Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
5 berichten • Pagina 1 van 1
pierlewiet
Newbie
Newbie
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 jun 2021
Contacteer:
Contacteer pierlewiet
Verstuur privébericht

Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

  • Citeer

Bericht door pierlewiet » 17 juni 2021, 21:29

In september 2019 kochten we tickets via Tele Ticket Service voor een optreden (Cirque De Soleil) in het Sportpaleis dat zou plaatsvinden eind maart. Tickets voor zowel mijn kinderen als mijn vrouw. Corona gooide roet in het eten en het optreden werd verplaatst van maart 2020 naar juni 2021. Intussen hoorde ik niets meer van Tele Ticket Service en stuurde ik hen de vraag wat de stand van zaken was. Het antwoord was een automatisch gegenereerd bericht met daarin de melding dat het optreden was verplaatst naar juli 2022. Indien je niet akkoord gaat kan je een terugbetaling aanvragen. Echter moet je schriftelijk bewijzen (reisboeking/doctorsattest/...) dat je dan niet in de mogelijkheid bent om het optreden bij te wonen en je hebt hiervoor slechts 30 dagen de tijd.

We zijn juni 2021 en het is zelfs niet mogelijk om een vliegticket te boeken voor juli 2022 volgend jaar. Ik heb ook geen glazen bol dus weten of ik aan een (zware) ziekte zou lijden binnen 13 maanden is onmogelijk. Daar komt nog eens bij dat we elk jaar begin juli op reis gaan omdat het dan wat goedkoper is maar tegen dat die tickets geboekt zijn, zijn die 30 dagen zoals ze bij Tele Ticket Service uiteraard weten al lang verstreken.

Toen ik de tickets reserveerde was dat voor een ogenblik in maart waar ik wist dat dat geen agendaconflicten gaf. Momenteel is het gepland 2,5 jaar na dato en dat is overdreven. Verder was 2020 de uitgelezen leeftijd voor onze kinderen om dit optreden te zien maar intussen zijn ze ouder en tegen volgend jaar zijn ze Cirque De Soleil ontgroeid.

Het lijkt mij dat de Europese/Belgische handelswetgeving hier met de voeten wordt getreden. Immers heb ik betaald voor een dienst die zou worden uitgevoerd op een door mij gekozen tijdstip dat relevant was.
De dienst werd echter zonder dat mij de keuze werd geboden verplaatst naar een voor mij uiterst onpraktisch tijdstip zijnde 2,5 jaar in de toekomst in de zomer terwijl we dan eigenlijk naar goede gewoonte in het buitenland zitten.
De gevraagde dienst heeft in intrinsieke waarde verloren omdat dit voor de kinderen was. De kinderen zijn tegen dan 2,5 jaar ouder en het is niet meer interessant voor hen.

Het verzoek om een terugbetaling werd ingediend maar terwijl Tele Ticket Service op mijn centen heeft postgevat blijft het er ijzig stil.

Iemand gelijkaardige ervaringen of een idee wat ondernomen kan worden behalve een advocaat onder de arm te nemen?

Vorig jaar hadden we ook een reis bij Sunweb geboekt maar na wat heen en weer gemail is dat netjes terugbetaald. Aangezien dat zo vlot verliep hebben we terug een reis geboekt ben hen. Bij Tele Ticket Service is het Te late Ticket rot-Service en bestel ik nooit meer :(
Omhoog

Gebruikersavatar
foopah
Full Member
Full Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 11 jun 2015
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

Re: Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

  • Citeer

Bericht door foopah » 18 juni 2021, 11:19

Begin vorig jaar vliegtickets naar New York gekocht (Brussels Airlines, gekocht via online bookingsite), vluchten gecancelled door corona, 0 euro teruggekregen. Ombudsdienst doet niets omdat de bookingsite niet Europees is. Brussels Airlines doet niets omdat zij de tickets niet verkocht hebben. Case closed.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
anonymous9

Re: Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

  • Citeer

Bericht door anonymous9 » 18 juni 2021, 11:26

Alweer een reden om bij de maatschappijen direct te boeken in plaats van een derde partij. Voor die paar euro dat het (soms) scheelt... Vorig jaar had ik ook een SN-vlucht klaar staan. Voucher gekregen die weliswaar initieel maar zes maanden geldig was, maar wel ondertussen twee maal verlengd werd (tot Juni 2022 nu).

Ik probeer zo weinig mogelijk op de websites van derde partijen te boeken indien het reizen betreft. Dan weet je gewoon dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt want SN is correct dat zij het ticket niet verkochten, maar de derde partij. En die hun klantendienst zal veel minder inschikkelijk zijn.
Omhoog

Gebruikersavatar
foopah
Full Member
Full Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 11 jun 2015
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

Re: Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

  • Citeer

Bericht door foopah » 18 juni 2021, 11:30

Het scheelt vaak veel meer dan een paar euro's hoor. We doen dit al jaren, zonder problemen. Maar inderdaad, bij iets zo ingrijpend als corona heb je dan meer kans op een slechte afloop.
Omhoog

pierlewiet
Newbie
Newbie
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 jun 2021
Contacteer:
Contacteer pierlewiet
Verstuur privébericht

Re: Tele Ticket Service verdaagt optreden bijna 2,5 jaar

  • Citeer

Bericht door pierlewiet » 19 juni 2021, 19:37

Je zou op zijn minst verwachten dat ze iets terugstorten. Ttz het bedrag verminderd met "administratiekosten" of dergelijke. Ik veronderstel dat ze Brussels Airlines nooit betaald hebben dus dan is dat diefstal. Zou je nog bij die website bestellen? Welke website was het eigenlijk? Kwestie dat ik mij nooit aan dit bedrijf verbrand.

Wat betreft Tele Ticket Service vind ik dat ze een volledige refund moeten doen en dan niet via bonnekes of één of andere nepgeld-voucher die slechts bruikbaar is bij hen en een beperkte houdbaarhoudsdatum heeft. Uitgestelde optredens en concerten dalen vaak in waarde. Stel dat ik tickets heb geboekt voor een eendagsvlieg (bijvoorbeeld Skrillex of Psy) dan zijn die tickets 2 jaar later waardeloos.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

5 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy