Tegenoffensief Electrabel
Re: Tegenoffensief Electrabel
Juist een simulatie gemaakt met mijn verbruikcijfers electriciteit maar Electrabel is nog steeds niet de voordeligste.
Ook niet met hun "voordelig tarief""
Ook niet met hun "voordelig tarief""
Juist een simulatie gemaakt met mijn verbruikcijfers electriciteit (3 tellers) en Electrabel is veruit de goedkoopste (op uitzondering van Watz= zelfde orde van grootte).
Toen ik onlangs mijn contract liet omzetten naar fix, vroeg de dame aan de telefoon ZELF of ik het voorschot wou aanpassen!
Toen ik onlangs mijn contract liet omzetten naar fix, vroeg de dame aan de telefoon ZELF of ik het voorschot wou aanpassen!
essent de goedkoopste gevolgd door 2 en 3 jaar contract octa +
Heb dag/nacht meter
gebruik ongeveer 50% op elke meter van totaal
Heb dag/nacht meter
gebruik ongeveer 50% op elke meter van totaal
Ik dacht dat de leveranciers met een persoonlijk voorstel komen wat voor u het voordeligste is???
Wij zijn "slapende" klant bij Luminus. Hun voorstel voor ons: Luminus Actief +
Als ik onze gegevens invul op de vreg, kom ik voor Luminus Actief + niet alleen het duurste contract bij Luminus, maar het duurste van alle leveranciers....... Het is wel duidelijk dat ze het beste met u voor hebben.
Nog even de eindafrekening afwachten en dan zullen we er eens werk van maken.
Wij zijn "slapende" klant bij Luminus. Hun voorstel voor ons: Luminus Actief +
Als ik onze gegevens invul op de vreg, kom ik voor Luminus Actief + niet alleen het duurste contract bij Luminus, maar het duurste van alle leveranciers....... Het is wel duidelijk dat ze het beste met u voor hebben.
Nog even de eindafrekening afwachten en dan zullen we er eens werk van maken.
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
@filip3: hopelijk heb je geen te grote voorschotten betaald,want Luminus neemt het niet te nauw in tijd om creditnotas op tijd terug te betalen.Ik heb het 2keer bij hen mogen meemaken.Op de creditnota staat een datum waarop ze tl.geld terugstorten.Reken er maar 1 a 2maanden bij voordat het op uw bankrekening verschijnt.Op de meeste emails reageren ze niet,en altijd beleefd blijven.