Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Volledig akkoord.
Alleen ga ik niet akkoord met de stelling van de poster die zei dat er nauwelijks verschil is tussen HD en niet-HD, want dat is gewoon niet waar. Als je dat verschil niet ziet dan is het omdat je het niet wil zien of omdat je slechtziend bent.
Voor mij is de kwaliteit van de serie belangrijker dan de kwaliteit waarin ze visueel gepresenteerd wordt. Daarom heb ik heel veel Netflix gekeken in lage resolutie omdat het even niet anders kon. Nu dat HD wél kan, verkies ik wel HD omdat dat toffer is dan niet HD.
Alleen ga ik niet akkoord met de stelling van de poster die zei dat er nauwelijks verschil is tussen HD en niet-HD, want dat is gewoon niet waar. Als je dat verschil niet ziet dan is het omdat je het niet wil zien of omdat je slechtziend bent.
Voor mij is de kwaliteit van de serie belangrijker dan de kwaliteit waarin ze visueel gepresenteerd wordt. Daarom heb ik heel veel Netflix gekeken in lage resolutie omdat het even niet anders kon. Nu dat HD wél kan, verkies ik wel HD omdat dat toffer is dan niet HD.
Het klopt dat je het verschil ziet tussen HD en SD. Maar persoonlijk, is het voor mij het niet waard om netflix in HD te kijken als ik dan het duurste abonnement van telenet nodig heb. 70 euro per maand kost onbeperkt downloaden. Als je met HD gaat kijken, zit je ook al snel aan 150 GB, dus het abonnement van 150 GB komt ook niet toe.
70 euro - 27 euro = 43 euro per maand om HD te kijken. Is het mij echt niet waard.
Ofwel overstappen naar een andere provider natuurlijk.
70 euro - 27 euro = 43 euro per maand om HD te kijken. Is het mij echt niet waard.
Ofwel overstappen naar een andere provider natuurlijk.
-
gast9876
iemand met 10 berichten en 2 maand geregistreerd komt hier ons 'de heilige graal' voorstellen.
Ge kunt ook nog een tv van het containerpark nemen, of beter nog..geen tv in huis nemen, dan bespaar je nog meer. internet hoeft niet meer, je gaat naar de bib (gratis internet) met je fiets (gratis) en ondertussen lees je een (gratis) krant. wassen doe je buiten met regenwater. Ge verkoopt uw huis en koopt een goed geïsoleerde caravan. Daar bespaart ge enorm op verwarmingskosten
IK fiets ook +10.000 km./jaar. Maar mij ga je niet zeggen dat een auto wegdoen en vervangen door een fiets, hetzelfde comfort biedt.
Wat bij gietende regen op doktersbezoek/vergadering gaan op 20 km. van de deur op de buiten. Tja, dan doe je er 1u30 over met bus of met fiets kom je bezweet aan en vuil. Soit, elk diertje zijn pleziertje.
Ge kunt ook nog een tv van het containerpark nemen, of beter nog..geen tv in huis nemen, dan bespaar je nog meer. internet hoeft niet meer, je gaat naar de bib (gratis internet) met je fiets (gratis) en ondertussen lees je een (gratis) krant. wassen doe je buiten met regenwater. Ge verkoopt uw huis en koopt een goed geïsoleerde caravan. Daar bespaart ge enorm op verwarmingskosten
IK fiets ook +10.000 km./jaar. Maar mij ga je niet zeggen dat een auto wegdoen en vervangen door een fiets, hetzelfde comfort biedt.
Wat bij gietende regen op doktersbezoek/vergadering gaan op 20 km. van de deur op de buiten. Tja, dan doe je er 1u30 over met bus of met fiets kom je bezweet aan en vuil. Soit, elk diertje zijn pleziertje.
-
gast9876
Hilfje schreef:Ofwel overstappen naar een andere provider natuurlijk.
39 €/maand scarlet. (300 GB/maand)
-
gast9876
als particulier kan je dit ook nemen, als je dit vraagt!Inmaken schreef:Zelfstandige in bijberoep worden en Telenet Fluo voor bedrijven nemen?
