Tak 21 CrediSecure van Credimo
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Tak 21 CrediSecure van Credimo
Lijkt heden de hoogste gegarandeerde opbrengst te bieden van 3,50pct.
Iemand in bezit van deze verzekeringsrekening? En wat zijn hierbij de ervaringen (dienstverlening?, addertjes onder het groene gras?) en de betaalde instapkosten (soms 0 soms 4pct).
Altijd via makelaar en zijn er die geen instapkost aanrekenen en tegen welke voorwaarden ?
Geen beheerskost en geen RV na 8jaar.
Dank.
Iemand in bezit van deze verzekeringsrekening? En wat zijn hierbij de ervaringen (dienstverlening?, addertjes onder het groene gras?) en de betaalde instapkosten (soms 0 soms 4pct).
Altijd via makelaar en zijn er die geen instapkost aanrekenen en tegen welke voorwaarden ?
Geen beheerskost en geen RV na 8jaar.
Dank.
Re: Tak 21 CrediSecure van Credimo
dag
in verband met instapkosten kunt gij onderhandelen,defa vraagt 0,5% ,de partners van credimo vragen 1% na onderhandeling, de banken vragen 2,5%
ik was ook ginteresserd maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan,want defa zit in gent en moet alles gebeuren per brief
http://www.defa.be" onclick="window.open(this.href);return false;
in verband met instapkosten kunt gij onderhandelen,defa vraagt 0,5% ,de partners van credimo vragen 1% na onderhandeling, de banken vragen 2,5%
ik was ook ginteresserd maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan,want defa zit in gent en moet alles gebeuren per brief
http://www.defa.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In februari ingeschreven voor 0% instapkosten. Via Defa.
dit vind ik zeer opmerkelijk, gezien dat Defa een tussenpersoon is die verdient aan de instapkosten,alleen als het over zeer hoge bedrag gaat.heb je een idee van de kredietwaardigheid van credimo?
is alles goed verlopen?
is alles goed verlopen?
Het was een hoog bedrag. Alles is prima, vlot en volgens de afspraken verlopen.
-
christophe
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb ook interesse om in te schrijven bij Credimo.
Heeft iemand een idee over de kredietwaardigheid van deze instelling?
Heeft iemand een idee over de kredietwaardigheid van deze instelling?