zolang meegaat.
Dit is de juiste link: https://fixpart.be/nl/reparatieadvies