Dit wil men vriendin niet, die hun familie hebben scarlet gehad. Helemaal niet tevreden over. En ik zit nu goedkoper met 27 euro per maandsatsurfer schreef:Hilfje schreef:Ofwel overstappen naar een andere provider natuurlijk.![]()
![]()
![]()
@satsurfer, het maakt niet uit hoe lang iemand al geregistreerd is of hoeveel berichten hij geposted heeft.
Ik snap zijn redenatie. Waar ik werk zijn er zeer veel werknemers geen auto hebben. Dit is een grote besparing. En ze geraken overal met de bus of fiets want ze wonen in een stad. En de mensen die hier werken, die verdienen hier allemaal zeer goed. Dus ze kunnen het goed betalen
Als ik dicht bij mijn werk zou wonen, zou ik ook 1 auto weg doen. Een auto is gewoon verschrikkelijk duur.
-
gast9876
Download max 12 MbpsBonbon3993 schreef:ik ben aan het overstappen naar scarlet
producten scarlet die ik neem :
- internet van 25 euro 'zonder limiet' ( zou zakken naar 3mb/s na 300gb)
- 2* RED abonnement , 1 met 250 en 1 met 1gb data , bellen en sms vergelijkbaar met telenet king
totaal : 48 euro per maand
voor mij dus besparing van 10 euro per maand én ik kan mijn netflix in HD zetten ipv nu al meer dan een jaar op SD ..
activatie kost mij nog 50euro extra en ik moet zelf een modem voorzien (20 euro 2dehands) , binnen 7 maand dus 'winst'
Upload max 0.625 Mbps
scarlet VDSL in praktijk: 100 Download en 10 upload (lees dat hier en daar, afhankelijk hoe ver van de centrale je woont)
= 16 X trager in upload
= 8 X lager in download
Als je al die theoretische snelheid van ADSL zal krijgen.
Mobistar Internet On Mobile is onklopbaar qua prijs
https://www.mobistar.be/nl/producten-en ... net-mobile
en belkrediet kan je ca$hen dat je niet gebruikt (gewoon via call-back werken met voiptiger of bellen via 4G) ook beste netwerk.
4 GB+ 4000 SMS
-
gast9876
Ik ga binnenkort proberen auto-delen te doen met mijn ex.Hilfje schreef:Als ik dicht bij mijn werk zou wonen, zou ik ook 1 auto weg doen. Een auto is gewoon verschrikkelijk duur.
Soit, heeft niets meer te maken met Te Dure Telenet-tarieven, we wijken serieus af!
Geen NJAM, geen NAT Geogrsatsurfer schreef:Hilfje schreef:Ofwel overstappen naar een andere provider natuurlijk.![]()
![]()
![]()
+ 5 euro om na 16 uur naar een gsm te bellen.
MAAR mijn vrouw wil NJAM kijken.
Spijtig voor scarlet
-
gast9876
Scarlet vdsl only (35 €) + telenet digitv (16 €) + ovh telefonie (1.2 € om gratis nr vaste nrs te bellen 24/7 + goedkoop nr gsm): 52.2 €/maand met hogere snelheden + alle zenders + 24/7 gratis bellen. Gewoon een kwaliteit voip-telefoon van 70€ amazon kopen. Gn skype-out rommeltoestanden. Prijs/kwaliteit top.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Wat heeft dat er nu mee te maken?satsurfer schreef:iemand met 10 berichten en 2 maand geregistreerd komt hier ons 'de heilige graal' voorstellen.![]()
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoe ver hij daarin wil gaan.satsurfer schreef:Ge kunt ook nog een tv van het containerpark nemen, of beter nog..geen tv in huis nemen, dan bespaar je nog meer. internet hoeft niet meer, je gaat naar de bib (gratis internet) met je fiets (gratis) en ondertussen lees je een (gratis) krant. wassen doe je buiten met regenwater. Ge verkoopt uw huis en koopt een goed geïsoleerde caravan. Daar bespaart ge enorm op verwarmingskosten
Dat beweer ik ook niet. Ik wil gewoon maar zeggen dat iedereen er goed aan zou doen om even stil te staan om te kijken of de meerprijs voor "het comfort" van een auto opweegt tegen het comfort van de combinatie van fiets+taxi+thuisleveringen+auto lenen van kennissen+eventueel openbaar vervoer. Persoonlijk vind ik de nadelen en meerprijs van een auto en het comfort van wat ik nu heb doorslaggevend: geen filestress, niet moeten tanken, praktisch geen onderhoud, geen autokeuringen, geen parkingproblemen, vrij kunnen kiezen welk vervoermiddel ik neem (dus niet "gedwongen" worden om de auto te nemen omdat die er anders toch maar staat te niksen).satsurfer schreef:IK fiets ook +10.000 km./jaar. Maar mij ga je niet zeggen dat een auto wegdoen en vervangen door een fiets, hetzelfde comfort biedt.
Dat is wel ver voor een dokter. Ik zou er 1 dichter bij huis nemen en als dat niet kan gewoon nat worden of de taxi nemen. Van regen is ook nog nooit iemand ziek geworden in tegenstelling tot wat de mensen beweren. Die dokter zal blij zijn dat ik doorweekt maar tijdig op afspraak aankom. Overigens is regenweer zoals vorige week vrijdag heel zeldzaam in België. Als je echt regenweer wil meemaken, moet je naar een moesonland gaan en moet je niet in het redelijk droge België zijn. PS: 1u30 doen over 20km betekent oftewel dat je je rotslechte fiets moet vervangen, moet werken aan je conditie, oftewel een combinatie van beide. :-)satsurfer schreef:Wat bij gietende regen op doktersbezoek/vergadering gaan op 20 km. van de deur op de buiten. Tja, dan doe je er 1u30 over met bus of met fiets kom je bezweet aan en vuil. Soit, elk diertje zijn pleziertje.
koken.vtm.be is nochtans ook njam njampol schreef: MAAR mijn vrouw wil NJAM kijken.
Spijtig voor scarlet
@Hilfje en anderen :Hilfje schreef: @satsurfer, het maakt niet uit hoe lang iemand al geregistreerd is of hoeveel berichten hij geposted heeft.
Ik snap zijn redenatie.
Het is een feit dat er nog heel veel slimme mensen op de wereld zijn die hier nog nooit een bericht hebben gepost.
En een paar van het omgekeerde die hier al heel veel berichten hebben gepost
Eerder vroeg ik me hier ook al af of men van nieuwe leden onderdanigheid verwacht. Het antwoord : gewoon veel posten .. dan wordt je iets meer gerust gelaten als je na een tijd een minder nieuw lid bent geworden
Ik erger me ook vaak aan de domheid van mensen. En elke dag aan die van mezelf want ik moet er verdorie een gans leven mee voort.
Voor iedereen geldt dat de het besef dat je nog niets weet, het begin is van de wijsheid die komen gaat;
Maar heb een beetje geduld met onze collega's hier die nog zo ver niet gekomen zijn
Af en toe zijn er hier mensen die opstaan met het idee : vandaag ga ik eens keet schoppen.
Proberen te negeren.. spaar je de moeite !
Ik smijt telenet buiten en haal scarlet binnen. Voor 30€ per maand kan ik wel wat minder kwaliteit hebben en het is het principe, diene ceo van Telenet lacht de belg uit diene smoelentrekker.
Ik wacht dan rustig op mobistar.
Ik wacht dan rustig op mobistar.
Bedoel je nu dat een gsm bovenop een vaste lijn handig kan zijn om een minnares te onderhouden?Spruitekop schreef:Vervang 'gsm' door 'vrouw" en 'vaste telefoon' door 'minnares' en volgens mij kom je dan al héél dicht in de buurt van de noodzaak.TNTim schreef:Als je een gsm hebt, dan heb je toch geen vaste telefoon meer nodig?
Een 'pleziertje'.
Ik ken er persoonlijk met twee gsm's die de tweede net daarvoor gebruikten...